Σίλβιο Μπερλουσκόνι

“Όποιος μπερλουσκώνει τον άλλον, μπερλουσκώνει πρώτα και κύρια τον ίδιο του τον εαυτό!”

- Η δασκάλα μου στο δημοτικό.

Ο Silviο είναι ο πασίγνωστος ξάδελφος του Λιακόπουλου. Αλλά το πιο εντυπωσιακό από όλα είναι ότι ο Λιακόπουλος αρνείται κάθε συγγένεια με αυτόν. Αυτή η αρνητική στάση του Λιακόπουλου γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρουσα από το γεγονός ότι έγκυρες πηγες αναφέρουν ότι ο Silviο είναι ο εξωγήινος.

[επεξεργασία] Η Αγάπη του Λαού για τον Σίλβιο

Berlusconi Xylo

Ο Σίλβιο μετά από συνάντηση με μεγάλο θαυμαστή του

ChuckznorrisBerlus

Ο Μπάρακ Ομπάμιας καλεί τον Τσακ για να μιλήσει απλώς με τον Σίλβιο.

Ο Σίλβιο είναι ένας λαοπρόβλητος και κοσμαγάπητος ηγέτης. Όπου και να εμφανιστεί ο κόσμος αυθόρμητα τον ζητοκραυγάζει, παππούδες κλαίνε απο συγκίνηση καθώς τον φτύνουν (για να μην τον ματιάσουν), νεαρές παιδούλες τρέχουν να του προσφέρουν άνθη (και ο ίδιος τρέχει να τους προσφέρει ένα πατρικό χάδι στοργής), η εργατιά τον σέβεται αφού χάρη σε αυτόν έχει να φάει ένα κομμάτι ψωμί (δουλέυοντας 18 ώρες τη μέρα). Οι μόνοι που αντιπαθούν τον Σίλβιο είναι οι μεγαλοβιομήχανοι και τα διαπλεκόμενα συμφέροντα τα οποία με μένος πολεμάει.

[επεξεργασία] Ο Σίλβιο και το Σύνδρομο Αντιγήρανσης

Ο Σίλβιο πάσχει από μια σοβαρή γενετική ασθένεια η οποία οφείλεται στην τρισωμία του χρωμοσώματος 6 (γνωστή και ως 666 ή Σύνδρομο Φάουστ). Χάρις σε αυτήν την γενετική ανωμαλία κατέχει σούπερ αντιγηραντικές ιδιότητες, έτσι:

  • Ξανάβγαλε μαλλιά
  • Οι τρίχες του ξαναγίναν καστανές
  • Το δέρμα του απέκτησε σφρυγιλότητα
  • Στην ηλικία των 95 αναμένεται να βγάλει και νέα δόντια

[επεξεργασία] Τα Πάρτυ του Σίλβιο

“Ανήλικη; Μα με το τελευταίο νομοθέτημά μου οι γυναίκες ενηλικιώνονται στα 15!”

- Ο Σίλβιο στο δικαστήριο.

“Τα πάρτυ μου είναι καθόλα σοβαρά!”

- Ο Σίλβιο για τα πάρτυ του.
446px-Conigliette di Playboy con Berlusconi

Ο Σίλβιο και τα κορίτσια του.

Ο Σίλβιο είναι γνωστός για τα πάρτι με ούζα του, τα οποία χρεώνει στον προϋπολογισμό του ιταλικού κράτους. Τα πάρτυ αυτά τελούνται σε ειδικά κατασκευασμένους από επιστήμονες χώρους, στους οποίους δημιουργείται τεχνητά μία χωροχρονική ασυνέχεια που τους μεταφέρει μπροστά 2 χρόνια με αποτέλεσμα οι 16χρονες να γίνονται 18χρονες.