Ράδιο Αρβύλα

Άδιοαρβύλα

Το νέο μοντέλο της Samsung, η ράδιοαρβύλα με βομβητή-κουμπί επιλογής σταθμών!

ΆδιοαρβύλαV2

νέα αναβαθμισμένη ράδιοαρβύλα-V.2.0. με ενσωματωμένη οθονίτσα...

για να μην χάνετε την αγαπημένη σας εκπομπή

Πρόκειται για την πιο έξυπνη εκπομπή που έχει υπάρξει ποτέ. Είναι τόσο έξυπνη, ώστε καθε φορά που παρακολουθώ ένα επεισόδιο αισθάνομαι χαζός καθώς δεν καταλαβαίνω τίποτα.

[επεξεργασία] Γενικά

Οι Ράδιο Αρβύλα κάνουν πολιτική σάτιρα. Τα θέματα που αναλύουν έχουν να κάνουν με την πολιτική κατάσταση στο Ελλαδιστάν, με την καθημερινή βιοπάλη των φτωχών ανθρώπων, με τα μεσημεριανάδικα, με τις μαλακίες που λένε, με τους Ελ καθώς επίσης και με φιλοσόφους όπως η Πετρούλα και άλλα τέτοια βαρυσήμαντα ζητήματα που πρέπει άμεσα να λυθούν, αλλιώς είμαστε καταδικασμένοι να καταστραφούμε από την οργή των Βριλ. Άρα οι Ράδιο Αρβύλα ειναι απαραίτητοι για την επιβίωση του Ελλαδιστάν καθώς επίσης και για την μείωση αύξηση του δείκτη νοημοσύνης όλων των κατοίκων της. Άλλωστε ποιος φυσιολογικός έφηβος θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί τη ζωή του χωρίς την ανούσια καυστική,ηλίθια έξυπνη,χαζοχαρούμενη σοβαρότατη,βαρετή απρόβλεπτη, αυτήν εκπομπή. Θα πρέπει να είναι μεταλλαγμένος κάποιος για να μην παρακολουθεί αυτήν την τόσο απαραίτητη για τη ζωή και την καθημερινότητά μας σάτιρα.

[επεξεργασία] Ανεκδοτάκια

Τα ανεκδοτάκια είναι κάτι το συνηθισμένο. Συνέχεια ακούγονται αστειάκια που έχουν ως επίδραση τρανταχτά γέλια. Αυτού του είδους τα καλαμπούρια είναι συνήθως ένας ακόμη τρόπος να γεμίζουν τον άπλετο χρόνο της εκπομπής, αφού δεν έχουν και τίποτα άλλο καλύτερο να πουν. Ένα από τα παράδοξα αυτού του υπερθεάματος είναι ότι αυτού του είδους τα αστειάκια είναι αστεία μόνο για αυτούς που τα λένε και για καμιά δεκαριά βλαμμένα έξυπνα παιδάκια. Σύμφωνα όμως με καταγεγραμμένο περιστατικό τα ανεκδοτάκια του Ράδιο Αρβύλα είναι και επικίνδυνα, καθώς ένας νεαρός κατάφερε να πετάξει από το πολύ κούνημα στα αφτιά του, λόγω της υπερβολικής χαζοχαρουμενίασης του ανέκδοτου. Ένα άλλο παιδί νόμισε πως είναι χταπόδι, εξαιτίας της "χτύπησης" από τα γέλια.

[επεξεργασία] Βιντεάκια

Σε αυτήν την εκπομπή προβάλλονται συνεχώς βίντεα μικρού μήκους τα οποία σίγουρα είναι αποτέλεσμα της επίδρασης των μεταλλαγμένων στα μυαλά των ανθρώπων.Τα βιντεάκια αυτά αντλούν τη θεματολογία τους απο το ίντερνετ, προφανώς για να βρίσκονται πιο κοντά στην καθημερινότητα των νέων παιδιών και να είναι οικεία μαζί τους. Τα βιντεάκια αυτά έχουν στόχο την ψυχαγωγία και την διατήρηση του χαρωπού κλίματος.

[επεξεργασία] Συγκροτηματάκια

Στην εκπομπή Ραδιο Αρβύλα θα δείτε μερικά ακόμα νέο - σχηματισμένα συγκροτήματα που θέλουν να προβληθούν σε δεκατετράχρονα να φιγουράρουν στο τέλος του υπερ - σόου, παράγοντας πιο πολύ ηχορύπανση παρά μουσική. αυτά τα συγκροτήματα είναι παγκοσμίου κλάσης, όσο και αν αυτό σας φαίνεται περίεργο. τι να λένε τώρα οι, black sabbath, οι Scorpions, οι sisters of mercy, μπροστά στο μεγαλείο των συγκροτημάτων του ράδιοαρβύλα? αυτοί όλοι είναι για μικρά παιδιά. Αν αναρωτιέστε γιατί συμβαίνει αυτό και ποιος είναι ο αληθινός φταίχτης, μην διστάσετε να κατηγορήσετε τον αληθινό φταίχτη: τον Θεό. Αυτός ευθύνεται πραγματικά για ότι συμβαίνει σε αυτήν την εκπομπή, καθώς θέλει να δοκιμάσει την υπομονή μας.

[επεξεργασία] Συνήθειες των πρωταγωνιστών

  • Ξεραίνονται στα γέλια χωρίς να υπάρχει κάτι αστείο.
  • Γελάνε πριν καν ο άλλος τελειώσει το αστείο που θέλει να πει.
  • Γελάνε ανελλιπώς σε κάθε επεισόδιο.
  • Λένε ό,τι τους κατέβει στο κεφάλι.
  • Νομίζουν ότι είναι και πολυυυυυυύ αστείοι.
  • Νομίζουν ότι είναι και πάρα πολυυυύ αστείοι.
  • Δείχνουν τα πιο σαχλά βίντεο.
  • Φέρνουν στη εκπομπή τα πιο κουλ-ά συγκροτήματα.
  • Φέρνουν στην εκπομπή συγκροτήματα για να δοκιμάσουν την υπομονή μας.
  • Ο μισός χρόνος της εκπομπής είναι βιντεάκια του ίντερνετ.
  • Αγνοούν παντελώς το τι γίνεται στον κόσμο και μιλούν μόνο για τις μεσημεριανές ηλιθιότητες.
  • Κάνουν έρευνα στο Γιου-τούμπι πριν από κάθε εκπομπή.
  • Γελάνε ασταμάτητα.
  • Γελάνε περισσότερο.
  • Γελάνε ακόμα περισσότερο.
  • Γελάνε πιο ακόμα περισσότερο.
  • Γελάνε ακόμα πιο ακόμα περισσότερο.
  • Γελάνε περισσότερο ακόμα πιο ακόμα περισσότερο.

[επεξεργασία] Το σκάνδαλο

Ομοφυλοφιλικές σχέσεις έχουν δημιουργηθεί ανάμεσα σε παρουσιαστές και προσωπικό και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι ανάμεσα στον floor manager Κωστάκη και στον παρουσιαστή Αντώνη Κανάκη. Οι σχέσεις αυτές έχουν εξοργίσει πολύ κόσμο με αποτέλεσμα μια εμπρηστική επίθεση στο αυτοκίνητο του Αντώνη Κανάκη. 1