Ρέψιμο

Ρέψιμο (Rëëëψμ)
Ομιλείται σε: όλον τον κόσμο, κυρίως στα McDonald's μετά από κατανάλωση αναψυκτικού.
Συνολικοί ομιλητές: 2091003
Κατάταξη:
Γενετική
ταξινόμηση:
Ινδοευρωπαϊκές γλώσσες

 βαλκανικός γλωσσολογικός σύνδεσμος
    Ρέψιμο

Επίσημη κατάσταση
Επίσημη γλώσσα: Λαϊκή βατραχιακή δημοκρατία
Ρυθμίζεται από: Εθνικό ίδρυμα γλωσσών και κροασμάτων (της Βατραχίας)

“Ρευτείτε με όζον, κάνει καλό.”

- Ο Γιατρός για το ρέψιμο.

“Πες το έξ' απ τα δόντια.”

- Ο Πανούσης.

“Ήταν τα πρώτα λόγια που άκουσα, όταν μου την έπεσε αγόρι.”

- Η Έφη Θώδη.

“είναι απλά μια κλανία που έχασε το δρόμο της...
...οπως και ο εμετός είναι ενα χέσιμο που έχασε το δρόμο του”

- ο γνωστός κάφρος σπαζαρχίδης γκοθάς με το λίνουκς

“είναι η αγαπημένη μας συνήθεια μετα από τις μπύρες”

- οι μεταλλάδες για το ρέψιμο
Γαϊδούρεψ.PNG

Γάιδαρος που μιλάει στη γλώσσα ρέψιμο.

Γλώσσα της ινδοευρωπαϊκής οικογένειας που μιλιέται στα Βαλκάνια. Οι ομιλητές της ονομάζονται Ρεύοντες. Είναι η μόνη γλώσσα που μπορεί να μιληθεί εκτός από τον άνθρωπο και από άλλο μέλος του ζωικού βασιλείου, συγκεκριμένα τα βατράχια. Το περίφημο βατράχι που ζήτησε από την πριγκίπισσα να τον φιλήσει της μίλησε στα ρέψιμο. Η γλώσσα διαδόθηκε με μεγάλη επιτυχία στην Αμερική, ως παρενέργεια της κόκας κόλας. Μάλιστα το πρώτο σήμα του εν λόγω αναψυκτικού ήταν το βατράχι, μετά τον αλλάξαν στον Άη Βασίλη γιατί ήταν πιο ιν.

[επεξεργασία] Γεωγραφική εξάπλωση

Η γλώσσα αν και διαδεδομένη γεωγραφικά σε όλον τον κόσμο, σε επίπεδο κοινότητας ακούγεται σπάνια, επειδή χρειάζεται αρκετά χρόνια εξάσκηση. Ωστόσο, υπάρχουν διάσπαρτες πολλές σχολές των ρέψιμο, συχνά υποβοηθούμενες από κόκα κόλα ή άλλα παρεμφερή κρατώντας τη γλώσσα ζωντανή, όπως και όλον τον πολιτιστικό πλούτο που είναι γραμμένος σε αυτήν τη γλώσσα. Για να γίνεις μέλος σε μια τέτοια ομάδα πρέπει να πεις τη φράση Χέλοου μπιγκ μπράδερ στα ρέψιμο.

Θεωρείται μια δημώδης γλώσσα, καθώς συντηρείται από το λαό, ενώ είναι ακατάλληλη για επίσημες περιστάσεις, αν και υπάρχουν εξαιρέσεις. Στις αραβόφωνες χώρες το ρέψιμο μιλιέται υποχρεωτικά μετά το φαΐ, αλλιώς αποτελεί αιτία παρεξήγησης, ότι δηλαδή το φαγητό ήταν άθλιο προσβάλλοντας τη νοικοκυρά.

[επεξεργασία] Γλωσσική επαφή

Οι Άγγλοι αποφάσισαν ότι ήθελαν να δημιουργήσουν κάτι δικό τους, αντίστοιχο της γλώσσας, αλλά δικό τους άλλης κλάσσης. Έτσι, τελειοποίησαν το κλάσιμο, ενώ αντί να πίνουν κόκα κόλα, έτρωγαν φασόλια. Το κλάσιμο, όπως και στις αραβόφωνες χώρες, είναι υποχρεωτικό και μεταξύ των επισήμων. Ίσως από εκεί να ξεκίνησε η ιδέα για τα βρωμόλογα, τέσπα το κλάσιμο τελικά δεν ήταν τόσο σικ όσο το ρέψιμο, γιατί χρησιμοποιεί λάθος τρύπα αλλά κυρίως λόγω της περιορισμένης οσφρητικής αντοχής του ανθρώπου, ειδικά όταν το κλάσιμο μιλιέται μεταξύ πολλών ανθρώπων. Πιστέψτε με, δε θα θέλετε να συμμετάσχετε σε μια συζήτηση που μιλιέται σε κλάσιμο.

Σημαντικό ήταν επίσης το πρώτο ρέψιμο στην ιστορία. Το ρεύτηκε είπε ο Κθούλου, αφ'ότου δημιούργησε τη γη, δημιουργώντας το γαλαξία.

Οι οικολόγοι παγκοσμίως ξεκίνησαν μια καμπάνια κατά της συγκεκριμένης γλώσσας, επειδή αποδείχθηκε ότι συμβάλλει στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.

[επεξεργασία] Σχετικά ρεψίματα

Άλλες γλώσσες