Ραφαήλ Μπενίτεθ ντε λα Λούγκρα

Ο Μπενίτεθ ήταν γιος σπανιόλας αδερφής [lungra] που είχε πάρει προαγωγή σε προϊσταμένη. Δεν παρουσιάζει τίποτα ενδιαφέρον, ούτε απ΄ όξω, ούτε από μέσα, ειδικά ούτε από μέσα. Έχει καταφέρει όμως να εντυπωθεί στις μνήμες εκατοντάδων τρισεκατομμυρίων ζόμπι, καθώς έχει κατορθώσει να γίνει αρχηγός τους τις νύχτες ντύνεται βρυκόλαξ και ρουφάει το αίμα των Evertonians, της μοναδικής ράτσας που του αντιστέκεται τη νύχτα τη μέρα κάνει τον πορτιέρη στις φυλακές ανηλίκων του Liverpool. Αυτές οι φυλακές ανηλίκων, στις οποίες κρατούνται μικρής σημασίας άτομα, όπως ο Πέναντ, ο Σισόκο και ο Μασεράνο, οι οποίοι αν και έχουν περάσει προ πολλού τα 18, στο σπανιόλικο εγκέφαλο του Μπενίτεθ λογίζονται ως ανήλικα θρεφτάρια. Ο Ντούντεκ, ο Κιούελ και ο γιγαντοτετραπέρατος Ντίτμαρ Χάμαν [ή Χάμαμ], υπεύθυνος για παράνομη πώληση χαμάμ, έχουνε περάσει από αυτό το χωνευτήρι, που ο Μπενίτεθ έχει ονομάσει Anfield.

[επεξεργασία] 1543 π.Χ.-1543 μ.Χ.

Ο Μπενίτεθ ήταν επίτιμος πρόεδρος στην ισπανική ιερά εξέταση [γι΄ αυτό τώρα κάνει τον δεσμοφύλαξ] αλλά αποφάσισε να ασχοληθεί με την Mpala-Mpala. Έγινε προπονητοπαιχτοπρόεδρος στην Αναγέννηση Κωλοπετεινίτσας το 1192 μ.Χ.,και σε 351 σεζόν ανέβασε την ομάδα 350 κατηγορίες. Ιστορικό έχει μείνει το 9-5 επί της μικτής Ελληνόντουρκων τη σεζόν 1452-1453. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να επέλθει συμφωνία μεταξύ του Παλιοκουβέντα και του Εμπαμέσα εναντίον του Μπενίτεθ. Το 1543 μ.Χ. ο Κόκκαλης, γνωστότερος ως Phantom Spider έκανε πρόταση στον Μπενίτεθ να εγκαταλείψει την Αναγέννηση Κωλοπετεινίτσας και να αναλάβει το ρόλο προπονητοπαιχτοπρόεδρου στον Όλοι μπει-όλοι μπει-όλοι μπείτε μέσα, κατά κόσμον Ολυμπιακό.

[επεξεργασία] 1543 μ.Χ.-1999 μ.Χ.

Στον Ολυμπιακό ο Μπενίτεθ έφερε γιγαντοτεράστια ονόματα του διαγαλαξιακού ποδοσφαίρου, όπως τον δον Ερνέστο Μαλαπέρδε και τον δον Λορένθο Θέρα Φερρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρέρ. Για 456 σεζόν, ο Ολυμπιακός έπαιρνε άνετα το πρωτάθλημα στη δημοκρατία της Μαλακίας, γνωστή και ως Ελλάδα, και μετά την απόκτηση του Χοθέ Μαγκούρα, ο Όλοι μπει-όλοι μπει-όλοι μπείτε μέσα γνώρισε τιτανομέγιστες επιτυχίες στο διαπλανητικό και διαγαλαξιακό πρωτάθλημα. Το 1999 ο Ολυμπιακός κατέκτησε τα πάντα όλα, πλην του Ευρωπαϊκού κυπέλλου σνακ μπαρ [Πανσνακμπαρικό] το οποίο νίκησε η Ενωμένη Μάντσεστερ [ή Μάντσεστρε] του κυρ-Αλέκου.

[επεξεργασία] 1999 μ.Χ.-σήμερα

Το 1999 ο Μπενίτεθ έκανε το μεγάλο βήμα από των Ολυμπιακό στη Βαλένθια ΚΦ, όπου είχε την τύχη να προπονήσει υπερτιτανοσουπερμεγιστοτεράστια ονόματα, όπως τον Ανγκούλο, τον Κανέιρα και τον ΄Αθθθθθθθθθθθθθθθθθια Ντελ 'Ορνο, κατά κόσμον κρεατέμπορα χασάπακλα. Η Βαλένθια ΚΦ έπαιξε δύο τελικούς Τζαμπιολίγκ [την μπιιιιιιιιιιιιιιιιιιπ αμφοτέρωθεν], πήρε όμως το Γουέφα του 2004 και πήρε μετάθεση για παραμεθόριο. Εκεί, αν και ζήτησε να γίνει προπονητοπαιχτοπρόεδρος στη Λίβρεπλου, απλά περιορίστηκε στο ρόλο του δεσμοφύλαξ του Anfield.

[επεξεργασία] Είπαν γι΄ αυτόν

“Αμάν,τον θυμάμαι αυτόν. Τον είχα στο γυμνάσιο μαθηματικό. Όλο με μηδένιζε ρε π...... ...”

- ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Ραφαήλ Μπενίτεθ

“ Η Ισπανία έχει βγάλει καλό προπονητή. Έχει βγάλει το Μπενίτεθ!”

- ο Αλέφαντος για τον Μπενίτεθ ντε λα Λούγκρα

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Κι αν δεν έχετε δει μέχρι τώρα Ρεάλ Μαντρί, Μπαρμπουτσαλόνα και Χαρχάλ Μαδρίτης, είστε απλά ηλίθιοι και όχι αστείοι.

Άλλες γλώσσες