Σέρρες

“Να'χεις γκόμενα Σερραία, να γαμάει η παρέα.”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τη γκόμενα κάποιου άλλου

“Του φαντάρου την γυναίκα, τη γ@μ@νε άλλοι δέκα.”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τη γκόμενα του φαντάρου

“Αν βρεις γκόμενα απ' τις Σέρρες, τα τσιμπ@κια πάνε σφαίρες.”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τη γκόμενα του

[επεξεργασία] Γενικά

Newscast

Διάσημος Σερραίος γεωπόνος σε δελτίο καιρού για αγρότες.

Στας Σέρρας οι κάτοικοι τρέφονται αποκλειστικά με σουβλάκι. Δεν τιμούν τις νηστείες, με αποτέλεσμα να έχουν προκαλέσει το μένος της επίσημης Εκκλησίας της Ελλάδος. Επίσης, στας Σέρρας υπάρχουν η πλατεία Μπουγάτσας (με βενζίνη τυρί), ο πεζόδρομος σουβλακίου, καφέ και κάτι ανύπαρκτα πάρκινγκ.

Αγαπημένες εκφράσεις των Σερραίων αποτελούν το "αφού" και το "βε" και φροντίζουν να τις χρησιμοποιούν καθημερινά και επανειλημμένα.

[επεξεργασία] Παραδείγματα Προτάσεων

  • Σε λέω αφού. = Αφού σε είπα.
  • Τι λες βε; = Τι είναι αυτά που λες;
  • Ε βε, πλάκα με κάνεις; = Πλάκα με κάνεις;
  • Πήγαμε στου Τάκη αφού. = Αφού πήγαμε στου Τάκη.
  • Άι βε, άι βε! = Γρήγορα!

[επεξεργασία] Οι Εξωγήimo

Σερρες απο κατω εχει κατι!

Οι Εξωγήimo...(Αυθεντική φωτογραφία από το αρχείο του Μάκη).

Οι Σέρρες είναι μια πόλη-κατασκεύασμα που έχει σκοπό έχει να κρύψει ένα τεράστιο ιπτάμενο δίσκο, ο οποίος βρίσκεται στα έγκατά της. Το ανακάλυψε εντελώς τυχαία, ένα βραδάκι, ένας Σερραίος. Καθόταν αμέριμνος στο μπαλκόνι του (που βλέπει στο γήπεδο) και έπινε τον Φραπέ του και εκείνη την ώρα από το πουθενά, ο κύκλος του γηπέδου άρχισε να ανοίγει σιγά-σιγά και από μέσα ξεπρόβαλε ένα σκάφος, το οποίο απογειώθηκε με απίστευτη ταχύτητα (με αποτέλεσμα να χυθεί ο φραπές του τύπου και να γίνει χάλια) προς άγνωστη κατεύθυνση. Επιστήμονες λένε ότι Εξωγήimo κατασκόπευαν τον γνωστό Σερραίο Σουβλατζή Σουβλάχο, επειδή είναι ο μόνος παγκοσμίως που γνωρίζει την τέχνη του Γιαουρτοσκορδιοσουβλακίου, δηλαδή ενός Σουβλακίου που έχει ταυτόχρονα και γεύση Γιουρτοσκόρδιου, άρα η προσθήκη Γιαουρτοσκόρδιου είναι περιττή. Την τέχνη αυτή την έφερε ο Μεγαλέξανδρος από το Πακιστάν και την εμπιστεύθηκε στον Σουβλάχο, ο οποίος είναι και αδερφός του Σουβλάκου, άρα και κουνιάδος της Παναγίας της Σουβλακοκρατούσας. Οι Εξωγήimo θέλουν λοιπόν να απαγάγουν τον Σουβλάχο.

[επεξεργασία] Μια θλιβερή ιστορία...

Ακόμη, στις Σέρρες υπάρχει μία Ακρόπολη, μόνο και μόνο επειδή ζήλευαν αυτή της Αθήνας, η οποία βρίσκεται στον λόφο του Μπουλά, ο οποίος πήρε το όνομα του από τον γνωστό ηθοποιό. Και αυτό είτε επειδή οι Σερραίοι έβλεπαν πολύ 50-50, είτε επειδή ο τελευταίος πήδηξε από εκεί για να δοκιμάσει αν μπορεί να ξεπεράσει την ταχύτητα με την οποία οι Σερραίοι τρώνε σουβλάκια. Τελικά, έσπασε το κεφάλι του με αποτέλεσμα να πεθάνει, καθώς υπάρχει σχετικός θρύλος στη γύρω περιοχή ότι αυτή ήταν η αιτία θανάτου του. Άλλοι λένε ότι πέθανε, επειδή ήταν αλλεργικός στα τυρογάλακτα και έτσι όταν παρήγγειλε μπουγάτσα με τυρί αναγούλιασε, έβγαλε σπυριά και έμεινε στον τόπο. Ο Δήμος μέχρι σήμερα καθαρίζει ξερατά από τη πλατεία Μπουγάτσας, τα οποία αν είναι δικά του επαληθεύεται ο θρύλος που αναφέρθηκε πιο πάνω. Προς τιμήν του, υπάρχει σήμερα άγαλμά του στην πλατεία δίπλα στο άγαλμα του Εμμανουήλ Μπαμπά που είναι πρώτος ξάδερφος του Αλή Μπαμπά. Όσο για τους 40 αρματωλούς, δεν ξέρουμε τι παίζει.