Πλεύρης

“Ο αυνάν, του αυνάνος, ω αυνάν”

- Ο Όσκαρ Ουάιλντ για τον Πλεύρη

“Λένε μετά ο Πλεύρης ο ρατσιστής...Μα εγώ είμαι ρατσιστής; Αφού αυτοί είναι μαύροι.”

- Ο Πλεύρης για τον εαυτό του

Καλοκάγαθος ηλικιωμένος με τρυφερή αγάπη για τον συνάνθρωπο, ειδικά δε για τους Εβραίους(όχι ότι δεν συμπαθεί και τους μαύρους ή τους μωαμεθανούς το ίδιο). Γεννήθηκε από Εβραίους γονείς, οι οποίοι όμως επιβεβαιώνοντας τα στερεότυπα, τον πούλησαν διότι οι πάνες κοστίζουν.

Έχει δύο γιους τον Θανάση Πλεύρη (υπηρέτησε στο Μεγάλο Πεύκο, ως αλλοιφωτής βουτύρου στις φέτες ψωμιού άλλων Μαυροσκούφηδων) και τον Ιάκυνθο Σέκερη.

Η αγάπη του για τους Εβραίους εικάζετε ότι ξεκίνησε από τα γνωστά ανέκδοτα για την ανοικτοχεριά αυτού του λαού και την πλήρη έλλειψη καβουριών στις τζέπες τους. Γνωστό άλλωστε ανέκδοτο που παραθέτει ο Κωνσταντίνος Πλεύρης είναι όταν ο Λέων ο Σοφός για να τιμωρήσει κάτι Εβραίους τους έβραζε σε καζάνια. Ναι δεν είναι ανέκδοτο δεν υπάρχει κάποιο αστείο! Αλλά η ατάκα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ είναι πραγματική μαγεία για κλείσιμο αυτής της ιστορίας από τον Πλεύρη.

Σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες,ο Κωνσταντίνος Πλεύρης είναι ξανά στο ΛΑ.Ο.Σ.

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Κωνσταντίνος Πλεύρης