Ράνια Θρασκιά

Πριν 2.000 χρόνια, σε ένα μικροσκοπικό χωριουδάκι του Αμαζονίου, το σπάνιο είδος χελώνας Τσου-Τσου συνουσιάστηκε με έναν μεθυσμένο ιθαγενή. Καρπός του ερωτά τους, μετά απο 40μηνη κύηση ήταν η Ράνια. Εξαιτίας των στραβοχυμένων χαρακτηριστικών της πριν από επερχόμενο εγκεφαλικό αλλά και από την ξανθή χαίτη της, αποτέλεσμα της όξινης βροχής του πλανήτη Νιμπίρου κανένας από τους γονείς της δεν θέλησε να την μεγαλώσει. Κι έτσι, το κακόμοιρο πλάσμα αναγκάστηκε να ξεκοιλιάζει πιράνχας που είχαν ήδη φάει έτσι ώστε να μπορέσει να επιβιώσει.

[επεξεργασία] Προς την ενηλικίωση

Οι κονκισταδόρες είχαν πλέον καταπατήσει και λεηλατήσει το μεγαλύτερο μέρος της Αμερικής. Μόνο λίγα δύσβατα σημεία του Αμαζονίου είχαν παραμείνει ανέγγιχτα. Αλλά, για πόσο άραγε; Αλλοίμονο, η Ράνια έπρεπε να βρει τρόπο να κρυφτεί, να ξεφύγει από τα χέρια τους. Ωστόσο η μαζική κατανάλωση μασημένης τροφής από τα στομάχια των πιράνχας την είχε φέρει στο προτελευταίο σκαλοπάτι της παχυσαρκίας. Η κίνηση ήταν κάτι σχεδόν άγνωστο σε εκείνη. Πώς θα μπορούσε να ξεφύγει από τους άγριους, ιδρωμένους και ξαναμμένους κονκισταδόρες του Παλαιού Κόσμου;

[επεξεργασία] Διάσωση

Κατά την φοβερή προέλαση του πλάσματος Μ. στον Αμαζόνιο κοντά στα 1500 (ύστερα από την ήττα του στην Κωνσταντινούπολη, στα χέρια του Μωάμεθ του Β' του Εμπαμέσα), οι ξ-άννα-μμένοι ή κε-καυλωμένοι (όπως τους χαρακτήρισε ο Βαΐτσης Αποστολάτος) Κονκισταδόρες-Βριλλ αποδεκατίστηκαν, και η μικρή Ράνια βρήκε τον πραγματικό πατέρα στο πρόσωπο του ακατανόμαστου εθνοστύ..εεε..εθνοεγέ..εθνοσωτήρα. Αφού την περιμάζεψε μισοπεθαμένη από το πεδίον της μάχης, την πήρε μαζί του στην χώρα της ατιμίας και του αυνανισμού.

[επεξεργασία] DORA VS RANIA (FIGHT)

Η έτερη κόρη του πλάσματος Μ., γνωστή και ως Ντόρα, ένιωσε αμέσως φθόνο και μίσος για το ξανθό στραβοχυμένο πλασματάκι (από το πρόσωπό του έρεε υπόλευκο κολλώδες υγρό σε γωνίες ασύλληπτες για την αντίληψη τόσο των Βριλ όσο και των Ελ). Κανείς δεν θα κληρονομούσε τις δυνάμεις και την περιουσία του Κόμη παρά μονάχα αυτή. Άρχισε να προσφωνεί τη μικρή Ράνια με διάφορα παρατσούκλια όπως Σταχτομπούτα, Σταχτοπούστρα και Σταχτοπούτσα για να της σπάσει τον "τσαμπουκά". Λίγο αργότερα (και κυρίως μετά την ίδρυση της ΔΗμοκρατικής ΣΥμμορίας) το μίσος της Ντόρας υποχώρησε κάπως, με αποτέλεσμα να "γλυκάνουν" και τα παρατσούκλια (Κοκκινοφουστίτσα, Κοκκινοτσουλίτσα καθώς και Κοκκινοψωλίτσα). Εκείνη δεν έδινε σημασία στις κακεντρέχειες της αδερφής της, όπως την είχε διατάξει η Παναγία η Σουβλακοκρατούσα σε όραμα, και συνέχισε να μη νηστεύει το κρέας, κυριολεκτικά και μεταφορικά.

[επεξεργασία] Κεραυνοβόλος Έρωτας

Η μικρή Ράνια, μην μπορώντας να κινηθεί τα πρώτα χρόνια της πολυτάραχης ζωής της, εξαιτίας του πάχους της, αναγκαζόταν να βλέπει τηλεόραση μέρα και νύχτα, κλειδαμπαρωμένη στο κάστρο του Μητσοτάκουλα. Μέσα από την TV γνώρισε τον έρωτα στα μάτια του Γληγόρη Μαλακοπίτογλου "Καλόπαιδου" Μπουρτζοβλαχοαγράμματου. Ο Γληγόρης κέντρισε αμέσως το ενδιαφέρον της νεαρής Ράνιας. Η γλιτσιά και η πρωτόγονη (α)καλλιέργεια του, της θύμισαν τη φυλή της στα πάτρια εδάφη του Αμαζονίου. Από τη πρώτη ματιά κατάλαβε ότι ήταν ο κλόουν της ζωής της, και ορκίστηκε στον πλαδαρό εαυτό της να τον ακολουθεί όπου κι αν πάει για όλη την υπόλοιπη ζωή της. Αφού έπρηξε τα ούμπαλα του πλάσματος Μ για να μπει στο κανάλι του Γληγόρη, ο μπαμπάκας έβαλε λυτούς και δεμένους (σε μηχανές βασανιστηρίων των Βριλλ στο υπόγειο του κάστρου) ώστε να μπει η υιοθετημένη κορούλα του στον ANT1 και μάλιστα σε θέση μεταμεσονύκτιας παρουσιάστριας ειδήσεων.