Πύργος

Ουπς! Μπας και εννοούσατε Πύργος της Πίτσας;
Ουπς! Μπας και εννοούσατε ΟΔΦ;

“Τι είναι δάφτο;”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ

“Ποιο;”

- Κάποιος άλλος

“Φτούνο φτου ρε, φτουπαχάμου!”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ

Πύργος είναι μια περιοχή στο Νομό Ήλειας όποιος ξέρει!! Δηλαδή ... είναι μια περιοχή με πλούσιο παραγωγικό πλούτο όπως χασίς.

Foto1

Εδώ διακρίνετε το λογότυπο της πόλης του Πύργου με εικονιζόμενο τον Alberto Fintarinis

Pyrgos

Εδώ διακρίνετε το "Χασισόδεντρο" στην κεντρική πλατεία του Πύργου

[επεξεργασία] Ιστορία

Ο Πύργος ανακαλύφθηκε ταυτόχρονα με την ανακάλυψη της Μυκόνου. Ο Αυστριακός αρχαιολόγος Alberto Fintarinis διάβαζε για τον Πύργο σε αρχαία κείμενα του Αισώπου και πιστεύοντας ότι δεν είναι παραμύθια προσπάθησε με το επιτελείο του να τον βρει. Τελικά βρέθηκε ύστερα από 25 χρόνια ανασκαφής κάτω από 150.000 τόνους χασίς. Επίσης ο Όσκαρ Ουάιλντ πρώτος ανακάλυψε το Νέφος του Πύργου.

[επεξεργασία] Γεωγραφική θέση

Ο Πύργος βρίσκεται κάτω απ' τ'αυλάκι, σε ένα υπέροχο μέρος στην Χώρα του Ποτέ, δίπλα από ποτάμια και πίσω από τον 5ο καταρράκτη όπως μπαίνεις μες στη χώρα. Το μέρος κάποτε είχε χλωρίδα εκπληκτικής ομορφιάς, με χασισόδεντρα ποικιλίας Sativa και Indica. Η πυρκαγιά του 2007 όμως τα κατέστρεψε αλλά η φύση είναι βοηθός και έτσι όλα φύτρωσαν ξανά και τώρα πια έχουμε νέες ποικιλίες και ζωηρές αποχρώσεις πράσινου με απίστευτες γεύσεις. Προσοχή μη σας πουλήσουν αλβανό για έλληνα.

[επεξεργασία] Μουσική

Η μουσική του τόπου είναι φολκορική. Γνωστοί καλλιτέχνες από εκεί είναι οι εξής: Αρτέμιος Πλακούντας, Νώντας Φρέζας, Μάρω Νταχτιρτζή,κ.ά. Κλασσικό ηχητικό ανάγνωσμα: ουουουουυουουουου! Τώρα όσον αφορά την Ροκ μουσική πολύ γνωστό κι αγαπητό συγκρότημα είναι οι Baking Powder. Μετρούν ήδη 2 κυκλοφορίες οι οποίες θεωρούνται πετυχημένες, καθώς τελευταία εθεάθησαν να κυκλοφορούν στον Πύργο με Porsche. Ο πρώτος τους δίσκος έχει τον τίτλο Σύνδρομο Ανωτερότητας. Τελευταία έβγαλαν νέο δίσκο με τίτλο Η Αποκάλυψη.

Τέλος φήμες λένε πως καταγωγή από τον Πύργο έχει κι ο γνωστός raper Τάκη-Τσαν.

[επεξεργασία] Λαογραφία

Panoulis

Εδώ διακρίνετε τον Πανούλη εν δράση!

Όπως και κάθε συγκροτημένη κοινωνία έτσι και ο Πύργος έχει την λαογραφία του. Οι περισσότεροι πυργιώτες είναι ίδιοι με τον διάολο και γι'αυτό υπάρχει μια άλφα παραδοχή από όλους τους έλληνες στο προσωπό τους. Το πιο γνωστό πρόσωπο της πόλης ίσως είναι ο Πανούλης μασκότ της κεντρικής πλατείας και λίγο πιο κάτω (εκεί μωρέ με τα δύο περίπτερα απέναντι από το Κωτσόβολο!). Κατά την γνώμη μου (χωρίς μαλακίες) είναι το καλύτερο παιδί αν και οι γνώμες διίστανται. Να πίνεται και fredo espresso κάθε μέρα. Τα σπάει. Όχι στο Ελληνικό όμως γιατί εκεί πάνε όλοι οι τρέντηδες και η μουσική είναι χάλια. Τουλάχιστον ο Πανούλης πάει στο Privilege που είναι δεν ξέρω που είναι φαγητό θάνατος ξεροκόμματο κορίτσι μου!! Να μην ξεχάσουμε άλλες μορφές που κυκλοφορούν όπως: 1. Τις αδερφές Καργιολάιν που είναι ίδιες με κορακί μαλλί κατακόκκινα χείλα μόνο που μια είναι χοντρή και μια λεπτή. Ή βολτάρουν στην πλατεία ή αράζουν δίπλα απο το Ιντερνετ και περιμένουν πελάτες. 2.Την Σφιγγοφωλιά ή αλλιώς "Βrigitte Βardot" (Μπριζίτ Μπαρντό) που πρέπει να ήταν καλό τρένο στην εποχή της πριν 15.000 χρόνια που αράζει πάντα στο κέντρον στην ίδια θέση, στην ίδια καρέκλα μαζί με τον άντρα της πάντα. 3. Τον γκέι γύφτο 4. Τον Γιώργο τον "τι κάνεις". τι κάαααααανεις? τικάνειςτικάνειςτικάνεις?

[επεξεργασία] Εξαγωγές

Photo13

Εδώ διακρίνετε το "Βαποράκι" στο λιμάνι του Κατακόλου

Το πυργιώτικο μπάφο ή μαύρο ή πυργιώτικη (καλαματιανή) φούντα εξάγεται σε περισσότερες από 50 χώρες με μεγαλύτερη εξαγωγή στην Ολλανδία. Κύριο μέσο εξαγωγής είναι τα καράβια (σαν της φωτογραφίας) γνωστά και ως "βαποράκια".

[επεξεργασία]
Το Οξύμωρο του Πύργου

Παρόλο που ο Πύργος είναι μια κτηριακή εγκατάσταση (Πύργος Αθηνών, Λευκός Πύργος, Πύργος της Πίζας και Πύργος του Αίφελ) η τεράστια γνώση των Πυργιωτών Μαστουρέων γνωστοί και ως ΕΜΠ (Έμπειρα Μαστούρια Πύργου) ή κατά κάποιους άλλους (Έχουμε Μπάφο Πολύ) τους επέτρεψε να μετατρέψουν τον Πύργο σε πόλη. Στην αρχή τα πράγματα ήταν εύκολα, αφού στον Πύργο έμεναν 5 άτομα. Όταν μεγάλωσε ο πληθυσμός προσπάθησαν να τον μεγενθύνουν αλλά γκρεμιζόταν. Τη λύση την έδωσε ο Χάρι Πότερ ο οποίος ανακάλυψε μια λίθο, τη φιλοσοφική , με την οποία οι ΕΜΠ κατασκεύσαν έναν νοητό πύργο από αερολογίες και φούντα, γνωστή και ως καλαματιανή.
Το πιο in μέρος του Πύργου είναι πλέον το διάσημο "gala" εκει πας για να δείς όλες τις "ντίβες" του πύργου που θα έχουν ντυθεί και στολιστεί λες και είναι προτοχρονιά.

[επεξεργασία] Αξιοθέατα

Εικόνα009

Το νέφος του Πύργου

Το Νέφος του Πύργου είναι ίσως το πιο γνωστό αξιοθέατο του Πύργου. Μην ξεχνάμε την αρχαία πόλη του Πύργου γνωστή και ως Φουμαρία. Τέλος η αρχαία Ολυμπία είναι ότι πρέπει για μια ομαλή και υγιή αποτοξίνωση.

[επεξεργασία] Συμμορίες

Η πιο γνωστή συμμορία στον Πύργο είναι η Erektous Gang. Όλοι την ξέρουν. Σπέρνει τον τρόμο τον πανικό και την οδοντόπαστα και πουλάει χασίς στο διάβολο με αντάλλαγμα την ψυχή της μάνας σου. Κάθε βράδι κάνει επίθεση στο σπίτι του Εχθρού ο οποίος είναι ένας και μοναδικός και αυτός φταίει για όλα. Στις πρακτικές της ομάδας συγκαταλέγονται και ιεροτελεστίες όπως το Κατούρημα Του Ιερού Δέντρου, πρακτική η οποία καταγράφεται από τους Ινδιάνους Ιστορικούς της Κατοχής. Όταν ξεραθεί το Ιερό Δέντρο θα γκρεμιστεί το κάστρο της Βαβυλώνας, θα τελειώσει η ζωή του εχθρού και ο Ερέκτους θα βρει γκόμενα. Άλλη γνωστή συμμορία είναι αυτή των Νίντζα. Οι νιτζαραίοι έχουν την ιδιότητα να φέγγουν το βράδυ λόγω του συνδυασμού λευκού πουκαμίσου + black light που ένα βράδυ ανακάλυψε ο πρώτος νίτζα στο obsession. Οι απόψεις διίστανται για την προέλευσή τους (πολλοί λένε από του μπάρτζελη, άλλοι λένε απο του στρούσι και αλλοι απο την ζούρτσα..) αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως απόγονος τους είναι ο σημερινός Κάγκουρας.

[επεξεργασία] Εχθρός

Στον Πύργο κοντά στα Κανούλια μένει ο Εχθρός, που τα ελέγχει όλα. Αν είσαι αυθεντικός Πυργιώτης στάνταρ τον ξέρεις, αλλά σιωπάς από φόβο. Θα βρεις μπροστά σου όμως τα μέλη της Erektous Gang, της Αδελφότητας της Μέγιστης Ειρήνης και Μέδουσες ξέρω γω.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Καλαμάτα

Πελοπόννησος

Βλαχόπουλο

Ναύπλιο

Χασικλής

Κρήτη

Μάκης Τριανταφυλλόπουλος

Δείτε κι αυτό αν δε θέλετε να φάτε στριφογυριστή κλωτσιά