Πρασινοσκουφίτσα

Μία τεραστίων διαστάσεων θηλυκή υπερήρωας. Είναι η μοναδική μαθήτρια του Τσακ Νόρις, ο οποίος την έμαθε πολλά μυστικά της μάχης, του σεξ και της μπύρας.
1211430716

Η Πρασινοσκουφίτσα πριν τη συνάντηση με τον Τσακ Νόρις.

[επεξεργασία] Βιογραφία

Prasinoskoufitsa

Η Πρασινοσκουφίτσα μετά τη γνωριμία της με τον Τσακ Νόρις.

Η Πρασινοσκουφίτσα (πραγματικό όνομα άγνωστο) γεννήθηκε σε κάποιο μικρό χωριό της Ιρλανδίας (εξ ου και το "Πρασινο-"). Ο πατέρας της ήταν καλλιεργητής τριφυλλιού και η μάνα της το άλογο που έσερνε το άροτρο. Η μικρή μεγάλωσε μέσα στη φτώχεια και τη στέρηση. Μια μέρα όμως που βρισκόταν στην πόλη βοήθησε τον Τσακ Νόρις να βρει μια καλή παμπ με μπύρα καλής ποιότητας. Από τότε ο μεγάλος αυτός ήρωας, την πήρε υπό την προστασία του. όπως είπαμε της δίδαξε πολλά πράγματα, ώστε να γίνει ηρωίδα.

[επεξεργασία] Η σχέση με την Κοκκινοσκουφίτσα

Απολύτως καμία. Η ρόμπα της Πρασινοσκουφίτσας έχει δύο έννοιες:

  • Κόκκινο για το χρώμα των κακών το οποίο χύνει
  • Πράσινο γιατί είναι Ιρλανδή

Το καλαθάκι το οποίο κουβαλάει είναι στην πραγματικότητα μία Συμπιεσμένη Κυψέλη Αποθήκευσης Όπλων.

[επεξεργασία] Εξοπλισμός και Πολεμικές τέχνες

Ff2pistol

Το "BBW".

Στο "καλαθάκι" της έχει πάντα το αγαπημένο της όπλο, το οποίο αποκαλεί "BBW". Δε
Rieju RS2 Matrix 50 pro Racing Green 50cc Motorcycle

Η "Γιαγιά".

χρειάζεται ποτέ γέμισμα αφού οι σφαίρες μπαίνουν μόνες τους. Φέρει επίσης Βόμβες Κρότου Λάμψης, ατομικές βόμβες και Σάρισα. Ο δάσκαλός της την έμαθε Καράτε, Σαολίν, Κουνγκ Φου και την Κλοτσιά, μια απομίμηση της Στριφογυριστής του Κλωτσιάς.

Η Πρασινοσκουφίτσα καταφθάνει στον τόπο του εγκλήματος πάντα ένα λεπτό πριν το έγκλημα, χάρη στη μηχανή της, την αποκαλούμενη "Γιαγιά".

[επεξεργασία] Η Πρασινοσκουφίτσα και το Gummy Bear

GummyBear

Το σώμα του Gummy Bear, όπως βρέθηκε στο χαντάκι μετά το φονικό

Η μεγαλύτερη ευεργεσία της Πρασινοσκουφίτσας την ανθρωπότητα είναι η φόνευση ενός από τα ελάχιστα Gummy Bear που υπάρχουν, μόνο και μόνο γιατί είχε το ίδιο χρώμα με το σκούφο της. Ευτυχώς όμως μετά από φιλότιμες προσπάθειες διαφόρων ατόμων (όπως της Πρασινοσκουφίτσας εδώ και του γκοθά εδω), το είδος κοντεύει να εκλείψει. Ένα λοιπόν από αυτά τα μικρά πράσινα παράσιτα, βρέθηκε σε ένα χαντάκι με κομμένο το ένα αυτί, 10 σφαίρες από το BBW και κομμένες τις παλάμες και τις πατούσες.