Σαχίνης

Σαχίνης Γεώργιος. Σκηνοθέτης
Ζώδιο: Τοξότης
Αδελφή ψυχή: Ντέηβιντ Λιντς
Προηγούμενη ζωή: Ανέμελος Μακρυμάλλης Γονδολιέρης στη Βενετία
Επομένη ζωή: Κατσαρίδα (θα επιβιώσει)

Μικρός έπεσε στον ζωμό με τα L.S.D. Έκτοτε η παραισθησιογόνα σκηνοθετική του ματιά, απαιτεί την χρήση τουλάχιστον των ελαφροτέρων ναρκωτικών ουσιών για την παρακολούθηση των παραστάσεών του, χωρίς ο ίδιος να έχει την ανάγκη χρήσης αυτών των ουσιών για να παράγει καλλιτεχνικό έργο, ένεκα του παιδικού ατυχήματος της πτώσης στο ζωμό.

[επεξεργασία] Το όραμα

Είναι ιδρυτής της ομάδας "Όχι Παίζουμε". Το 2000, περνώντας το κατώφλι της νέας χιλιετίας, είδε όραμα για το τέλος του κόσμου και αποφάσισε να το επισπεύσει: έγινε σκηνοθέτης. Οι μαζικές αυτοκτονίες είναι η συνηθέστερη χαρακτηριστική αντίδραση μετά το πέρας των παραστάσεών του, αν και έχουν παρατηρηθεί και λιγότερο βλαβερά γεγονότα, όπως ξυλοδαρμός υπαλλήλου θεατρικού ταμείου, γιατί δεν έδινε τα λεφτά πίσω στους θεατές. Ο άνθρωπος που λατρεύουν να μισούν και μισούν να λατρεύουν, αυτοί που γράφουν κριτικές στην ιστοσελίδα του Αθηνοράματος.

[επεξεργασία] Κριτικές

Ενδεικτική κριτική θεατή: "Καταπονήθηκε πράγματι ο πυρήνας του αυγού του μυαλού μου"

Ενδεικτική κριτική θεατή (για την ίδια παράσταση): "OSOI DEN TOUS ARESE H PARASTASH NA PATE NA GAMITHITE, PALIOMALAKES!"

[επεξεργασία] Παράγωγες λέξεις και φράσεις:

  1. Σαχινιά: ουσιαστικό θηλυκού γένους που χρησιμοποιείται σε κάθε πτώση και αριθμό. Κυριολεκτική ερμηνεία μια σκηνοθετική πρόταση του Σαχίνη (συνήθως με έντονο μη κατανοήσιμο, περιγραφικό ή συμβολικό, χαρακτήρα). Μεταφορικά χρησιμοποιείται για να δηλώσει εκείνη την πράξη ή έκφραση που όλοι αντιλαμβάνονται ότι έχει κάποιο βάθος, αλλά κανείς δεν αντέχει να υποστεί τη διαδικασία ανακάλυψης αυτού. Παραδείγματα: "Η έκθεση ήταν γεμάτη σαχινιές" (γεμάτη με εκθέματα αλλοπρόσαλα), "τι σαχινιά κάθεσαι και βλέπεις τέτοια ώρα;" (τι κουλτουριάρικη ταινία σε κάνει να μένεις ξάγρυπνη;), "καλά μιλάμε ήταν τρελή σαχινιά" (δεν κατάλαβα τίποτα από αυτό που παρακολούθησα), φράση που πλέον χρησιμοποιείται για όλα τα πιθανά είδη τέχνης.
  2. Σαχινίζεις: Ρήμα σε -ίζω που χρησιμοποιείται μόνο στο δεύτερο ή τρίτο πρόσωπο, αφού κανείς δε θα παραδεχτεί ποτέ ότι σαχινίζει, και αποκλειστικά σε χρόνο ενεστώτα ή έστω μέλλοντα, καθώς αν σαχινίσεις μια φορά, δεν σταματάς ποτέ, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει αόριστος. Κατα κυριολεξία σημαίνει ότι κάποιος έχει αρχίσει να μοιάζει, καλλιτεχντικά ή προσωπικά, στον Σαχίνη - τείνει δηλαδή να γίνει επικίνδυνος για τα επίπεδα στα οποία καλεί τη δημόσια νοημοσύνη να φτάσει. Μεταφορικά η έκφραση σημαίνει "δεν καταλαβαίνω εδώ και πολύ ώρα τι λες και όχι γιατί φταίω εγώ".
  3. Σαχίνιος έρωτας: έκφραση που ανακάλυψε σε πρόβα, νεαρά ελληνίδα ηθοποιός, στην προσπάθειά της να αντιληφθεί την συνθήκη στην οποία της είχε ζητηθεί να μπει. Η έκφραση δεν έχει χρησιμοποιηθεί έκτοτε, όχι ασφαλώς γιατί κατάφερε ο Σαχίνης να γίνει σαφής, απλώς επειδή κανείς άλλος ηθοποιός δεν είχε τόση φαντασία και διάθεση να ερμηνεύσει το ανεξήγητο που του ζητήθηκε.