Σείριος

Seriosgreek

Σείριος. H Ελληνικότητά του είναι οφθαλμοφανής.

Ο Σείριος είναι γνωστή διαγαλαξιακή κοινότητα ευρισκόμενη στο 56ο χιλιόμετρο εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας. Πάτερας του Σείριου ήταν ο
A Spiral Galaxy

Γαλαξιακός χάρτης για να πάτε στον Σείριο

Οινόφυτος και μητέρα του η Μαλακά-σα. Φήμες θέλουν ο Σείριος να είναι το τόπος γέννησης όλων των ΕΛ. Έχει πλούσια γευστικά αποθέματα σε τσιζ-μπέργκερ Ελ-μπέργκερ και καμπίνες αφόδευσης.

Καταλήφθηκε από την αιμοβόρα φυλή των Ελ αμέσως μετά την πλήρη συντριβή των

Ατλάντων με όπλα μαζικής καταστροφής που προμηθεύτηκαν από Ρώσους αντιστασιακούς του Ε' του Βοώτη. Υπόγεια του διπλού αυτού πάλσαρ βρίσκετε μεγάλο κατάστημα κοσμοσφαιρών σε τιμές λιανικής καθώς και είδη μπεμπέ με την επωνυμία Τζάμπο το ελεφαντάκι για παιδιά μικρής ηλικίας που δεν πάσχουν από κρυπτονιτική διάρροια.
ΖΖ

Η μειωμένη βαρύτητα του Σείριου κάνει το περπάτημα απόλαυση.

[επεξεργασία] Τουρισμός

Γνωστές προσωπικότητες έχουν επισκεφτεί κατά καιρούς το Σείριο, ανάμεσα σε αυτές ήταν ο Εθνικός Σταρ (Ελ-Σταρ στα Σείρια κείμενα) και ο Μπομπ ο Μάστορας, ο οποίος μετά την πασίγνωστη απαγωγή του, άφησε το αρχιτεκτονικό του στίγμα κατασκευάζοντας ένα πάρκινγκ τεραστίων διαστάσεων (εκτείνεται σε τουλάχιστον 10 διαστάσεις). Κοντά στην επίσκεψη αυτή, είναι και εκείνη του Bob Sponger τετραγωνοπαντελονής ο οποίος γκρέμισε το Σείριο υποσχόμενος πως θα τον ξαναφτιάξει σε 3 ημέρες με την επίκληση του Γιώργου Ταμπάκη. Η τελευταία μεγάλη μορφή που επισκέφτηκε τον Σείριο ήταν ο Τσακ Νόρις, ο οποίος με την επιστροφή του δήλωσε: "Ο ΚΑΙΡΟC ΓΑΡ ΕΓΓΥC μάγκες και τώρα πατάτε την"...
Bunny

Αυτά τα Κουνελοειδή προστατεύουν τον Σείριο από διαστρικούς εισβολείς

[επεξεργασία] Γενικές πληροφορίες

Αρχηγός του Σειρίου είναι μετά την παραίτηση του θεού Απόλλωνα, ο Δημοσθένης Λιακόπουλος, πρώην μέλος της επιτροπής Δήθεν ειδημόνων και νυν σεξουαλικός διαπαιδαγωγός της φυλής των Μασάι. Λέγεται επίσης ότι στον Σείριο κρύβει όπλα άγνωστα στην ανθρώπινη φυλή που του παρέδωσαν οι Ελ σε ένα από τα ταξίδια του στο χωρο-χρόνο και πως μόνο αυτός γνωρίζει πως να τα χρησιμοποιεί. Φήμες λένε πως ακόμα και αν πέσουν (τα όπλα) σε λάθος χέρια (κινεζοεβραϊκά μασώνικα κινούμενα στρατιωτάκια με μοναδικό σκοπό να επαναστατήσουν ενάντια στην Ελ-ληνική κυριαρχία επάνω στον πλανήτη Γη) δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ενάντια σε οποιαδήποτε ελληνική φυλή (Άγγλοι, Γερμανοί, κλπ) διότι όπως αναφέρεται ρητά το αίμα νερό δεν γίνεται.

[επεξεργασία] Μετανάστευση

Λόγω της υπερβαρυτικής διέλευσης του Νιμπίρου με τον Γ-τον Κένταυρο οι Σείριοι μεταναστεύουν στον πλανήτη μας, μέσω διαγαλαξιακών λέμβων οι οποίες προσγειώνονται δίπλα από τις λέμβους των Συρίων και φτάνουν στην χώρα μας αναμειγμένοι με αυτούς. Όταν ένας Σύριος ερωτήθη τι γνωρίζει για τούτο το ευαίσθητο θέμα απάντησε ότι "Αμα έπαιρνες μια Σειριακή κάθε βραδάκι ούτε και εσυ θα μιλούσες!".