Ρωσία

Ένδοξη και Αιώνια Ομοσπονδία της Μητέρας Ρωσίας
Славные и вечной империи Mама Россия

Russie flake flag
Soviet firefox sirppi

Εθνικό σύνθημα: Gimme Liberty or Kalashnikov
Εθνικός ύμνος: Kalinka Malinka
Πρωτεύουσα Μοσχάτο
Γλώσσα Ρώσικα
Πολίτευμα Βασιλευομένη Προεδρική Κομμουνιστικοκαπιταλιστική Δημοκρατία
Βασιλιάς Βλαντιμίρ Πούτιν
Πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν
Πρωθυπουργός Βλαντιμίρ Πούτιν
Εθνικοί ήρωες Κατίνα η Μεγάλη, Λένιν, Στάλιν, Γιούρι Γκαγκάριν, Βλαντιμίρ Πούτιν
Νόμισμα Lada
Θρησκεία Κομμουνισμός
Πληθυσμός Μεγάλος
Έκταση Μεγάλη

“Mama Rossiya über alles!”

- Ένας Ρώσος για τη Ρωσία

“Που να τους καεί το DVD!”

- Ο Χίτλερ για τη Ρωσία

Η Ρωσία αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα και αρχαιότερα κράτη της Γης ολάκερης. Εκτείνεται τόσο στην Ευρώπη, όσο και στα βάθη της Ασίας, γεγονός που την καθιστά μια από τις μεγαλύτερες χώρες του σύμπαντος. Σύμφωνα με έρευνες αξιόπιστων ιστορικών, συμπεριλαμβανομένου του Λιακόπουλου, η Ρωσία υπήρχε από τότε που θυμούνται οι άνθρωποι και ως εκ τούτου έχει μια μακρά και ενδιαφέρουσα ιστορία.

Ο πολιτισμός της Ρωσίας παρουσιάζει πολλές διαφορετικές όψεις, λόγω των διαφορετικών φυλών που ζουν σε αυτή (ΚΝίτες, απόγονοι Κινεζόντων, Νεφελίμ κλπ). Κύρια οικονομική ασχολία των Ρώσων είναι η παραγωγή και εξαγωγή πλήθους προϊόντων πολυτελείας, κατά κύριο λόγο γάλακτος που μεθάει[1], καλλίγραμμων ιερόδουλων, όπλων Καλάσνικοφ, χιονιού και πάγου.

[επεξεργασία] Ιστορία

[επεξεργασία] Κάτω από τον ζυγό των Τσάρων

Τότε εμφανίστηκε ένας χοντρός έμπορος, του οποίου το όνομα δε θυμάται κανείς[2] και διακήρυξε ότι είχε αγοράσει νόμιμα όλη τη ρωσική επικράτεια και από τούδε και στο εξής ήταν όλοι οι Ρώσοι κτήμα του. Οι περισσότεροι χωρικοί, αγράμματοι καθώς ήταν, δεν το έπιασαν και άρχισαν να χειροκροτούν χαμογελώντας σαν χαζοί. Ο έμπορος, εφηύρε τον όρο "Τσάρος", μόνο και μόνο γιατί του ακουγόταν βαρβάτο.

Έτσι λοιπόν ιδρύθηκε το Βασίλειο της Ρωσίας. Οι Τσάροι κυβερνούσαν τη χώρα σχετικά καλά, τουλάχιστον σε σύγκριση με τα παλαιότερα χρόνια. Επέκτειναν τα εδάφη του κράτους κατακτώντας άχρηστες παγωμένες και χιονισμένες περιοχές που ούτε καν είχε σκεφτεί να κατακτήσει κάποιο άλλο κράτος και με τους κατάλληλους νόμους οδήγησαν στην ολοένα αυξανόμενη παραγωγή και εξαγωγή βότκας. Μέχρις ότου ανέβηκε στο θρόνο ο Ιβάν ο Τρομερός. Για να καταλάβετε τι cunt ήταν, σκεφτείτε ότι τον θεωρούσαν χειρότερο από Γκόντφρεϋ, παρότι κάτι τέτοιο δεν υφίσταται βεβαίως.

St Basils Cathedral-500px

Το παλάτι.

[επεξεργασία] Russia Great Time

Δυο μέρες μετά, διέταξε τους αγρότες να του χτίσουν ένα μεγαλοπρεπές παλάτι, όμως αυτοί δεν είχαν καν ιδέα τι σημαίνει παλάτι. Μερικοί άρχισαν να μαζεύουν χιόνι με σκοπό να του χτίσουν ένα μεγάλο ιγκλού, ενώ άλλοι ήταν πιο ριζοσπαστικοί και διοργάνωσαν συνέδριο μπας και τους έρθει καμιά επιφοίτηση. Τότε, ένας βλάκας που προφανώς βαριόταν άνοιξε την τηλεόραση και άρχισε να παίζει ο Νέμο. Όλοι επικεντρώθηκαν στο intro της Disney και κοιτάχτηκαν στα μάτια. Η απόφαση ήταν ομόφωνη.

[επεξεργασία] Παραπομπές

  1. Βότκα ντε!
  2. Εκτός από τον Μάκη φυσικά.