FANDOM

“Ένας αισχυντηλός οιακιστής θα ήτο οιηματίας αν ανθίστατο ασύμμετρα στον μέγα Στρατηγό των απανταχού Ελλήνων: Τον Άνεμο”

- Βύρων Πολύδωρας για τον Βύρων Πολύδωρα.

Ο Πολιτικός (με κεφαλαίο Π, όπως ο Δημοσιογράφος, o Θεός) ή ο Πρόεδρος των 24 Ωρών. Ευρύτερα γνωστός ως Αρχιπραίτωρ Καίσαρ Καραγκιόζης (Praetor urbanis Caesar Karagkiozius) του πρώην Υπουργείου Δημοσίας Αταξίας και Γνωστών-Αγνώστων (πΥΔΑΓΑ) (νυν Υπουργείο ΠΡΟ-ΠΟ). Η θητεία του ήταν τόσο επιτυχημένη, που ο λαός αποφάσισε να του απονείμει τιμητική σύνταξη για την προσφορά του στην ελληνική γλώσσα και να δωρίσει το Υπουργείο του στην Εταιρεία Συλλογής Κυβερνητικών Χαρτοφυλακίων 'ο Πάκης'.

Συγκλητικός από τους αρχαιότερους, ο Βύρων είναι γνωστός για τις ιδιαιτερότητες του. Συνηθίζει να ντύνεται άλλοτε με ρωμαϊκή πανοπλία και ξίφος και άλλοτε με χλαμύδα και σανδάλια, ενώ ομιλεί αφταίστως Λατινικά.

Poludoras55

Δείγμα συβαρίτη πολιτικού

Επί χρόνια το πολιτικο-κοινωνικο-οικονομικό γίγνεσθαι της χώρας αδυνατούσε να συμπεράνει αν ο μοναδικός Πολιτικός ανήκε στην ιερή σέκτα 'Οι Μητσοτακουλαίοι' ή στο σύλλογο ιδιοκτητών ταβέρνας 'Ο Καραμαν-αλής'. Η απάντηση δόθηκε τελικά από τον ίδιο, όταν αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι ανήκει στην σπάνια συνομοταξία των συβαριτών πολιτικών.

“Εγώ το ήξερα εξ'αρχής. Το'χω και σε DVD άλλωστε! ”

- Ο Δημοσιογράφος

Ο συβαρίτης πολιτικός είναι μέλος του κώματος της Νέας Δημοκρατίας, έπειτα από ομόφωνο αίτημα του συνόλου της Μεγάλης Δικτατορικής Παράταξης.

“Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα”

- Βύρων για τη μεταγραφή.

Η Γράνα Edit

Polydoras kai grana

Polydoras kai grana

Ποιος θα δει την κομμένη γράνα;

«Σας ζητώ να εκτιμήσετε, ειλικρινώς σας ζητώ να εκτιμήσετε,
ότι πάσχουμε ως κράτος, ως κοινωνία, ως διοικητική δομή,
από τους εργάτες, εντός εισαγωγικών, του πεδίου.

Ποιος θα δει την κομμένη γράνα,
γράνα, που σημαίνει υδραγωγός,
που καταστρέφει το νερό.. το έδαφος,
και ύστερα κόβει… γλύφει και κόβει την άσφαλτο,
και θα έρθουμε εμείς ύστερα, οι συβαρίτες πολιτικοί,
της μαλθακότητας και της τρυφηλότητας, και των σχεδιασμάτων...
έχασαν από τον Κρότωνα...

Θα έρθουν οι συβαρίτες πολιτικοί,να πουν:
"εδώ τα δισεκατομμύρια στην Τσακώνα πρέπει να καταβληθούν τάχιστα,
γιατί ο δρόμος Τριπόλεως Καλαμάτας κάνει… εξαιτίας της διακοπής από το νερό...",
αλλά και στη Μαλακάσα το ίδιο έγινε!!!»

Ερμηνευτική προσέγγισηEdit

Χιλιάδες ειδικοί απ’ όλο τον κόσμο προσπαθούν να αποκωδικοποιήσουν τις σημειολογικές δηλώσεις του κ. Υπουργού, ενώ μόλις χθες με σύντομη δήλωση που έκανε ο καθηγητής έδρας Πολύδωρα στην Βοστώνη κ. Theo Upteen-a-merry-key αποσαφηνίζει ότι η γράνα ομοιάζει περισσότερο με φυσικό αρδευτικό κανάλι παρά με μικρό ποτάμι.
Ο κ. Μπαμπινιώτης υπερτονίζει ότι η λέξη συβαρίτες αποτελεί πολυδώρεια λεξιπλασία, για να περιγράψει τους πολιτικούς που φέρουν το ίδιο βάρος και τις ίδιες ευαισθησίες, και με την ίδια ερμηνεία συμφωνούν οι κ. κ. Άδωνις Γεωργιάδης και Δημοσθένης Λιακόπουλος του Ιδρύματος για την Ελληνικότητα της Φέτας, που είναι γνωστοί ερευνητές της Αρχαίας Πολυδωρικής.
Αντιθέτως, ο όρος τρυφηλότητα (λεξικό Μπαμπινιώτη, σελ. 1824, λήμμα τρυφηλός, Κέντρο Λεξολογίας, Αθήνα 1998) δεν αναφέρεται στην αγάπη για την τρυφή, τον μαλθακό και ηδυπαθή βίο, αλλά στην ετέρα σημασία του για την αγάπη προς το τρίφυλλο χειροποίητο τσιγάρο, νόημα που γίνεται σαφές απ’το γεγονός πως οι δηλώσεις του κ. Υπουργού γίνονται όποτε του καπνίσει.
Με ένα αναλυτικό δελτίο τύπου το προπονητικό τιμ του Αρτίστι Γαργαλιάνοι επιβεβαιώνει ότι ο Κρότωνας υπήρξε μυθική ποδοσφαιρική ομάδα, σερί πρωταθλήτρια της Superοlympou League, και δεν πρέπει να συγχέεται με τον Αστέρα Κρότωνα, την Ένωση Κρότωνα και τον Κροτωνιακό, που συγχωνεύτηκαν μετέπειτα σχηματίζοντας την Αθλητική Ένωση Κρότωνα (Α. Ε. Κ.) με σήμα το τρικέφαλο τριφύλλι, ή την ιταλική Κροτόνε.
Ο υπουργός εξωτερικών της Κυπριακής δημοκρατίας κ. Δάσσος Χαϊδαρίου προσθέτει πως ο όρος σχεδιάσματα αναφέρεται περιπαικτικώς στα σχέδια επί χάρτου των πολιτικών που αγνοούν την πραγματικότητα, εκδηλώνοντας την αμέριστη συμπαράσταση του Κυπριακού λαού στην περιπέτεια του Υπουργού.
Σύσσωμη η πολιτική, εκκλησιαστική και καλλιτεχνική ηγεσία τονίζει με δηλώσεις της πως θα σταθεί στο πλευρό του ομήρου Υπουργού, ενώ καθίσταται σαφές ότι με τέτοιο χειμαρρώδη πολιτικό λόγο οι Καλαματιανοί δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα και κανένα: με τέτοιους θαρραλέους πολιτικούς τάχιστα ο πολύπαθος δρόμος θα ολοκληρωθεί εγκαίρως μέσα στον επόμενο αιώνα.

Τα Χρόνια στο Δαφνί Edit

Ο Αρχιπραίτωρ Πολύδωρ πέρασε ένα αρκετά σημαντικό διάστημα της ζωής του στο φρενοκομείο. Είχε έντονες εμμονές ότι ήταν ο Ιούλιος Καίσαρας και βρισκόταν στη Ρωμαϊκή Σύγκλητο. Στο φρενοκομείο έγραψε την πρώτη ποιητική του συλλογή "Η γράνα" .

Αγγαρεία Κάνω, Ποινήν Εκτίω Edit

Ο Πολύδωρ προκάλεσε έκπληξη όταν ανακοίνωσε ότι εκτίει αγγαρεία στο Υπουργείο. Μάλιστα δήλωσε ότι βαρέθηκε να ξύνει το πουλί του με το ένα χέρι και πλέον επιθυμεί να το ξύνει και με το πόδι.

Πρόεδρος των 24 ωρών και η μάχη ενάντια στο πολιτικό διαπλεκόμενο κατεστημένο Edit

Ο Πολύδωρ έχοντας πλήρη γνώση της πολυτάλαντης φύσεώς του και κατα τη διάρκεια της πολιτικής του καρριέρ- καρέκλας, θέλησε να δοκιμάσει τον εαυτό του στην υποκριτική, καθώς είναι αριστούχος απόφοιτος της Δραματικής Σχολής των Βουλευτών. Γύρω στις αρχές του 2000, έκανε οντισιόν μαζί με τον Κίφερ Σάδερλαντ για το ρόλο του Τζάκ Μπάουερ στην τηλεοπτική σειρά 24 του αμερικανικού καναλιού ΦΟΞ. Εκεί ο Πολύδωρ έχασε το ρόλο από τον Κίφερ και κατηγόρησε ότι τα οργανωμένα συμφέροντα κρύβονται πίσω από την αποτυχία του. Ορκισμένος πολέμιος των διαπλεκομένων ξεκινά τον αγώνα του ενάντια στα ρουσφέτια και στις οικογένειες πολιτικών μαφιόζων. Εκεί που οι πολιτικοί εχθροί του διορίζουν ανηψιές, νύφες, θείους, ΓΑΜπρούς, αυτός προτείνει σε ένα μεγαλείο πολιτικής ανωτερότητας το διορισμό συγγενών Πρώτου μόνο βαθμού, δηλ. γιοί, κόρες, μαμάδες κ.α Κάτι τέτοιο δεν αρέσει όμως στους πολιτικούς του αντιπάλους, οι οποίοι ξεκινούν έναν υπόγειο πόλεμο εναντίον του, όπως το Μετρό Θεσσαλονίκης ένα πράμα. Ο ίδιος δεν πτοείται και το έτος 2012 μετά τα σωτήρια δάνεια της χώρας καταφέρνει και νικά τον πόλεμο εναντίον της διαφθοράς με τον διορισμό του ως Πρόεδρος της Βουλής για 24 Ώρες. Κατή τη διάρκεια της θητείας του, κάνει πράξη όλες τις ευγενικές και ανώτερες αρχές του και συγκεκριμένα διορίζει την κόρη του Μαργαρίτα ως υπάλληλο στη Βουλή των (Ανθ)--Ελλήνων. Έτσι εξαγριώνει τους αντιπάλους του διορίζοντας κόρη και όχι ανιψιά ή μπατζανάκη όπως ίσχυε μέχρι τότε ?, και προκαλεί την εφήμερη δημοσκοπική κατρακύλα της ΝουΔουΣου. Στον πόλεμο λάσπης που δέχεται, απαντά με επιχειρήματα λέγοντας ότι η κόρη του Μαργαρίτα μιλά 4 ξένες γλώσσες + τη γλώσσα των πολιτικών, ενώ διαθέτει και 3 (ΤΡΙΑ) μεταπτυχιακά, "πάρτε τώρα τα ΤΡΙΑ μεταπτυχιακά, βρε αμέσως. Τελειώνει τη θητεία του ο Πολύδωρ, παρά τις δυσκολίες, έχοντας καταφέρει ένα μεγάλο χτύπημα στα συμφέροντα. Από τότε που έπαυσε ως πρόεδρο$ τη$ Βουλή$ των ανθ Ελλήνων, ισχυρίζεται ότι δέχεται απειλές από την πολιτική μαφία για την προηγούμενη ανώτερη πράξη του. Αποτελεί μια απο τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του αγώνα κατά της διαφθοράς και οι ευγενικές ιδέες του έχουν εμπνεύσει πολλούς άλλους συναγωνιστές, συμπεριλαμβανομένου του αποστάτη Πέτρου Αποστάτη Τατούλη, περιφ/ΟΡΧΗ Πελλοπονήσου, ο οποίος διόρισε πριν από αυτόν επίσης την δική του κόρη στην περιφέρεια ΠΠελλοπονήσου. Εικάζεται ότι ο ΣΚΑΙ θα τον συμπεριλάβει στην ανανεωμένη λίστα του, Μεγάλοι Έλληνες.

Εκστρατεία Εναντίον των Φοιτητών Edit

Ο Πολύδωρ οδήγησε τις λεγεώνες των πραιτόρων του εναντίον των επαναστατημένων φοιτητών σκλάβων κατά τη διάρκεια του πολέμου 'Νόμος-Πλαίσιο'.