Πώληση ποπ-κορν

Το άρθρο αυτό χρειάζεται οπωσδήποτε μπότοξ!
Botox-lips

Εμπρός Άπαντες Χρήστες! Επεξεργαστείτε το!

Ξέρετε έφτιαξα αυτό το άρθρο γιατί πολλοί στην καθημερινή μου ζωή ακόμα και εδώ στην Φρικηπαίδεια με ρωτάνε που πουλάνε το ποπ-κορν.Ε θα σας λύσω την απορία σε αυτό το άρθρο.

[επεξεργασία] Σημεία πώλησης

  • Από μαύρους: Οι γνωστοί μαύροι που έχουν πολλές ονομασίες όπως αράπηδες, Αφρικανοί, γιούφτοι, Μάο-Μάο. Αυτούς θα τους δείτε να πουλάνε ποπ κόρν στο πανηγύρι στην παραλία που συνήθως έχει την μορφή καλαμποκιού ή ακόμα και στην καθημερινή σας βόλτα. Καλά είναι στη γεύση αλλά δεν έχουν καλή ποιότητα και πολύ πιθανόν να ακολουθήσει έντονη μυρωδιά στο μπάνιο οπότε αποφεύγεται να τα πάρετε από μαύρους. Οι περισσότεροι παίρνουν ποπ-κορν από μαύρους όταν δεν έχουν μια επάνω τους και τα παιδιά τους είναι πεισματάρικα.
  • Από Αυτόματη Μηχανή Πώλησης Ποπ-Κορν: Δεν έχει βγεί ακόμα στην δημοσιότητα αλλά έχουμ έγκυρες πηγές ότι από το 2015 θα έχουμε αυτόματη μηχανή πωλησης ποπ-κορν (Παρακαλώ αμα δεν βγεί το 2015 αλλάξτε την ημερομηνία). Θα σας πω πως θα λειτουργούν. Θα έχει διάφορες μάρκες από ποπ κορν και θα πατάτε το αρχικό γράμμα της μάρκας και μην ανησυχείτε αν θα υπάρχουν δυο μάρκες που έχουν το ίδιο αρχικό θα υπάρχει διαφορετικό αρχικό σε κάθε γράμμα και όταν θα πατήσετε το γράμμα θα σας ζητήσει το ποσό πληρωμής και τότε άμα πληρώσετε (αμα δεν πληρώσετε θα σβήσει αυτόματα) θα βγεί η σακούλα από κάτω.
  • Από Σούπερ Μάρκετ: Όλοι ξέρουμε το σούπερ μάρκετ. Δεν θα το σχολιάσω πολύ αυτό γιατί όλοι ξέρουμε πως πουλιούνται απο κει.
  • Από Αυτόματο Μαγειρείο Ποπ Κορν: Υπάρχουν στην δημοσιότητα. Είναι αυτά που παίρνετε το χωνάκι πατάτε το κουμπί και βγαίνουν ποπ κορν και Καλή Όρεξη.
  • Από Περίπτερα: Φυσικά όλοι ξέρουμε τα περίπτερα που πουλάνε ποπ-κορν. Μπορείτε να παίρνετε αλλά προσέξτε γιατί μπορεί να έχουν πιάσει σκόνη ή σκουλήκια που τρώνε ποπ-κορν

Παρακαλώ αν κάποιος έχει μια καλύτερη ιδέα για την πώληση ποπ κορν παρακαλώ είναι ελεύθερος να την βάλει.