Πόλεμος των Άστρων

“Μίαν φάουσαν χρονιά ago σ'έναν γαλαξία τσι που ταν away...”

- Μονόλογος Κυπρίου παρακολουθώντας τον Πόλεμο των Άστρων, από το τηλεσκόπιο Χαμπλ

“Τους έστειλα μήνυμα από την μπανιέρα μου...”

- Ο Eddie των Pearl Jam για το τραγούδι του

Ο Πόλεμος των Άστρων είναι ουσιαστικά μια επική διαγαλαξιακή μάχη μεταξύ του Ρόκυ Μπαλμπόα και του Λούκιου Skywalker για το πρώτο αυθεντικό τεύχος του περιοδικού Το Ελληνόπουλο.

Βασικοί υποστηρικτές του Ρόκυ ήταν: ο Νταρθ Βέιντερ, ο Μπρους Λη, o Μπομπ ο Σφουγγαράκης και ο Μπομπ ο Μάστορας. Aντίθετα από την πλευρά του Λούκιου ήταν: η Ζήνα, ο Ηρακλής, ο Ροζ Πάνθηρας, ο Μητσοτάκης, ακόμα και ο Όμηρος Σίμπσον. Την μάχη παρακολουθούσαν πολλές άλλες σημαντικές προσωπικότητες, όπως η γκόμενα του Λούκιου, πριγκίπισα Λέια, ο διανοούμενος Τσουμπάκα και άλλοι.

Leia chewbacca baseball.jpg

Στιγμιότυπο από τον Πόλεμο των Άστρων.

Αυτός ο πόλεμος ξεκίνησε το 3000 π.Χ. με αθώα θύματα τους Νεφελίμ και τους Ελ. Το 2666 π.Χ. η μεγάλη μάχη στον Άρη κρίθηκε από τον μεγάλο Ρώσο στρατηγό Πούτιν, ο οποίος συνέτριψε με τη στρατηγική του τον αντίπαλό του, και βασικό όπλο του στρατού του Ρόκυ, τον στρατηγό Μπους.

Οι συνεχόμενες μάχες είχαν ως αποτέλεσμα θανάτους αρκετών άξιων συμμάχων και από τις δύο πλευρές. Πρώτος πέθανε ο ηρωικός Ροζ Πάνθηρας από κεφαλοκλείδωμα του Μπομπ Σφουγγαράκη, ο οποίος μαζί με τον σύντροφό κι εραστή του, Πάτρικ, δηλητηρίασαν τον Πάνθηρα. Στη συνέχεια έπεσε νεκρός ο Νταρθ Βέιντερ από τον Ηρακλή και τη Ζήνα, τους οποίους σκότωσε ο Μπρους Λη, χωρίς να το πάρει χαμπάρι όμως. O Μπρους έπειτα από την άμεση δήλωσή του "Κανείς δε μπορεί να με σκοτώσει, ούτε εσύ C...", πέθανε από ανεξήγητους λόγους. Οι ιστορικοί αποδίδουν το θάνατό του σε μια στριφογυριστή κλωτσιά, αν και αυτό αμφισβητείται από αρκετούς. Ιστορικής σημασίας είναι και η μάχη για το φρούριο του Λόφου της Καμένης Νεραντζιάς, ανάμεσα στους Μπόλεκ-Λόλεκ και σε ορδές Wookie-wookie.

Η τελική μάχη δόθηκε ανάμεσα στον νεαρό Λούκιο και τον Ρόκυ. Ο Ρόκυ (φτάνοντας αισίως τα 650 χρόνια ενεργής παρουσίας στον χώρο του μποξ), νίκησε τον Λούκιο με ένα και μόνο άπερκατ. Έτσι, ο Ρόκυ κατάφερε μέσα από τη μάχη αυτή ν' αποκτήσει με την αξία του το συλλεκτικό και σπάνιο τεύχος της Μπάρμπι (με το ένθετο), δικαιώνοντας έτσι το θάνατο που βρήκαν πολλοί από τους συμμάχους του.

[επεξεργασία] Δουλειά βάρδων της εποχής

Οι Manowar θέλησαν να γράψουν τραγούδι γι' αυτή τη μάχη, αλλά τα φωτόσπαθα δε γέμιζαν αίματα, κι έτσι σπάστηκαν διότι ούτε για αίμα αντιπάλων στο σπαθί τους μπορούσαν να πουν, ούτε δράκους είχε για να σκοτώσουν. Έτσι έφυγαν.
Τραγούδι τελικά κατάφερε και έγραψε ο Μπιθικώτσης σε συνεργασία με τον με τον Ntalaras (μεγάλο όνομα στο διάστημα) και το ονόμασε "Κλάψτε ουρανοί κι αστέρια". Οι στίχοι του αναφέρονται στα χαμένα νεαρά παλικάρια που πέθαναν.

[επεξεργασία] Οι πόλεμοι των Κλώνων

Starwars funny clone troopers00:34

Starwars funny clone troopers

Μια από τις πιο αιματηρές μάχες

Όταν που λες κάποια στιγμή βαρέθηκε ο Ρόκυς να δέρνει τον Λούκιο, έφερε τον Πόρκυ, ένα γουρούνι που έμοιαζε στον Ρόκυ, ο οποίος τύχαινε να είναι κλώνος του και να κάνει όλες τις δύσκολες σκηνές στις ταινίες. Ο Λούκιος το έπαιζε γαμάτος μέχρι που τις έφαγε για τα καλά όπου και νευρίασε και έφερε τον δικό του κλώνο, τον Μπαρμπαστάθη ο οποίος ξέσκισε τον Πόρκυ, τον έκανε φέτες μπέηκον και έτσι επεκτάθηκε και στα αλλαντικά, πέρα από τα λαχανικά.

Stws.png
Το έπος
Πόλεμος των Άστρων
Πρωτομάστορες (aka Jedi Master ή Ιππότες Τσενάι)
Καλοί: ΓιόνταΑνακίνιος SkywalkerΛούκιος SkywalkerJohnny SkyWalkerΜπόλεκ και ΛόλεκΚουί-Γκον Τζιν
Όμπι-Ουάν Κενόμπι
Κακοί: Νταρθ ΣίντιουςΝταρθ ΒέιντερΚόμης ΝτούκουΝταρθ Μολ
Όπλα μαστόρων
ΔύναμηFlagsaberΚλανόσπαθοΝτεθ Σταρ