Πρόβατο

[επεξεργασία] Ορισμός

Χνουδωτό θηλαστικό το οποίο χρησιμοποείται για να εκνευρίζει τους περαστικούς και για να μετατρέπεται σε πουλ-όβερ (όχι την άσκηση, αλλά τι ξέρετε εσείς από αυτά, ε? Η πιο κοντινή σχέση σας με το γυμναστήριο είναι για να πάρετε φόρμες.)
Επίσης χρησιμοποείται για την δημιουργία πυρηνικών όπλων. Βέβαια θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε και ως χνουδωτό μεζέ που βόσκει στα λιβάδια και - όπως υποστηρίζει και η γιαγιά μου - είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στο Πασχαλινό τραπέζι. Συναντάται σε πιάτα συνοδευόμενα από πατάτες κλπ. Επίσης έχει φοβερό ζβερκάκι....να φας και να γλείφεις τα δάχτυλά σου!!!

[επεξεργασία] Προέλευση ονόματος και εξημέρωση του

Όλοι νομίζουν πως το πρόβατο προέρχεται από την εξελικτική πορεία. Βλακειούλες (λογοκρισία ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ). Η πραγματική ιστορία κρύβει πιο πολλές πλεκτάνες από τα γεννετικά όργανα της γιαγιάς σου. Ας αφήσουμε τον Μr.T να μας διηγηθεί:

MrT
I PITY THE FOO WHO DOESN'T KNOW THIS STORY!

Εν αρχή, το χάος και έτσι.

234.531.414 Π.Β.Λ (προ Βέρας Λάμπρου). Το ζώο που ξέρουμε ως πρόβατο δεν υπήρχε, δηλαδή υπήρχε, αλλά δεν το' ξερε ο άνθρωπος και σύμφωνα με τον νόμο του Μοσχαροκέφαλου Τζο: 'If Ι ain't see it, it aint there!' (ισχύει για καθε x =/ ninja). Όλα ξεκίνησαν στην αρχαία Ελλάδα, όπου υπήρχαν ποτάμια από σοκολάτα και παιδάκια να τρέχουν γύρω από λουλούδια που πετάγανε ΑΓΑΠΗΗΗΗΗΗΗ!!!

N00b5
Μια καθημερινή μέρα στην αρχαία Ελλάδα. Παρατηρήστε την προθυμία με την οποία δίνονταν συμβουλές καθώς και την ύπαρξη δορυφορικής τηλεόρασης.

Ο ήρωας της ιστορίας μας λέγεται Τάκης. Ο Τάκης (wannabe actor), όπως και οι άλλοι βοσκοί της εποχής του, φύλαγε ένα λιβάδι. Άδειο. Γιατί δεν υπήρχαν ζώα για βοσκή, μόνο άλογα (MY STORY ROCKS). Ο Τάκη - σαν έπαιρνε μέρος στην τραγωδία του διάσημου τραγωδού Βουσμάδη Κατουκιδάκη, του οποίου κανένα έργο δεν διασώζεται σήμερα, προκαλώντας την έκπληξη σε όλους για το πώς μένει διάσημος. Ναι.

Κάθε μέρα λοιπόν, ο Τάκης ενώ φύλαγε το (άδειο) λιβάδι, σε περίπτωση εισβολής εξωγήινων σιτηροζωγράφων (crop circles DUH!!!A και είσαι βλάκας που τα πιστεύεις αυτά) έκανε εντατικές πρόβες για το θεατρικό αυτό έργο, και όλα κύλαγαν ομαλά (Συμπεριλαμβανομένων των προαναφερθέντων ποταμιών σοκολάτας).

Ώσπου μια ΜΟΙΡΑΙΑ μέρα, τα άλογα στο λιβάδι αφήνιασαν για έναν τελείως άγνωστο (και πιθανότατα βαρετό) λόγο. Ο Τάκης, λοιπόν πήγε κοντά, πήγε πιο κοντά για να δει τον λόγο (ΤΙ ΣΟΙ ΗΛΙΘΙΟΣ ΠΑΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΠΑΔΙ ΑΦΗΝΙΑΣΜΕΝΑ ΑΛΟΓΑ???) και τότε αντίκρισε κάτι απίστευτα χνουδωτό, πανέμορφο, και χαριτωμένο (χωρίς κτηνοβατικά υπονοούμενα) ζώο.

Sheepbase
Τα πρόβατα προ εξημέρωσης, υποδηλώνουν την εξωγήινη προέλευσή τους, καθώς και την επιθυμία τους για παγκόσμια κυριαρχία.

Το ζώο αυτό συνέχισε να εμφανίζεται καθημερινά την ίδια ώρα που αφήνιαζαν τα άλογα. Αν και η λογική πορεία θα ήταν να ερευνήσουμε γιατί αφήνιαζαν καθημερινά τα άλογα μια συγκεκριμένη ώρα, αυτό δεν θα γίνει εδώ. Ο Tάκης λοιπόν, παράταγε συνέχεια τις πρόβες, και το μόνο που έκανε είναι να χαζεύει (κι άλλο? χαχαχαχα είμαι τόσο αστείος, γελάω με αυτά που λέω) συνέχεια αυτό το ζώο και να σκέφτεται πώς θα το αποκτήσει(?) και ονομάσει.

Αυτά οδήγησαν τον Βουσμάδη - σάμα να τα πάρει εις το κρανίον, γιατί το έργο έπρεπε να ανέβει και ο Τάκης είχε μείνει πίσω στις πρόβες. Έτσι λοιπόν, όταν ο Τάκης προσπαθούσε με μια pokeball να το πιάσει, έτσι ώστε να δέρνει τα άλογα μέσω ηλεκτροσόκ, ο πασίγνωστος Βουσμάδης Κατουκιδάκης κατηφόριζε (στο λιβάδι) για να ραπίσει (όχι ραπάρει) τον Τάκη για την αισθητή απουσία του από τις πρόβες. Ο Τάκης εντωμεταξύ (1 word YEAH) είχε πιάσει το ζώο με την Masterball (όλα τα cool παιδιά το κάνουν) και το είχε κυριολεκτικά στο χέρι του, σκεφτόταν πιο όνομα θα μπορούσε να περιγράψει ένα τόσο ΤΕΛΕΙΟ και ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟ ζώο. (βλέπω πού πάει αυτό)

Ο Boυσμάδης βλέποντας τον Τάκη να χαζεύει κρατώντας μια CRAAAAAZYμπάλα στο χέρι του, αναφώνησε:

' Αμάν ρε Τάκη? Ξέρεις τι ώρα είναι? Ώρα για πρόβα, Τάκη!!'

Πρόβα...
Τάκη...
ΠΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΒΑΑΑΑΑΑΑ
τάκη

Οι λέξεις αμέσως ενώθηκαν στα αυτιά του Τάκη και του έδωσαν το κατάλληλο όνομα. Προβατάκι. Όπως καταλαβαίνεται, η μάχη μεταξύ του Τάκη και Βουσμάδη για τα copyright του ονόματος του ζώου οδήγησε σε ΑΛΗΘΙΝΗ (όχι yu-gi-oh όπως πλακωνούσουν εσύ φλώρε) μάχη ανάμεσα στους δυο τους. Ο νικητής ήταν ο Τσακ Νόρρις, ο οποίος πήρε τα copyright. Οπότε ο Τσακ είναι, με λίγες λέξεις ο νονός του προβάτου. (ο Τάκης, γνωστός και ως Ash Ketchum, είναι ο εξημερωτής του προβάτου).

539630763l3od
Εδώ ο Chuck Norris, αμέσως μετά την νίκη του, αναδηλώνεται 'νονός του προβάτου'. Η εγκυρότητα της εικόνας φαίνεται από το αρχαίο ένδυμα (προσοχή στο καπέλο που φοράει). Η λάμψη οφείλεται στην καθαριότητα του καπέλου.

[επεξεργασία] Σήμερα

Στην πραγματικότητα, τη σήμερον ημέρα το πρόβατο δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένας μεσάζοντας στους ανθρώπους και στο χόρτο. Βάση της εξίσωσης b=lop-34*b^2 αποδεικνύεται με μαθηματικά λυκείου πως ισχύει το παρακάτω:

Άνθρωπος->πρόβατο->χόρτο
Άρα
χόρτο<-πρόβατο<-άνθρωπος
Άρα, αν αλλάξουμε μέλη και πρόσημο στο χόρτο και τα συνενώσουμε με το πρόβατο προκύπτει
άνθρωπος->(πρόβατο-χόρτο)
Ή
(Άνθρωπος-πρόβατο)->-χόρτο
Ή
(Άνθρωπος+χόρτο)->πρόβατο

Πάω να φάω τώρα. Τα λέμε.

Ο εκδότης του κειμένου αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει δένοντας τον εαυτό του σε μια καρέκλα και βαρώντας τον εαυτό του ώστε να τον εξαναγκάσει να βρίσει τον Λιακόπουλο, με αποτέλεσμα να αμαρτάνει και να πάει στην κόλαση των Βριλ.