Προς εκτέλεση

Προς εκτέλεση καλείται το Φρικηπαιδικό πρότυπο που επισυνάπτεται σε οποιοδήποτε λήμμα διαθέτει ιδιότητες πρόκλησης εθελούσιου εμετού, οικειοθελούς αυτοχειρίας και που επαπειλεί την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας.

[επεξεργασία] Τρόπος εφαρμογής

Το πρότυπο τοποθετείται στην αρχή του γλήμματος προσεκτικά για να μην κολλήσει ο δήμιος Οτινανισμό και έκτοτε παρέχεται το εύλογο χρονικό διάστημα της μισής ώρας κατά την οποία όλοι οι εγγεγραμμένοι και μη φρίχτες πρέπει να αναλάβουν να μακιγιάρουν το γλήμμα με φούμο για να μην περάσει ο μπόγιας, το χαμπαριάσει και το στείλει μισή ώρα αρχύτερα στο εκτελεστικό.

[επεξεργασία] Σχετικότητα με άλλα πρότυπα

Το "Προς εκτέλεση" πρότυπο είναι μπατζανάκι του "Προς βελτίωση" και αναλαμβάνει όταν ένα χλιμιτζουριασμένο γλήμμα δεν έχει την τύχη που του αξίζει από τους αναθεωρητές του. Όταν ένα προς βελτίωση γλήμμα κρεμιέται για καιρό αστέγνωτο στη μπουγάδα του Φρικησέρβερ τότε κάποιος φιλότιμος μετατρέπει το γλήμμα σε "Προς εκτέλεση".

Αρκετές φορές προς εκτέλεση παραπέμπεται και ένα γλήμμα τόσο φριχτό εν τη γενέσει του που ακόμη κι ο αρχικός συντάκτης του έβγαλε αιμορροΐδες στ' αυτιά.

[επεξεργασία] Ο Χορός των Ανέμων

Ο Χορός των Ανέμων είναι το γκούλαγκ στο οποίο μεταφέρεται αλυσοδεμένο ένα γλήμμα. Εκεί πρέπει ν' αποφασιστεί η τύχη του με ψήφους Εκτέλεσης, Λευκού ή Διατήρησης. Τα περισσότερα γλήμματα όλως παραδόξως τη βγάζουν καθαρή, γεγονός που ούτε ο Χάιζεμπεργκ κατάφερε να εξηγήσει και προκαλεί έως και σήμερα ακόμη τη διάσταση στην ψυχιατρική κοινότητα.

[επεξεργασία] Αποποίηση ευθυνών

Το παρόν γλήμμα απαλλάσσεται της δυνατότητας "Προς εκτέλεση" διότι ο συντάκτης του έχει καταθέσει το σχετικό παράβολο στον τραπεζικό λογαριασμό του Τζίμι Ουέλς.