Πολυκατοικία

“Η μαμά είναι σπίτι;”

- Η Άντζελα Δημητρίου, αφού τη ρωτήσουν τηλεφωνικά, για το τί είναι η μητέρα της.

“Σήμερα θα φάμε σπίτι.”

- Ο Καραμανλής για κάτι που ετοιμάζεται να φάει.

“Σπίτι μου είναι όλη η γη.”

- Ένας Βριλ.

“Σπίτι είναι, θα πέσει.”

- Πολιτικός μηχανικός για το αριστούργημά του.

“Τί κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια;”

- Οι Ελ για τα σπίτια τους στη σελήνη.

Σπίτι είναι ένα μέρος. Αυτό στο οποίο ζούμεν, αν εξαιρέσουμε τις υπόλοιπες 23 ώρες της ημέρας. Ο λόγος που φτιάχθηκε από τους Ελ είναι να μας προστατεύει από τις εκτοξεύσεις τους.

Αρχιτεκτονική

Τυπική ελληνική πολυκατοικία.

[επεξεργασία] Βασικά χαρακτηριστικά ενός σπιτιού

  • Ύψος: 1 μέτρο
  • Τουαλέτα: στον κήπο
  • Κήπος: στο γκαράζ
  • Γκαράζ: στο πεζοδρόμιο
  • Παράθυρα: στην είσοδο
  • Πόρτα: στους τοίχους
  • Πρίζες: στο ταβάνι
  • Φώτα: στο πάτωμα
  • Υδραυλική σύνδεση: του γείτονα
  • Ηλεκτρολογική σύνδεση: στον αέρα
  • Δωμάτια: 2 ημιυπαίθριοι, ένας περιτοιχισμένος κήπος, 4 κάτω από τα κεραμίδια και 2 υπό κατασκευή.
  • Φυτά: Χασίσι, κάναβη, μαριχουάνα και άλλα καλλωπιστικά φυτά.

[επεξεργασία] Η πολυκατοικία

Τα σπίτια βαριόντουσαν μόνα τους και έτσι στήσανε χορό, έπεσε το ένα πάνω στο άλλο με κραυγές και φωνές και εγένετο παρτ... πολυκατοικία! Η διασημότερη πολυκατοικία είναι η δεξιά πολυκατοικία. Τηλεοπτική σειρά παραγωγής του Βουρλή Κάναλ με δικαιώματα μετάδοσης στο Μούγκα Τσαναλ, κάθε μέρα στις 8:00.

[επεξεργασία] Υπόθεση

Η πολυκατοικία της δεξιάς ήταν ένα φτωχικό λαϊκό γιαπί, στο οποίο ήρθε η Χούντα και το 'κανε γης μαδιάμ. Τότε ήρθε ένας φραγκάτος ευγενής από τη δύση, ο Καράμαν Αλής και έβαλε μπετά, ρεύμα και το 'φτιαξε πολυκατοικία. Τότε για κακή του τύχη κατέβηκε από το σκοτεινό πύργο ο κόμης Μ, μπήκε στα χωράφια του και πήρε τη διαχείριση. Μέσα σε τρία χρόνια έφυγαν οι μισοί ένοικοι, ένας εκ των οποίων ήταν ο Σαμαράς που 'χτισε το γιαπί γιαπί άνοιξε. άλλος ένας ένοικος ήταν ο Καρά Τζαφέρ, που καταπάτησε μερικά δωμάτια, έδιωξε κάτι μαύρους απειλώντας με πιστόλι και νομιμότητα το εθνόσημο και τους έκλεψε τα δωμάτια. Τώρα μένει στην ίδια πολυκατοικία. Ο ίδιος έπεσε από τον έβδομο ουρανό όροφο, και παρατηρεί ψηλά μπας και κάποιος σπόρος του ριζώσει στην κορφή, και δεν καθόταν στον πύργο του! Τη διαχείριση ανέλαβε επάξια ο εγγονός του Καράμαν Αλή, ο Καράμαν Αλής. Έφαγε όλα τα φαγητά των ενοίκων, ενώ οι φίλοι του έκαναν ανεπιτυχώς ό,τι μπορούσαν για να φαν περισσότερα, κι όταν το φαΐ τελείωσε σηκώθηκαν κι έφυγαν, σιγά να πλήρωναν το λογαριασμό, τον έδωσαν απλόχερα σε άλλους φαγάδες. Σήμερα διαχειριστής είναι ο κύριος Μπαλαφούτης.

[επεξεργασία] Διάσημοι Ένοικοι

[επεξεργασία] Δείτε επίσης