Σείριος Μπλάκ

SiriusBlack
Ο Νονός Μπλακ

Ο Σείριος Μπλάκ γεννήθηκε στο Λονδίνο της Ελλάδας (ξέρετε... αυτό δίπλα από το "Κολοκοτρωνίτσι"), μετά σπούδασε στη Δραματική σχολή Ατλαντίδας μαζί με τον δίδυμο του αδελφό Γκάρι Όλντμαν. Ο Γκάρι όμως έκανε το λάθος να βρίσει τον καθηγητή Μπους, ο οποίος ανατίναξε την Ατλαντίδα για να τον εκδικηθεί.
Από την Ατλαντίδα κατάφεραν να ξεφύγουν μόνο δύο άτομα: ο Σείριος Μπλακ και η Έφη Θώδη, καθώς και η δεύτερη ξαδέλφη του Μπους, δηλαδή η Μαρία η άσχημη.

Είναι πληροφοριοδότης και ξάδελφος του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου. Πρόσφατες πηγές τον θέλουν κρύβεται μαζί με τον Gandalf, τον Κουφοντίνα, τους Μουργόλυκους και άλλους γνωστούς κακοποιούς κάπου στις Κουκουβάουνες. Ακριβή τοποθεσία γνωρίζει μόνο ο Μάκης.

[επεξεργασία] Αναζητήσεις

Ο Σείριος, μετά από αυτή την αποτυχημένη του προσπάθεια να γίνει ηθοποιός εγκαταλείπει το όνειρό του και πάει στο Χόγκουαρτς όπου μαθαίνει τα μυστικά της μαγείας και της κηπουρικής (γιατί και η κηπουρική έχει κάτι το μαγικό) από τον καθηγητή Σέβερους Πέρσιβαλ Πότερ ο οποίος καταζητείται για συκοφαντική δυσφήμιση του Σείριου Μπλακ και τον βιασμό της σιωπής.

Ο Σείριος αργότερα έγινε μέλος στο Τάγμα του Τσαλαπετεινού, από όπου τον έδιωξαν επειδή έφαγε τον τσαλαπετεινό που ήταν η "μασκότ" του τάγματος. Μετά από το διώξιμο του, o Σείριος Μπλακ έγινε ο νονός της Συμμορίας των Σικελών και νονός του Χάρι Πότερ.

[επεξεργασία] Τον ψάχνουν

Καταζητείται από την Ελληνική Χωροφυλακή μετά από διαταγή του Αρχιχωροφύλακα Πολύδωρα για την καταστροφή της Γράνας στο δρόμο Τριπόλεως - Καλαμάτας.

Μεταξύ των άλλων, διώκεται από την Ιντερπόλ για τους εξής λόγους:

Harrison ford&sirius black
Ο Νονός Μπλακ σημαδεύει τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Χάρισον Φόρντ (Μάστανγκ-Ιντιάνα Τζόουνς)
  1. Στα βαφτίσια του Χάρι Πότερ έφυγε από την εκκλησία χωρίς να πληρώσει τον παπά.
  2. Για την σεξουαλική παρενόχληση της μητέρας του Ρον.
  3. Για απλήρωτα γραμμάτια μιας ιπτάμενης Harley Davidson.
  4. Για τον ξυλοδαρμό του Τσακ Νόρις στο δημοτικό (ο Τσακ αρνείται να επιβεβαιώσει το γεγονός).
  5. Για την αποπλάνηση της Ερμιόνης στις τουαλέτες του Χόγκουαρτς, στην οποία συμμετείχε και ο Ντάμπλντορ.
  6. Για διακίνηση ινδικής κάνναβης μαζί με τον Σνέιπ.
  7. Για την διακίνηση γυμνών φωτογραφιών της ΜακΓκόναγκαλ στο Ίντερνετ.
  8. Για τον πνιγμό 46.873 Γοργονανθρώπων στη λίμνη Τριχωνίδα.
  9. Επειδή φιλούσε υπέροχα. 8.734 Παράφρονες έπεσαν λιπόθυμοι από τα φιλιά του, οι μισοί μετά του ζήτησαν να τους παντρευτεί.
  10. Για τον βιασμό της Emily Rose κατά την επίσκεψη της στο Χόγκουαρτς (ο ίδιος δηλώνει ότι αυτή τον προκάλεσε).
  11. Γενικά επειδή δε μας γεμίζει το μάτι.
  12. Για τη συμμετοχή του στο φόνο των γονιών του Χάρι και για παράνομη χρήση πολυχημικού φίλτρου με σκοπό τον βιασμό ανηλίκων.
Είναι άκρως επικίνδυνος και ψυχάκιας!( Σοβαρά τώρα, He has Sirius issues... Black ones!!! )
Όποιος γνωρίζει κάτι να επικοινωνήσει γρήγορα με το κοντινότερο αστυνομικό τμήμα.

Υ.Γ.΄΄΄΄: Ο Σείριος Μπλακ κατηγορήθηκε επίσης για παράνομη πορνογραφία. Στις ταινίες του πήραν μέρος ο Ντάμπλντορ ,ο Χάρι Πότερ , ο Ρον και ο Τρελομάτης Μούντι (η Ερμιόνη δεν έπαιξε γιατί ο Σείριος Μπλακ την είχε βιάσει στις τουαλέτες του Χόγκουαρτς).