Πολεμική τέχνη

Πανάρχαια Μεθοδολογία Επιβολής Της Ειρήνης (Μας) Σε Αυτούς που Δε Γουστάρουμε. Σήμερα απαντάται με τους όρους ΝΑΤΟ ή Συμβούλιο Ασφαλείας.

[επεξεργασία] Είδη Πολεμικών Τεχνών

Μια πρώτη και χονδρική της ταξινόμηση είναι σε παρα-δωσιακές και monde-έρνες.

Οι παρα-δωσιακές βρίσκονται εδώ για να μπορείτε να μας πληρώνετε αδρά, ενώ σας μαθαίνουμε πως χόρευαν οι αρχαίοι Κινέζοι, Ιάπωνες, Ινδοί, και λοιποί λαοί (τώρα τελευταία και οι Έλληνες), με σπαθιά, μαχαίρια, λόγχες, και άλλα εξαρτήματα.

Οι monde-έρνες, όπως φανερώνει και το όνομα, έχουν γίνει ανάρπαστες ανά την υφήλιο. Τα θέματα ενασχόλησής τους τεράστια. Μερικά αποτελούν: Σωστή χρήση Καλάσνικοφ - Μολότωφ - Σουχόι και λοιπών Ρωσικών ονομάτων, αποτροπή τρομοκρατικής επίθεσης από τον σουβλατζή της γειτονιάς, αλλά και άλλες top secret αποστολές. Μεγάλοι πρωτομάστορες των σύγχρονων Π.Τ. είναι ο Τσακ Νόρις, ο Μπομπ ο Μάστορας, ο Πήτερ Παν, η Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια, ο Κάστορας της Καστοριάς, τα Χελωνονιντζάκια, ο Πάτρικ Αστέρης και πολλοί άλλοι. Στις παραδοσιακές Πολεμικές Τέχνες έχουμε μεγάλους δασκάλους όπως τον Yoda, τον Ιησού Χρηστό, την Μικρή Αννούλα, τον Jack Black, τους Τρεις σωματοφύλακες, τον Μπομπ Σφουγγαράκη, τον Χάρι Πότερ και τον Μαύρο Πητ. Βεβαίως αναμέτρητοι είναι οι υποδεέστεροι δάσκαλοι.

[επεξεργασία] Μεγάλοι Διαδιδάσκαλοι

Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλοί δάσκαλοι των παρα-δωσιακών Πολεμικών Τεχνών δεν συμφωνούν με την εμφάνιση, την εξάπλωση ή/και την εξάσκηση των monde-ρνων Πολεμικών Τεχνών, και πολλές φορές επέρχονται επικές συγκρούσεις, όπως π.χ. αυτή του γενναίου, ατρόμητου εθνικού αγωνιστή (αλλά και αθεράπευτα γκέι) Μπομπ Σφουγγαράκη με τον Πάτρικ Αστέρη (βλ. επεισόδιο με τους αγώνες ψησίματος), κάθε ένας από τους οποίους αντιπροσωπευόταν από έναν παρα-δωσιακό (κος Καβούρης) και έναν monde-ρνο (Πλανκτόν) χορηγό σε μία αδυσώπητη μάχη πάνω σε ένα καβουροπάτι. Η μάχη έληξε ισόπαλη, καθώς οι δύο αντίπαλοι έφυγαν αγκαλιά προς το ηλιοβασίλεμα (ναι, ΤΟΣΟ γκέι).

Άλλες γλώσσες