Προπατορικό αμάρτημα

Η ανήθικη πράξη που πραγματοποίησαν ξεδιάντροπα ο Αδάμ κι η Εύα, όταν ένα "φιδάκι" τους είπε να φάνε ένα μηλαράκι από ένα κλαδάκι που ανήκε σε ένα δεντράκι (στην πραγματικότητα, αυτό λέμε στα παιδιά, η αληθινή ιστορία είναι για 18+).

[επεξεργασία] Η Ιστορία

Χωρίς τίτλο

Το δέντρο της αμαρτίας σε πλήρη καρποφορία

Η Εύα έτρωγε το μήλο, αλλά έδωσε και στον Αδάμ. Ο Θεός όταν τους έπιασε στα πράσσα η Εύα είχε τελειώσει το φαΐ της, αλλά ο Αδάμ έτρωγε ακόμα κι έτσι το μήλο τού 'κατσε στον λαιμό (και μεταφορικά και κυριολεκτικά). Γι' αυτό σήμερα λέμε "Α, δες! Είμαι άντρας κι έχω στον λαιμό μου το μήλο του Αδάμ!". Μερικοί νομίζουν πως είναι αχλάδι, καθώς ο Λιακόπουλος υποστηρίζει πως οι αρχαίες επιγραφές που βρήκε στο Άγιον όρος λένε πως το μήλο ήταν χαλασμένο. Όταν ο Θεός τους ρώτησε γιατί το έκαναν, εκείνοι κρύφτηκαν πίσω από θάμνους γιατί φοβόντουσαν που ήταν γυμνοί. Ο Θεός τους έδιωξε από τον Παράδεισο και τους εξόρισε στη Γη, όπου ήταν καταραμένοι να φοράνε τα ρούχα που βγάζουν οι μόδες.

[επεξεργασία] Μετά την Πτώση

Μετά, ο Αδάμ κι η Εύα γέννησαν τους Κάιν και Άβελ (κι άλλους πολλούς, που δεν πρωταγωνιστούν στην Βίβλο όμως), οι οποίοι αλληλοσκοτώθηκαν γιατί ο ένας έκλεψε τις κάρτες Pokémon του άλλου. Ανήμποροι, ο Αδάμ κι η Εύα αποφάσισαν να ζητήσουν βοήθεια από το Θεό. Ο Θεός τους έστειλε τον Χριστό, αλλά πριν απ' αυτό υπήρξε μία πλημμύρα (με αλμύρα) για να φύγουν τα Νεφελίμ από την Γη. Όπως έμεινα λίγα κρυμμένα, κι έτσι ο Λιακόπουλος έβγαλε λεφτά από τις φωτογραφίες τους. Φυσικά, αυτό δεν έχει καμία σχέση με το προπατορικό αμάρτημα, αλλά είναι εξίσου ενδιαφέρον.

[επεξεργασία] Στις Εκκλησίες

Η κάθε Εκκλησία ερμηνεύει διαφορετικά την ιστορία ώστε να μπορέσει να εξυπηρετήσει τα δικά της συμφέροντα.

[επεξεργασία] Στην Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία

Η (Παπική) Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία νομίζει πως όλοι κουβαλάμε το αμάρτημα, επειδή έχουμε στον λαιμό μας το μήλο του Αδάμ. Οι Παπικοί λένε πως ο μόνος τρόπος για να φύγει αυτό το αμάρτημα είναι να κάνεις χειρουργική επέμβαση ή να βαπτιστείς στην Εκκλησία τους. Όμως επειδή κανείς δεν κάνει επέμβαση, αναγκάζονται όλοι να πάνε στον Πάπα και να υπακούσουν σαν πρόβατα ό,τι τους λέει. Έτσι, η Παπική Εκκλησία ζαπλούτισε, αλλά τελικά έδωσε όλα τα λεφτά σε φιλανθρωπικά ιδρύματα (σαν καλός κι άγιος ο Πάπας). Κάθε χρόνο στις 30 Φεβρουαρίου συνηθίζεται να τρώνε μήλα στην Ρώμη, ως ανάμνηση της Πτώσης του Ανθρώπου.

[επεξεργασία] Στην Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία

Adam apple

Αμερικανός Διαμαρτυρόμενος που διαμαρτύρεται.

Επειδή εμείς είμαστε Ορθόδοξοι Έλληνες και πιο γαμάτοι από τους Ρωμαίους κι είμαστε κι επιστήμονες εκ φύσεως (όντας απόγονοι των Ελ), ξέρουμε πως τα πράγματα δεν έχουν έτσι και δεν κουβαλάμε κανένα αμάρτημα. Παρ' όλα αυτά, η Εκκλησία του Κράτους κατάφερε να πλουτίσει από τους γάμους του Γλέτσου, αλλ' αυτό είν' άλλο θέμα. Εμείς πάλι ξέρουμε πως η 30 Φεβρουαρίου δεν υπάρχει.

[επεξεργασία] Στην Αμερικανική Διαμαρτυρόμενη Εκκλησία

Οι Προτεστάντες (Διαμαρτυρόμενοι) της Αμερικής διαμαρτύρονται που ο άνθρωπος διαμαρτύρεται που είναι θνητός, κι έτσι υπάρχει πλήθος Διαμαρτυρόμενων διαμαρτυρόμενων που διαμαρτύρονται σε διαμαρτυρίες, κρατόντας αφίσες που διαμαρτύρονται για τον Αδάμ. Χαρακτηριστική αφίσα είναι εκείνη που λέει στα Εγγλέζικα "Αδάμ, γιατί τό 'φαγες το μήλο;". Συνήθως δεν είναι χαρούμενοι.

“Δεν ήταν μήλο! αλλά ροδάκινο!!!”

- Διαμαρτυρόμενος διαμαρτύρεται για την ερμηνεία των διαμαρτυρομένων.
Άλλες γλώσσες