Σαβουάρ Βίβρ

Το Σαβουάρ Βιβρ γνωστό στη σαφώς κατώτερη της Ελληνικής Γαλλική ως Savoir Vivre (να ξέρει κανείς να ζει--οιδέναι ζην) είναι μία ψυχιατρική ασθένεια ταξινομημένη απο τον WHO (ΠΟΙΟΣ; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕ;) ως ICD-1034a.2 που αναγκάζει τον ασθενή

Αλφα. να ακολουθεί τελετουργίες προκειμένου να κάνει απλά πράγματα στη ζωή του όπως το να "ενεργηθεί", να κάνει επανεκκίνηση στο modem (του γείτονα) ή να σιτιστεί.

Μπέτα. Να θεωρεί φτυσιά των Ορκ όποιον επιλέγει τον χυδαίο δρόμο του να ζει κανονικά χωρίς να ακολουθεί έναν αλγόριθμο των τουλάχιστον 13 βημάτων προκειμένου να ξεμαγκώσει από το πόμολο το βρακί που μάγκωσε καθώς έτρεχα στο διάδρομο.

Γκέιμμα: να θεωρεί τον εαυτό του ευγενή θεότητα επί της Γης ανίκανη να κλάσει ή να εκθέσει στο κοινό οποιοδήποτε παράγωγο του οργανισμού της.

Ντέλτα : να μην είναι πρωτότοκος γιος του νεκρού μονάρχη πατέρα του, γιατί τότε ως κραταιός βασιλιάς οφείλει να κάνει όλα τα παραπάνω.

[επεξεργασία] Η προέλευση του Σαβουάρ Βιβρ

Το πρώτο κρούσμα της ασθένειας εμφανίστηκε την Πρώτη Εποχή πριν ο Σάουρον αντιληφθεί ότι ήταν έγκυος στη μάνα του Φρόντο. Ήταν αυτή που τον έμαθε να φτιάχνει δαχτυλίδια αναγκάζοντας τον ανίδεο τότε Σάουρον σε ένα λαίμαργο πάθος για τη χρυσοχοία. Ο Λέγκολας το ξενέρωτο ξωτικό (γνωστός και ως Καραμολέγκολας) ήταν γιος παιδεραστή φούρναρη. Λεγοταν Ηλίας και έπαιζε με τα Lego για μέρες χωρίς να τρώει ή να αφοδεύει (ο Λεγκο-Λιας). Μια μέρα πάτησε ενα lego με αποτέλεσμα να του κοπεί η μηριαία αρτηρία και να πάθει δεκατέσσερα μικροεγκεφαλικά που τον άλλαξαν για πάντα. Από τότε άρχισε να αφήνει μακριά μαλλιά τα οποία ίσιωνε και έβαφε σαν λυσασμένη πόρνη, ενώ βαφόταν με κραγιόν σε ακτίνα 10 εκατοστά από τα χείλη, εβαζε φεικ βλεφαρίδες καλάμια ψαρέματος και γέμιζε το στήθος με στρας. Έτρωγε πλέον τη σαλάτα πριν το φαγητό (όχι πια παπάρες με την ψωμένια παντόφλα μέσα στο ντοματόλαδο μέχρι να πέσουν οι ντομάτες στο τραπέζι), και το τυρί μετά το φρούτο. Ήθελε τις μπουκιές σε μεσοδιαστήματα 39 δευτερολέπτων με διαλείμματα για τυρί και φράουλες ενώ προτιμούσε το μοτίβο σαλάτα-ορεκτικό-σαλάτα-τρίτη σαλάτα-κυρίως πιάτο-φράουλες με καρύδια-μέλι- διατάσεις-επιδόρπιο-ορεκτικό-σαλάτα-τυρί. Δεν έπαιρνε τη φίλη του Άργουεν κόρη των Αεροσμιθς τηλέφωνο στο Άι-Φόουν ούτε τον θείο Έλροντ από το Μάτριξ για να μην τους ενοχλήσει.

[επεξεργασία] Οι κανόνες του Σαβουάρ Βιβρ

Το Σαβουάρ Βιβρ δεν είναι κάποιο αστείο φτιαγμένο για να σας κάνει να γελάσετε κάνοντας το αίμα να κυκλοφορήσει μπας και περάσει κανένα ερυθρό από τα φραγμένα με λίπος καθιστικά αρτηρίδιά σας. Το Σαβουάρ Βιβρ είναι σαν ένας "μεγάλος ποταμός της Αιτωλοακαρνανίας" όπως αναφέρει ο γνωστός ψυχίατρος Δρ. Ο-Ψυχίατρος, "αν ξεκινήσει να κυλάει δεν γυρίζει πίσω εκτός αν μία πελώρια αρκούδα στο μέγεθος και το σχήμα φράγματος φτιαγμένη από ζαχαρωτά κάτσει σταυροπόδι και εμποδίσει τη ροή του ή αν ο ίδιο το ποτάμι γυρίσει πίσω." Το Σαβουάρ Βιβρ έχει ψυχαναγκαστικούς κανόνες γραμμένους σε τόμους βιβλίων στο μέγεθος ουρανοξύστη γραμμένων από τσούχτρες που καπνίζουν χόρτο της θάλασσας. Μόνο ενδεικτικά και για λόγους καθαρά επιστημονικούς αναφέρεται μικρό μερος των κανόνων αυτών:

Σίτιση ή Μασαμπούκιασμα

i.Όταν έχουμε καλεσμένους συνδαιτημόνες φροντίζουμε πριν να καθίσουμε στο τραπέζι να κινούμαστε σε συνάρτηση με την δική τους κίνηση ώστε τα τετράγωνα των διαφορών των αποστάσεων από αυτούς να ανήκουν στο σύνολο τιμών της ημιτονοειδούς συνάρτησης Χέντερσον-Χανσελγκρέτελ. Αυτό οδηγεί στην αποφυγή θερμών ρευμάτων αέρα που μπορούν να οδηγήσουν σε ανεμοστρόβιλο ικανό να αποκεφαλίσει τους συνδαιτημόνες.

ii.Όταν δεν έχουμε καλεσμένους για βρώση κάνουμε τα ίδια με τη διαφορά ότι κάνουμε ατέρμονους κύκλους γύρω από το τραπέζι πιο γρήγορα από τον ανεμιστήρα του ταβανιού κοιτώντας το κεντρικό πιάτο και κάνοντας ευγενικες σκέψεις

iii.Ανοίγουμε τα δώρα μπροστά στους καλεσμένους, ή εναλλακτικά αναγκάζουμε το ανήλικο παιδί μας να πείσει τους καλεσμένους να κάνουν σε εσάς δώρα ανοίγοντας τα μπροστά σας και πέιθοντας εσάς να ανοίξετε τα δικά σας.

iv.Μετά το γεύμα σε εστιατόριο σηκωνόμαστε πάνω με ευγένεια και ανεβαίνουμε πάνω στο τραπέζι ζητώντας φωναχτά την άδεια για να κεράσουμε το γεύμα: "Επειδή μόνο υποχρέωση βιώνω απέναντί σας ω συνδαιτημόναι, επιτρέψτε μου να γλέιψω τα αποφάγια σας!!

v.Εάν υπάρξει σύγκρουση για την πληρωμή του λογαριασμού φωνάζουμε το σερβιτόρο αφαιρούμε το συκώτι του και με τη χολή πλένουμε τα ρόχα των ευγενών συνδαιτημόνων φωνάζοντας: Είμαι αθώος"

vi.Πάντα η σαλάτα πρέπει να προηγείται του 4ου προπαρασκευαστικού ορεκτικού, ενώ αισθανθείτε ελεύθεροι να επιλέξετε τη σειρά με την οποία θα ακουμπήσετε στο τραπέζι τα δύο πιάτα του 9ου προεπιδορπίου( πρόταση: ακουμπήστε πρώτα το ζωμό πράσων Βιρτζίνια και έπειτα τις φτερούγες κορμοράνου)

Στο ΑΝΣΑΣΕΡ ( L' ansaseur)

Σημείωση: σωστή ορθογράφιση της λέξεως κατά τη λέξη ΝΕΣΕ-ΣΕΡ( le nece-ssaire)

i.Mπουκάρουμε σαν κύριοι που είμαστε φροντίζοντας από πριν να έχουμε κλάσει δυνατά ή ακομα και να έχουμε χέσει εξω από την πόρτα του ΑΝΣΑ-ΣΕΡ για να αποφύγουμε ατυχείς εκπλήξεις κατά τη διάρκεια της πτήσεως. Φροντίζουμε να κάνουμε σκέψεις αυτοπεποίθησης με μία σύντομη προφορική περίληψη στα κατορθώματά μας.

ii.Το κουμπί του ορόφου που πατάμε πρέπει να αναγράφει μικρότερο αριθμό από τα ήδη πατημένα κουμπιά Του ΑΝ-ΛΕ-ΣΕΣΕΡ εκτός κι αν θέλουμε να γίνουμε αγενείς και επικίνδυνοι συνάνθρωποι των συνανθρώπων μας.

iii.Αν κάποιος αποπειραθεί να μας βιάσει ή να αφαιρέσει τουλάχιστον δύο ζωτικά μας όργανα, οφείλουμε να του υπενθυμίσουμε κανόνες υγιεινής όπως η προφύλαξη και η απολύμανση των χειρουργικών εργαλείων.

iv.Κατά τη διάρκεια της πτήσης (le vol) του ΑΝ-ΛΑ-ΣΕΝΕ-ΣΕΡ αποφεύγουμε τη διαστάυρωση βλεμμάτων με τους ξένους αποστρέφοντας τα μάτια, γυρίζοντας τα πίσω, στριφογυρίζοντάς τα, ή βγάζοντας τα προσέχοντας μην λερωθούμε από το οπτικό νεύρο.

v.Δεν προσπαθούμε να πείσουμε τους παρευρισκόμενους για την ανωτερότητα μας ή το γεγονός ότι είμαστε βασιλιάδες αυτού του κόσμου και δεν τους αναγκάζουμε να μας προσκυνήσουν.

Imagesdatafiles114766.jpg

Μαέστρος σε στιγμή εντερικού επείγοντος

Στην κοινόχρηστη τουαλέτα

Είναι γενικά αποδεκτή η χρήση κοινόχρηστης τουλέτας αλλά προτείνεται η αποφυγή της όσο αυτό είναι δυνατόν. Καλό είναι να ρουφάμε προς τα πίσω και επάνω ο,τιδήποτε θέλει να βγει από μέσα μας παίρνοντας βαθιές ανάσες (εικόνα), ενώ είμαστε όρθιοι και κάνοντας αέρινες κινήσεις με τα χέρια τύπου μαέστρου ενώ ενθαρρύνουμε τον εαυτό μας με μορφασμούς υπερηφάνειας έως ότου να μας κατακλύσει και πάλι η ευεξία. Μπορούμε να φωνάζουμε και φράσεις όπως: “Γύρνα πίσω αναθεματισμένε κόπρανε!”, “Θα σου δείξω ποιος κάνει κουμάντο εδώ!”, “Όχι, όχι, όχι τώρα, σε παρακαλώ, γαμώτο ...πλουρπ!”

Αφήνουμε την προσπάθεια εγκράτειας και χρησιμοποιούμε την τουαλέτα εάν εμφανιστούν τα παρακάτω:

-Εφίδρωση, ωχρότητα και τρέμουλο

-Τυμπανισμός της κοιλιακής χώρας, διάρροια από το στόμα ή τον αφαλό

-Ασυναρτησίες, παραμιλητά, ψευδαισθήσεις, βογγητά

-Αν μυρίζει κάτι σαν βόθρος