Πονόκωλος

“Για αυτό προτιμώ τις γυναίκες”

~ Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον πονόκωλο

Ο πονόκωλος είναι μία συχνή ασθένεια που εμφανίζεται κυρίως στους άνδρες κατά την περίοδο της τακτικής έμμηνης ρύσης τους.

[επεξεργασία] Συμπτώματα

Τα συμπτώματα του πονόκωλου συνήθως είναι τα παρακάτω:

Σε ένα μικρό ποσοστό του πληθυσμού (λιγότερο από το 45%) έχουν παρατηρηθεί επίσης επιθετικές τάσεις και οξυθυμία, κυρίως προς τα γλυκόσκυλα ("Πάλι έφαγες την τάρτα μου, βρωμόσκυλο;!;!;!;!"). Συνίσταται να αντικαθιστώνται τα γλυκόσκυλα με goblins κατά τις περιόδους που ο άντρας σας υποφέρει από πονόκωλο.

Iraklis elafi.jpg

Ο Ηρακλής μία ημέρα που είχε πονόκωλο: δεν βρήκε κανένα γλυκόσκυλο τριγύρω και για αυτό επιτίθεται σε ελάφι

[επεξεργασία] Ιστορικός Καμβάς

Οι πρώτες αναφορές που έχουμε ως πολιτισμός για τον πονόκωλο προέρχονται από εικονογραφίες σε αγγεία των αρχαίων ελλήνων.

Κένταυρος Πονόκωλος.jpg

Ένας Κένταυρος ο οποίος προσπαθεί να απαλύνει τον πονόκωλό του.

Σύμφωνα με τις πεποιθήσεις των αρχαίων ελλήνων, ο πονόκωλος στάλθηκε ως τιμωρία από την Θεά Αρτέμιδα στους κενταύρους διότι, άσκεπτοι και απρόσεκτοι, άφησαν δακτυλιές σε όλα τα Σιντί της Άννα Βίσση που ανήκαν στην θεά. Εξοργισμένη η Αρτέμιδα από το γεγονός αυτό, καταράστηκε τους Κενταύρους να υποφέρουν από πονόκωλο κάθε μήνα για μερικές ημέρες, συνήθως όταν δίνει παράσταση η Άννα Βίσση.

Αρχαίο δίκτυο.jpg

Αρχαίος Έλληνας που προσπαθεί να βρει γιατρειά για τον πονόκωλο στον Θείο Γούγλη.

Οι Σαμάνοι των κενταύρων έκαναν μία τεράστια έρευνα, η οποία χρηματοδοτήθηκε αδρά από την Ευρωπαϊκή Ένωση και διήρκεσε για χρόνια. Σκοπός τους ήταν η εύρεση μίας λύσης στο πρόβλημα του πονόκωλου, ή αλλιώς της Κατάρας του Πονόκωλου, όπως ήταν γνωστό την εποχή εκείνη.

Δεν κατάφεραν να βρουν κάποια ιαματική μέθοδο, αλλά κατάφεραν να βρουν μία λύση: το ομοφυλοφιλικό σεξ με ανθρώπους.

Και έτσι η κατάρα/ασθένεια μεταφέρθηκε στο ανθρώπινο γένος, στο οποίο και παραμένει μέχρι σήμερα.

[επεξεργασία] Κοινωνικές Προεκτάσεις

Ο πονόκωλος είναι μία από τις περισσότερο συνήθεις αιτίες ρήξης μεταξύ των δύο φύλων. Κατά της ημέρες που τραγουδάει η Άννα Βίσση, η κατάρα της Θεάς Αρτέμιδος έρχεται σε ισχύ και οι άνδρες όλου του κόσμου υποφέρουν από πονόκωλο, γεγονός το οποίο εμποδίζει την συνουσία των μελών μίας σχέσης. Τυπικοί διάλογοι της περιόδου αυτής:

- “Αγάπη μου, θέλω σεξ
- “Δεν μπορώ απόψε, καλή μου, έχω πονόκωλο.
- “Μα καλά, πάλι;! Έχεις πονόκωλο εδώ και δυο 'βδομάδες! Τί θα γίνει επιτέλους!

Ή
- “Αγάπη μου, μας έχουν καλέσει οι Τζόνσονς για δείπνο και τους είπα ότι θα πάμε.
- “Μααα, δεν μπορώ, έχω πονόκωλο.
- “Τι;! Πάλι;! Να φορέσεις το καρμπόν σου και να έρθεις!

Φαινόμενα σαν και αυτά πλήττουν την ελληνική κοινωνία καθημερινά ενώ οι συγκεντρωτικές προσπάθειες μεταξύ της επιστήμης, των Ελ, των Κενταύρων και της Άννα Βίσση αποτυγχάνουν παταγωδώς.

[επεξεργασία] Έρευνα

Οι συγκεντρωτικές προσπάθειες μεταξύ της επιστήμης, των Ελ, των Κενταύρων και της Άννα Βίσση δεν έχουν αποφέρει κάποια λύση στο πρόβλημα. Οι ελπίδες του κόσμου εναποθέτονται πλέον στην Μαγεία και στην μαγειρική της Τίκης Μπέλλου.

[επεξεργασία] Εξωτερικοί Σύνδεσμοι

Πονόκωλος

Medical.jpg Το άρθρο αυτό αφορά ένα ιατρικό θέμα. Αν είστε τόσο ηλίθιοι ώστε να εμπιστευτείτε την Φρικηπαίδεια για να σας δώσει πληροφορίες για μια ασθένεια ή οποιοδήποτε άλλο σχετικό με την Ιατρική Επιστήμη θέμα, τότε εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Αιωνία η μνήμη σας.