Σαντάκο η Ατίθαση

Sadako big

Η Σαντάκο στην εξοχή..

H Σαντάκο Γιαμαμούρα (山村貞子), αποκαλούμενη και ως Σαντάκο η Ατίθαση είναι ευρέως γνωστή στο κοινό από τους πρωταγωνιστικούς ρόλους της στην Ιαπωνέζικη τριλογία Ρινγκ (ή Ρινγκού όπως την αποκαλούν εις την αλλοδαπήν), στην αμερικανική έκδοση του έργου (εδώ βέβαια μεταμφιεσμένη ωσάν Sαμάρα, ένα γλυκό, λιγομίλητο και αθώο κοριτσάκι) καθώς και στην ομώνυμη νουβέλα του Κόγι Σουζούκι.

Ακόμα, η πολυτάλαντη και πολυμήχανη Σαντάκο συμμετείχε στην παραγωγή και σκηνοθεσία ενός ιδιαίτερα επιτυχημένου βίντεο, γνωστού και ως η Κασέτα. Στο βίντεο αυτό, σύμφωνα με έγγυρες πηγές, η Σαντάκο μετέχει και σαν άντρας που φορά μία, άκρως γοητευτική, σακούλα, που προσομοιάζει με περικεφαλαία!

[επεξεργασία] Ζωή - Θάνατος

Ringu

Η Σαντάκο πάσχει από στραβισμό..κάτι που σύμφωνα με τους φανς της προσδίδει ιδιαίτερη γοητεία....

To όνομα Σαντάκο ,που σημαίνει αγνό-παρθένο παιδί (Σαντα -αγνό/παρθένο + κο -παιδί) δηλώνει την ταυτότητα της ανερχόμενης σταρ.

Ούσα κόρη ανθρώπου και δαίμονα, καθώς και ερμαφρόδιτη, έχοντας δηλαδή και αρσενικά και θηλυκά αναπαραγωγικά όργανα, η Σαντάκο δεν μπόρεσε να έρθει σε σεξουαλική επαφή με άνθρωπο. Η μητέρα της, που ανήκει στην φυλή των δαιμόνων της θάλασσας, όντων φθονερών και σκοτεινών (απογόνων των νεφελίμ και των υιών του Ανθρώπου) την προίκισε με υπερφυσικές δυνάμεις. Οι δυνάμεις που την έκαναν να ξεχωρίζει από τους συνομηλίκους της, σε συνδυασμό με την έλλειψη μητρικής φιγούρας (την μεγάλωσε ο πατέρας της) οδήγησαν την τραγική αυτή μορφή σε αμφιλεγόμενες ενέργειες. Η νεαρή Σαντάκο αρεσκόταν στο να σκοτώνει. Οι πράξεις της, που την κατέστησαν ηρωική μορφή (εξολόθρευσε εκατοντάδες Ιαπωνέζους καθώς και δεκάδες Αμερικανούς-στην αμερικάνικη έκδοση) ώθησαν τον πατέρα της στο να την σκοτώσει ..ή τουλάχιστον να καταστρέψει το ανθρώπινο σώμα της. Αφού την χτύπησε με τσεκούρι στο κεφάλι την άφησε ζωντανή για δέκα χρόνια μέσα στο πηγάδι του κήπου τους.. Η δύσμοιρη Σαντάκο παραδόθηκε, τελικά στο θάνατο, αφού μετά από τόσο καιρό στο πηγάδι, το κορμί της είχε αρχίσει να σαπίζει και να αναδύει μία μυστηριώδη και θανατηφόρα ευωδία..

[επεξεργασία] Ανάσταση

Τελικά, μετά από αρκετά χρόνια απουσίας η Σαντάκο.. επανέρχεται!! Ωσάν Μεσσίας, θυμίζοντας τον εθνάρχη μας Ηρακλή ξεφεύγει από τον Άδη, δεν πειθαρχεί στον θάνατο, δικαιολογώντας τον χαρακτηρισμό Ατίθαση, ανοίγει ξανά τα μάτια και επιστρέφει στην ενεργό δράση! Προκειμένου να διευκολύνει το υποχθόνιο για πολλούς έργο της βγάζει στην κυκλοφορία ένα βίντεο, που έμελλε να μείνει γνωστό ως 'η Κασέτα', και όχι το Ντιβιντί, όπως πολλοί νομίζουν (δεδομένου του ότι δεν είχε προλάβει τις τεχνολογικές εξελίξεις στον χώρο των οπτικοακουστικών μέσων). Με όπλο της την Κασέτα επιστρέφει για να συνεχίσει το φονικό της έργο. Νέοι, ηλικιωμένοι, μεσήλικες, πλούσιοι, φτωχοί, όλοι μαθαίνουν την χαρά της γνωριμίας με την Σαντάκο, όλοι γίνονται μάρτυρες του μεγαλείου που εκείνη εκφράζει, όλοι αισθάνονται το Δέος της επαφής με το υπερφυσικό αυτό πλάσμα (με το οποίο ο αξιότιμος κύριος Χαρδαβέλ δεν έχει, ακόμα, ασχοληθεί :( ). Κατά περίεργο τρόπο, όλοι τους αναγνωρίζουν την αξία της ζωής και την αθλιότητα που αυτοί πρεσβεύουν. Η Σαντάκο, σαν νέος Γαβριήλ, τους δείχνει το δρόμο του Θεού, κλείνει τα μάτια τους αφήνoντας το άψυχο τους σώμα σε κατάσταση προχωρημένης σήψης.

Έκτοτε, έχοντας, πλέον, γευτεί την αθανασία ταξιδεύει σ' όλο τον κόσμο κάνοντας επισκέψεις σε περιορισμένο αριθμό φαν ανά την υφήλιο περιμένοντας την Ημέρα της Κρίσης, το λεγόμενο Τζάτζμεντ Νταίη, που σύμφωνα με μία αρχαία προφητεία θα έρθει την 21η του Δεκεμβρίου του σωτήριου έτους 2012. Τότε, σύμφωνα με τις γραφές θα γίνει η Μεταμόρφωση, η Σαντάκο θα πάρει τη μορφή του Θηριού, του αντίχριστου, του μεσσία του Εωσφόρου, που γνωστός και ως Σατανάς ωθεί τον αθώο και αγνό -στην φύση- άνθρωπο σε ανίερες και σατανικές πράξεις.
Sadako - The ring - original video00:49

Sadako - The ring - original video

Η ΚΑΣΕΤΑ..

Η ίδια σε συνέντευξη που έδωσε αρνείται οποιαδήποτε συνεργασία της με τον προαναφερθέντα (Σατανά), αφήνει, όμως, ανοιχτό το ενδεχόμενο για μελλοντική συμμαχία. Άραγε θα εκπληρωθούν οι πανάρχαιες προφητείες; Λέτε να θαυμάσουμε την λατρεμένη ΣΑΝΤΑ -ΚΟ σε νέους ρόλους; Ο Καιρός Γαρ Εγγύς, όπως θα έλεγε και ένας ιδιαίτερα δημοφιλής, εγχώριος προφήτης! Το 2012 πλησιάζει....

211737436ysswsDPirn fs

Μαζί με τον Φύρερ στο Παρίσι..

Αν θέλετε και εσείς να γνωρίσετε την ΣΑΝΤΑ-ΚΟ αρκεί να επισκεφθείτε τον δίπλα σύνδεσμο:

[επεξεργασία] Μερικές βασικές πληροφορίες

  • Tο 1994 εθεάθη στον πύργο του Άιφελ μαζί με τον Αδόλφο Χίτλερ. Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες κυκλοφορούσε με μίνι (!) στο κέντρο του Παρισιού κρατώντας στο χέρι το φάντασμα του ιδρυτή του Ναζισμού.
  • Σε ηλικία 19 ετών έγινε μέλος της θεατρικής ομάδας "Τόκιο Οσάκα Κότσι"
  • Εμφανίστηκε σαν γκεστ σταρ στο Σκαίρυ Μούβη
  • Το 2010 τιμήθηκε με το Νόμπελ Ειρήνης