Ροκ Μπάντα

[επεξεργασία] Το Line Up

Μια ροκ μπάντα αποτελείται κατά βάση από 4 πόστα-μέλη. Τραγούδι, κιθάρα, μπάσο, ντραμς και δεν (πρέπει να) έχει πληκτρά.

[επεξεργασία] To Google

[επεξεργασία] Οι Πρόβες

[επεξεργασία] Το Layout

[επεξεργασία] Η μέρα της κρίσεως

[επεξεργασία] Το Διάλειμμα

[επεξεργασία] Η ώρα της κρίσεως

Είστε στο σανίδι πλέον. Εκεί πρέπει να είστε αρκετά κινητικοί. Στατική μπάντα όσο καλή κι αν είναι δεν έχει δικαίωμα να κάνει το i-Pod πάνω στη σκηνή. Παραπαίουμε σαν τον Παύλο (τί ποιόν Παύλο; άλλαξε σελίδα ρε pozer), κοπανιόμαστε σαν τον τύπο απ' τους Ολέθριο Ρήγμα, τραγουδάμε με το πάθος του Βασίλη, “φαλτσάρουμε” a la Αγγελάκας, σολάρουμε like Σπάθας, γκρουβάρουμε the Φακανάς way και σερφάρουμε το Drum Kit σαν Τρανταλίδης wannabe. (Όποιος δεν ξέρει όλους αυτούς συν τους στην παράγραφο Google μπορεί κάλλιστα να κάνει bungie jumbing με μιχίνα στο λαιμό του πάνω από λίμνη με υποσιτισμένα πιράνχας). Επίσης ο τραγουδιστής φροντίζει και ανεβάζει τον κόσμο με ιαχές, ρυθμικά παλαμάκια, και τσιτάτες ατάκες. Παραγγελιές δεχόμαστε. Αν σας πουν να παίξετε κάτι ακόμα κι αν δεν το 'χετε πολυπροβάρει ρίχτε το ανοιχτά. Ο κόσμος θα εκτιμήσει να δει τέσσερις αρχηγούς να παίζουν μόνο για πάρτη του. Ακόμα κι αν όλο το πρόγραμμα διαμορφωθεί απ' αυτούς την επόμενη μέρα όλοι θα μιλάνε για σας με γονατισμένα σαγόνια και σβέρκους για ζυγοστάθμιση.

[επεξεργασία] After party

[επεξεργασία] Η κατακλεί(τορί)δα...

Άλλες γλώσσες