Σαντάμ Χουσεΐν

Clippy.gif

Από ότι φαίνεται διαβάζεις μαλακίες. Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρνεις μόνος σου ρώτα τον ειδικό!

Apolithoma.jpeg Το άρθρο αυτό γράφτηκε στην εποχή των δεινοσαύρων

Παρακαλούμε, βοηθήστε στην ανανέωση του, μην ξεχνώντας να είστε αστείοι κι όχι απλά ηλίθιοι.

Goldenshit.jpg

Αυτό το άρθρο κέρδισε το χρυσό σκατό αθλιότητας.

“Ακόμη και μετά από τόνους επεξεργασία, το άρθρο παραμένει τα ίδια σκατά...”

- Χρήστης:The official Takis

Σκατά κι απόσκατα...”

- Κάποιος ass

Shit and fromshit...”

- Κάποιος Άγγλος ass
Σαρντάμ Χουσεϊν.png

Ο Σαδάμιος σε επίσκεψη στον οδοντίατρο.

Ο Σαδάμιος Χοσεΐνος (ισπανικά Ντον Σάδε Χοσέ) είναι ένας από τους τρεις μάγους του Χριστού. Γεννήθηκε στην Περσία και μεγάλωσε στο ανάκτορο της Χαλαλίμας. Εκεί έμαθε αραβικά, εξ' αιτίας των οποίων ο μικρός Σαδάμ έπαθε σαρδάμ. Αυτό το κληροδότησε στον μοναδικό γιο του, τον Johna Simitis προπροπροπροπροπροπορπορπορπροπάππου του Σημίτη και γενικά πατέρα των Σημιτικών λαών.

[επεξεργασία] Ο δρόμος για τη φάτνη

Καθώς περιπλανιόταν στην έρημο τον βρήκε ο Βαλτάσαρ που οδηγούσε ένα Μάθιο Σουτζούκι. Ο Χουσεΐνος τον ρώτησε λοιπόν, αν μπορεί να τον πετάξει μέχρι τη Βαγδάτη. Ο Βαλτάσαρ του 'πεαπάντησε ότι είναι στο δρόμο του, αλλά πρώτα θα έπρεπε να παραδώσει κάτι ντελίβερι στη Ναζαρέτ. Ο Χουσεΐν δεν είχε πρόβλημα και πήγε. Στον δρόμο είπε να μην πάει σαν καρμίρης χωρίς δώρο. Έτσι, έβγαλε τη μαριχουάνα του και την τύλιξε. Στην προσκύνηση την παρουσίασε ως σμύρνα. Αργότερα, η εκκλησία, αφού η Ελλάδα δεν παρήγαγε μαριχουάνα χρησιμοποίησε λιβάνι.

Όταν ο Ιησούς κατακράχθηκε από τους Εβραίους, όλοι στράφηκαν εναντίον του Χουσεΐν. Ο ίδιος για να προστατέψει το τομάρι του πήγε στα βουνά. Εκεί τον τσίμπησε μια μύγα τσε-τσε κι έπεσε ξερός.[1]

[επεξεργασία] Μετά από μερικούς αιώνες...

Diylist;hria.png

Διυλιστήριο του Σαντάμ.

Ο Σαντάμ τελικά ξύπνησε και ανακάλυψε ότι η έρημος από κάτω έχει πολύ πετρέλαιο. Οπότε, αποφάσισε να γίνει παραγωγός και είχε μεγάλη επιτυχία. Έγινε πολύ πλούσιος και ανακηρύχθηκε μπόμπος της χρονιάς το 1990. Τώρα, κύριο μέλημά του είναι η πώληση ορυκτελαίου στην Ελλάδα με αντάλλαγμα την πώληση ελαιόλαδου στην Αραβία.

[επεξεργασία] Μετά απ' αυτό...

S;ygrono oplopolyb;olo.png

Άρματα μάχης που χρησιμοποιούσε ο στρατός του Χουσεΐν.

Ο Χουσεΐν αναπόλησε την πατρίδα του την Παλαιστίνη και αποφάσισε να γίνει τρομοκράτης για να την αναστήσει. Βέβαια, τον ενημέρωσαν ότι αυτό το κράτος είχε καταλυθεί μόλις δύο χρόνια αντί για κάτι αιώνες. Αλλά μάταια. Κήρυξε λοιπόν πόλεμο, στον οποίο χρησιμοποίησε τις νέες εξελιγμένες βόμβες Μολότωφ b-426 ελληνικής κατασκευής αποκλειστικά από ελληνικό παρθένο ελαιόλαδο.

[επεξεργασία] Το τέλος

Οι Αμερικάνοι[2] υποστήριξαν τους Εβραίους, ώστε να πάρουν στο κυνήγι το Χουσεΐνο. Κατάφεραν να το βρουν[3] όταν ο Μπους φόρεσε το δαχτυλίδι. Τότε εκπληρώθηκε το όνειρο του Χουσεΐν, θα είχε την ίδια τύχη με το ίνδαλμά του.

[επεξεργασία] Υποσημειώσεις

  1. Στον ύπνο.
  2. Μη χάσουν.
  3. Και να τον βγάλουν απ' τη μέση.