Πρωιχθυπουργός

Γνωστός και ως Πρωθυπουργός.

[επεξεργασία] Ετοιμολογία (του Πρωιχθυπουργού)

Σύμφωνα με αξιόπριχτες γλωσσολογικές πληγές η λέξη αποτελεί αντιδάνειο της ξένης λέξης Pro-ihthypurgos. Είναι δηλαδή εμ ο pro, εμ ο ιχθύς εμ ο Υπούργος (ο τόνος μετακινήθηκε μετά από αιθ προπ βουτ πεντμεθόδευση του Γκαντεμόσαυρου ώστε να μην σκεφτόμαστε αυτόματα "κακούργος", "μούργος", "πανούργος" -θα ήταν άδικο για τους προαναφερθέντες) ταυτόχρονα.

(Να σημειωθεί ότι πολλοί Πρωιχθυπουργοί -χαρακτηριστικά παραδείγματα ο (απύθμενο) GAP και ο Κώστας Σημίτης- είναι ιδιαίτερα ετυμόλογοι κυρίως λόγω των γάμησετων γαμάτων γλωσσικών τους ικανοτήτων.)

[επεξεργασία] Έργο του Πρωιχθυπουργού

.

.

[επεξεργασία] Παλαιότεροι Πρωιχθυπουργοί

Επειδή είναι πάρα πολλοί εδώ αναφέρονται οι μεγαλύτερης (κατ' απόλυτη τιμή) αξίας:

Τσακ Νόρις: Εφόσον είναι τα πάντα ο Τσακ είχε την τιμή να είναι 1ος, 2ος, αλλά και ν-οστός καθώς το ν τείνει στο άπειρο, Πρωιχθυπουργός των Ελληνικίων.

Χαρίλαος Τρικούπης: Εδώ παρατίθεται η πιο γνωστή του φράση "Δυστυχώς, την εμπουλέψαμε.".

Μετάνιωμα Μεταπωλείτευση (όπως είναι, επιπλωμένο)

Κωνσταντίνος Καραμανλής: Μετά από πολύχρονους, κοπιώδεις και με προσωπική αυτοθυσία αγώνες από την ξενιτιά, επέστρεψε μετά την Χούντα και έριξε την κοτρώνα του στην διαμόρφωση του σύγχρονου μπουρδέλου ελληνικού κράτους.

Ένας άλλος άγνωστος τύπος: Ένας τυπάκος που δεν είχε τον απαιτούμενο υψηλό βαθμό λαμογιοσύνης κι έτσι σύντομα ο ελληνικός λαός ασκώντας τα ύψιστα δημοκρατικά του δικαιώματα τον έστειλε στη λήθη που του άξιζε. Είναι τόσο ανάξιος που ούτε το ποταπό του όνομα δεν αναφέρεται.

Ανδρέας Παπανδρέου: Το λαμπρό πολιτικό έργο αυτού του μεγάλου ανδρός μπορεί ίσως να συγκριθεί με την άλλη μεγάλη του προσφορά στο Ελλαδιστάν. Μα δεν καταλάβατε? Περί του GAP ο λόγος (θα αναφερθεί αναλυτικά παρακάτω).

Ο πιο γουρλής άνθρωπος του κόσμου: Τα λόγια είναι περιττά (ο αρθρογράφος φοβάται και για τα πενιχρά κατάλοιπα της σωματικής και πνευματικής του ακεραιότητας).

Κώστας Σημίτης: Όλη η ελληνική αλλά και παγκόσμια κυνότητα του χρωστά ευγνωμοσύνη για τις αδιάβλητες, αντικειμενικές, αξιοκρατικές και νόμιμες διαδικασίες με τις οποίες εισήγαγε την Ελλάδα στο Ευρώ. Ακόμα είναι φημισμένος για την εκπληκτική του ευφράδεια, που ποτέ ξανά δεν είχε Πρωιχθυπουργός μέχρι τότε.

Jeffry Papandreou: Πολιτικός από τους λίγους (του είδους Malakius Proihthypurgius IMFius). Γνωστός για την τήρηση των υποσχέσεών του, την εξυπνάδα του και το κυριότερο: Την ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ σε βαθμό που κατάφερε να ξεπεράσει την φημισμένη ευφράδεια του Σημίτη.

Λουκάς Παπαδήμιος

Antonis Someareass: Όλος ο κόσμος αναγνωρίζει την σταθερότητά του (κυρίως σε πολιτικό επίπεδο) την οποία εκτιμά πεόντως. Όπως και ο GAP είναι γνωστός για την τήρηση των υποσχέσεών του και την σ κ λ η ρ ή στάση του απέναντι στους δυνάστες που θέλουν να μας πιουν το αίμα με το καλαμάκι φίλους μας, που εφαρμόζουν όμως λάθος μίγμα πολιτικής (50% σάπια 50% γάτα αντί για 99,999& σάπια 0,001% γάτα).

[επεξεργασία] Μελλοντικοί Πρωιχθυπουργοί

Ο υποφαινόμενος δεν έχει μαντικές ικανότητες, σας παραθέτει όμως αυθεντική απομίμηση της πρόβλεψης του Μάκη για τους π ρ α γ μ α τ ι κ ο ύ ς Πρωιχθυπουργούς η οποία συντάχτηκε το 2000. Οι αναγνώστες μπορούν να διαπιστώσουν τις ομοιότητες και τις διαφορές.

2000-2004: Κώστας Σημίτης

2004-2009: Θεόδωρος Ρουσόπουλος - (λίγο, για το ξεκάρφωμα) Κωστάκης

2009-2016: ΔΝΤ

2016-το τέλος του κόσμου: Η Ντόρα μου (γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε?)