Πραγματικότητα

Πραγματικότητα είναι μια κατάσταση που προσομοιάζεται με το αίσθημα που αναπτύσσεις όταν βλέπεις τηλεόραση κατά την διάρκεια διακοπής ρεύματος. Όλη αυτή η μαυρίλα της οθόνης πλημμυρίζει το είναι σου και σε καθιστά ανίκανο να αλλάξεις τα κανάλια σε τέτοιο βαθμό που ακόμα και το τηλεκοντρόλ φαντάζει άχρηστο. Μερικοί λένε πως την άκουσαν στον ήχο που βγάζει το πρωί το ξυπνητήρι τους αλλά αυτοί οι κάποιοι ήταν τόσο ζαβλακωμένοι απ' το χθεσινοβραδινό μεθύσι που άντε να τους πιστέψεις.

Το σίγουρο είναι πως την πραγματικότητα την ένιωσε σαν πόνο εκείνος που κατά την ώρα του ύπνου του έπεσε από το κρεββάτι και σαν ένα τράνταγμα οι ένοικοι του αποκάτω διαμερίσματος του αποπάνω εκπεσόντα.

[επεξεργασία] Κατηγορίες

  • Μοναχική: είναι η πραγματικότητα όπως την βλέπεις εσύ όταν κανείς άλλος δεν σου κάνει παρέα. Παράδειγμα, "το ταβάνι θέλει βάψιμο".
  • Αλλοπρόσαλη: αποτελεί κομμάτι της ίδιας πραγματικότητας και διαφοροποιείται αναλόγως από ποια πλευρά είναι ο παρατηρητής. Παράδειγμα, "η γη είναι στρογγυλή" για τους εξωγήινους, επίπεδη για τους γήινους, κοίλη για τους μεσογήινους, καυτή για τους ενδογήινους και πάμε τρέχοντας.
  • Αδιαμφισβήτητη: είναι αυτό που βλέπεις με τα ίδια σου τα μάτια και που θα μείνει εκεί ακόμα κι αν τα κλείσεις. Παράδειγμα, "η γη (και τα πάντα) γυρίζουν" όταν είσαι ντίρλα και θα συνεχίσουν να γυρίζουν είτε είσαι όρθιος, είτε έχεις σωριαστεί θα γυρίσουν μάλιστα ανάποδα αν κλείσεις τα μάτια σου. Άσε που θα ξεράσεις.
  • Αξιωματική: πραγματικότητα με άστρα. Τώρα με πόσα άστρα ακριβώς, θα σας γελάσω, πάντως είναι αποδεδειγμένο πως θα την δεις αν έχει ξαστεριά.

[επεξεργασία] Εξωπραγματικότητες