Ποίημα

Λες και δεν μας έφτανε τόσο γέλιο αποφάσισα να δημιουργήσω μια σελίδα με ανέκδοτα. Ότι ανέκδοτο και να ξέρετε η θέση του είναι εδώ.

Εμπρός λοιπόν! Δείξτε μου τι αξίζετε! Ας κάνω εγώ την αρχή...

  1. Γιατί οι πόντιοι όταν θέλουν να βγουν απ' το σπίτι τους βγαίνουν απ' την πόρτα?...Εε,... όλο μαλακίες θα κάνουν?
  2. Πώς πέθανε η τελευταία πόντια πουτάνα;... → Αυτοκτόνησε... → Γιατί;... → Γιατί έμαθε πως οι άλλες πληρώνονται!
  3. Πώς βάζεις έναν ελέφαντα στο ψυγείο με τρεις κινήσεις; Ανοίγεις το ψυγείο, βάζεις τον ελέφαντα, κλείνεις το ψυγείο.
  4. Πώς βάζεις μια καμηλοπάρδαλη στο ψυγείο με τέσσερις κινήσεις; Ανοίγεις το ψυγείο, βγάζεις τον ελέφαντα, βάζεις την καμηλοπάρδαλη, κλείνεις το ψυγείο.
  5. Πώς σκοτώνεις ένα πράσινο ελέφαντα; Με την καραμπίνα για τους πράσινους ελέφαντες.
  6. Πώς σκοτώνεις έναν κόκκινο ελέφαντα; Τον βάφεις πράσινο και τον σκοτώνεις με την καραμπίνα για τους πράσινους ελέφαντες!
  7. Πώς σκοτώνεις έναν μπλε ελέφαντα; Του λες ένα σόκινγκ ανέκδοτο γίνετε κόκκινος και τον βάφεις πράσινο και τον σκοτώνεις με την καραμπίνα για τους πράσινους ελέφαντες!
  8. Χτυπάει η πόρτα...
-Ποιος είναι;
-Πουλάμε τον Ριζοσπάστη.
-Δεν μπορώ ν'ανοίξω, μ' έχουν κλειδώσει μέσα.
-Ααα καλά είπαν κι έφυγαν!