Ρυθμοζούνια

Beatles!

Αγγλικό συγκρότημα με το πολύ δημιουργικό όνομα "οι Σκαραβαίοι", οι οποίοι κρύβουν στους στίχους των τραγουδιών τους τα πιο βαθιά μυστικά του ανήσυχού τους πνεύματος. Προφανώς παιδεραστές wannabe, μιλάνε για προεφηβικά κοριτσάκια και συμμορίες "κοντών παντελονιών" οι οποίες συνοδεύουν τα πλέον γεροντοπαλίκαρα που γνώρισαν "ακμή" στα 50's. Το στυλ τους ήταν πάντα επίκαιρο για πενήντα χρόνια πριν, και η μουσική τους οδηγημένη στα ακρωτηριασμένα μέλη μιας νουθελικής πλην όμως τέλειας κοινωνίας. Αηδιασμένοι από την τελική πορεία του συγκροτήματος και των μελών τους, οι οπαδοί ξεκίνησαν τις ομαδικές αυτοκτονίες αφού όμως έστειλαν τον τραγουδιστή τους Τζον Λέννον στις πύλες του παραδείσου. Αξίζει να σημειωθεί πως οι δημιουργοί των Playmobil επηρεάστηκαν κατα κόρον από τους Beatles και προς τιμήν τους έδωσαν το χαρακτηριστικό τους χτένισμα σε όλα τα μοντέλα τους. Ακολούθησαν οι Metallica (Μεταλλικοί) με μια δημιουργική πλην όμως ιδιότροπη αντιγραφή του φοβερού αυτού χτενίσματος.

Sgto. Anger.jpg.jpg.

Διαλύθηκαν στην δεκαετία του '60, λόγω της επερχόμενης και μη καθυστερήσιμης παρακμής.