Πουρουπουπού

Prpp

Βγαίνει και σε υπόθετο των 155 mm. Πυροδοτείται από πυροβόλο Πάντσερ η Μ109.

Η ουσία με τα αρχικά PRPP ("Πουρουπουπού" στα ελληνικά) είναι μια ιδιαίτερα δραστική χημική ουσία η οποία χρησιμοποιείται ως αναλγητικό για ελέφαντες. Με πλήρες όνομα (τα παράπονα σας στους χημικούς) 5-phospho-alpha-d-ribosyl 1-pyrophosphate η ουσία αυτή είναι για τα συμπαθή αυτά τετράποδα, ότι το Depon για τους ανθρώπους. Ενίοτε οι γιατροί συνταγογραφούν το συγκεκριμένο αναλγητικό και σε ανθρώπους όταν η επίδραση του Depon δεν αρκεί. Τέτοιες περιπτώσεις για παράδειγμα είναι ο Πάγκαλος, ο Κωστάκης με αιτιολογία ότι ο λόγος δραστικότητα προς μάζα τείνει στο μηδέν. Επίσης συνταγογραφείται και στους τηλεθεατές της φημισμένης πλέον εκπομπής "Αλητικής Κυριακής", αλλά οι ειδικοί επιστήμονες δεν μπορούν να εξηγήσουν ακόμα το γιατί.

[επεξεργασία] To PRPP στην χώρα μας

N34033618538 1644

Ο Πάυλος Παπαδημητρίου με στολή εργασίας. Διακρίνεται από την ουδετερότητα και την αντικοινωνικότητά...εε.. αντικειμενικότητα... του!

Το συγκεκριμένο αναλγητικό στην χώρα μας, έχει γίνει ιδιαίτερα γνωστό στη χώρα μας χάρη στον εξαίρετο ειδικό επιστήμονα Γεώργιο Γεωργίου. Κάτι λίγο το μεγάλο σε μέγεθος όνομα του Παύλου Παπαδημητρίου κάτι λίγο η ανάγκη για πραγματικά ισχυρό παυσίπονο όταν ο ανωτέρω μιλάει τελικά τον έκανε γνωστό στο ευρύ κοινό ως "Πουρουπουπού". Παρότι δεν είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο γιατί όταν ακούς Παπαδημητρίου χρειάζεσαι Depon για ελέφαντα, ο Γεώργιος Γεωργίου ανακούφισε ένα μεγάλο και σημαντικό πρόβλημα χιλιάδων Ελλήνων. Επειδή όμως το "Πουρουπουπού" ως όνομα δεν προσδίδει σοβαρότητα θα πρέπει ταυτόχρονα να εξετάσουμε με αναλυτικό τρόπο το πλούσιο βιογραφικό του κ. Παπαδημητρίου.

[επεξεργασία] Επιστημονικό έργο και όχι μόνο

Prpp2

Ο πονοκέφαλος λόγω του θορύβου από βουβουζέλες περνά μόνο με "Πουρουπουπού"

Τελικά η προβατίνα Ντόλυ δεν ήταν ο πρώτος ζωντανός οργανισμός που κλωνοποιήθηκε. Αλλά ο Steven Gerrard. Και μάλιστα όχι μόνο μια φορά όπως πολλοί πιστεύουν. Το εν λόγω επιστημονικό επίτευγμα ήταν απόρρητο, μέχρι που η κακιά στιγμή τον Μάϊο του 2007 μας αποκάλυψε ότι εδώ και περίπου 25 χρόνια έχει κλωνοποιηθεί άνθρωπος! Στα ημιτελικά του Champions League 2007, σε εκτέλεση φάουλ ο Gerrard (πρωτότυπο) έδωσε χαμηλά για τον Gerrard (κλώνος Νο1), ο οποίος ξέφυγε από το μαρκάρισμα του αντίπαλου αμυντικού Gerrard (κλώνος Νο2) και σκόραρε, νικώντας και τον αντίπαλο τερματοφύλακα Gerrard (κλώνος Νο3). Το γκολ πανηγύριστηκε έξαλλα από τον προπονητή της ομάδας Gerrard (κλώνος Νο4).

Μέχρι όμως να ολοκληρώσει το διδακτορικό του στην Μοριακή Βιολογία και την Ποδοσφαιρική Ρητορεία, ο "Πουρουπουπού" εργάστηκε σε υπερπαραγωγές του Hollywood. Τα ειδικά εφε έκαναν για πρώτη φόρα την εμφάνιση τους σε ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα του πλανήτη, το Μουντιάλ. Ο σκηνοθέτης προκειμένου να μην δείχνει συνέχεια αγώνες με τον ίδιο καλό καιρό, κάνοντας χρήση υψηλής τεχνολογίας ξαφνικά, άρχισε να φαίνεται στις οθόνες ένα παράξενο εφέ, το οποίο όμως δεν ήταν βροχή! Όλοι έτσι νόμισαν ένας όμως μας έδειξε τον δρόμο της αλήθειας (εδώ μπαίνει ο Πουρουπουπού).

Ασφαλώς και δεν έμεινε μόνο εκεί. Κάπου στο 2008 προσπάθησε να θεραπεύσει προβλήματα ακοής που είχε ο συνεργάτης Γιώργος Μήνος. Έστω και αν δεν τα κατάφερε η ανθρωπότητα πάλι είχε όφελος: Ένας νέος δημοκρατικός ηγέτης φαίνεται ότι γεννήθηκε. Πάνω από όλα λοιπόν η δημοκρατία και φυσικά η ταχύτητα στις απαιτούμενες τομές για την πρόοδο του κοινωνικού συνόλου. Κοινώς, κόψτε τον Μήνο, ΕΓΩ θα διαβάσω την ανακοίνωση γιατί εδώ κάνουμε εκπομπή και όχι κανένα μεσημεριανάδικο. ..

[επεξεργασία] Θαυμασμός ανταγωνιστών

Όταν κάποιος θέτει υποψηφιότητα για βραβείο Νόμπελ και Όσκαρ ταυτόχρονα είναι λογικό οι ανταγωνιστές να κάνουν πικρόχολα σχόλια, καθώς δεν μπορούν να κάνουν και κάτι άλλο. Το παρακάτω κείμενο είναι η επίσημη ανακοίνωση του συνδέσμου Άγγλων σπορτκάστερ:

"Ο Πουρουπουπού συναντάται σε πολλές μορφές από την γέννησή του. Σε βλακεία συναγωνίζεται τον Τάκη Γκώνια και θεωρείται ένας από τους σπουδαιότερους ρήτορες ποδοσφαίρου. Και αυτό γιατί νίκησε με την αγριογκαρίλα του τις βουβουζέλες στον αγώνα Ελλάδα-Νιγηρία 2-1 για το Παγκόσμιο Κύπελλο της Ν. Αφρικής το καλοκαίρι του 2010. Οι κάτοικοι της Νότιας Αφρικής αναθεώρησαν και πλέον αρκεί ένα μαγνητόφωνο με Πουρουπουπού στη διαπασών δίπλα στο αυτί του θύματος προκειμένου να επιτύχουμε τον εγκλεισμό του σε κάποιο ψυχιατρικό ίδρυμα." Χαρακτηριστικά παραδείγματα:
«Σαλπιγγίδης το σουτ, γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ»
«Γκέκας βγαίνει μπροστά, μεγάλη ευκαιρία, όοοοοοοοοοοοοοοχιιιιιιιιιιιιιιιι Φάνηηηηηη»
«Σουτ από τον Τζιόλη, η απόκρουσηηηηηη Τοροσίδης γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ»

Aξιοσημείωτες είναι και οι υποδείξεις του στον προπονητή Ότο Ρεχάγκελ:
«Ένας από 'κει είναι μόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοονος του, μόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοονος του θέλει προσοχή»"

[επεξεργασία] Ο Γεωργίου εξηγεί το Πουρουπουπού

https://m.youtube.com/watch?v=RDymb6c3s24