Πιστόλα

Πιστόλα ή αλλιώς Μπιστόλα ή Πιστόλι ή Μπαλοθιά καλείται ένα εξαιρετικό εργαλείο το οποίο χρησιμοποιεί κάποιος για να σκοτώσει μια κοινωνική του σχέση. Με λίγα λόγια, πιστόλα είναι η αδικαιολόγητη άρνηση εξόδου για καφέ ή ποτό, η επιτηδευμένη άγνοια μηνυμάτων και τηλεφωνημάτων προς ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων, που προϋποθέτει ότι δεν έχετε απολύτως τίποτα καλύτερο να κάνετε εκείνη την ώρα. Απλά δεν γουστάρετε πλέον το πάρε δώσε μαζί του/της/τους και για αυτό εξαπολύετε μια μεγαλειώδη πιστόλα για να σκοτώσετε την κοινωνική σας σχέση μαζί του/της/τους.

Η άμυνα του στόχου έναντι της πιστόλας ποικίλλει. Πράγματι, μπορεί μια κοινωνική σχέση να σκοτωθεί με 1 μόνο πιστόλα, ενώ άλλη να χρειαστεί μέρες, εβδομάδες, μήνες ή ακόμη και χρόνια πιστολιάσματος για να σας αφήσει ήσυχους.

[επεξεργασία] Είδη πιστόλας

Watergun1

σιωπηλή μπιστόλα

Η πιο δημοφιλής μπιστόλα είναι η καλούμενη μπιστόλα με σιγαστήρα ή σιωπηλή μπιστόλα ή μην τον είδατε τον Παναγή η οποία είναι και η απλούστερη όλων καθώς δεν χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα για να την εκτοξεύσετε. Αν σας στείλουν μήνυμα δεν απαντάτε, αν σας πάρουν τηλέφωνο δεν το σηκώνετε, αν έχετε κλείσει ραντεβού (ή μάλλον σας εξανάγκασαν να δεχτείτε μετά από επίμονη πίεση) απλά δεν πάτε. Και φυσικά, όσο πιο δύσκολη ήταν η δουλειά που είχατε να κάνετε, τόσο μεγαλύτερη η μπαλοθιά και τόσο πιο δύσκολο να αμυνθείτε έναντι του θύματος αν έχετε την ατυχία να το συναντήσετε στο δρόμο.

Με την ευρύτερη έννοια του όρου πιστόλα είναι η κάθε είδους αναπάντεχη αλλαγή συμπεριφοράς απέναντι σε ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων, ανεξαρτήτως κινήτρου και αιτίων.

[επεξεργασία] Διάσημοι πιστολέρος

Η ιστορία της πιστόλας ως έννοιας είναι πανάρχαιη. Η πρώτη αναφορά εντοπίζεται στα ομηρικά έπη όπου η Ελένη πιστόλιασε το Μενέλαο για τα κάλλη και τα κλέη του Πάρη, προκαλώντας έτσι των Τρωικό πόλεμα.
Στο διάβα της ιστορίας παρατηρούνται ακόμα χειρότεροι μπιστολέρος όπως για παράδειγμα ο Εφιάλτης στις Θερμοπύλες ο οποίος πιστόλιασε ολόκληρο το ελληνικό στράτευμα και έγινε η αιτία να κερδίσουν οι Πέρσες τη μάχη. Έπειτα ο Μέγας Αλέξανδρος ο οποίος μπιστόλιασε τον Ηφαιστίωνα για τη Ρωξάνη σπέρνοντας έτσι τον πρώτο σπόρο διχόνοιας μέσα στα μακεδονικά στρατεύματα.

Από τους Ρωμαίους πιστολάδες εξέχουσα θέση κατέχει ο Βρούτος ο οποίος πιστόλιασε (με μαχαίρι λόγω έλλειψης τεχνογνωσίας) τον Ιούλιο Καίσαρα, ο οποίος βέβαια ήταν μαθημένος σε πιστόλες καθώς πέταξε τη μεγαλειώδη ατάκα Κι εσύ τέκνο Βρούτε;

Από τους Βυζαντινούς πιστόλερμαν μάλλον μεγαλύτερος αποδεικνύεται ο μ*****ς που ξέχασε ανοιχτή την Κερκόπορτα με αποτέλεσμα οι Οθωμανοί να κάνουν γκιούργια μέσα στην Πόλη.

Στα νεότερα χρόνια τώρα, μεγάλος σκοπευτής ήταν ο καρμοίρης που πιστόλιασε (κυριολεκτικά αυτή τη φορά) τον Καποδίστρια. Αργότερα, τα σκήπτρα πήρε ο Ελ Βενιζέλος ο οποίος πιστόλιασε τη μισή χώρα και έκανε πρωτεύουσά του τη Θεσσαλονίκη προκαλώντας έτσι τον εθνικό διχασμό, ενώ ποτέ δεν έκρυψε και τη βαθιά επιθυμία του να πιστολιάσει οποιουδήποτε είδους βασιλιά κουβαλιόταν στη χώρα. Έπειτα, ο μεγάλος αντίπαλος του Βενιζέλου, ο Γούναρης, τον πιστόλιασε στην πλέον ακατάλληλη στιγμή κάνοντας τα απαραίτητα λάθη ώστε να αποτύχει η μικρασιατική εκστρατεία. Μεταγενέστερα, μεγάλη πιστόλα έχωσε ο Μεταξάς στους Ιταλούς, και μάλιστα με μόνο μία λέξη. Δικαίως λοιπόν, μέχρι και σήμερα η 28η Οκτωβρίου είναι η πανελλήνια μέρα της μπιστόλας, δηλαδή του ΟΧΙ. Προχωρώντας σε πιο σύγχρονα γεγονότα, βλέπουμε ίσως έναν από τους πιο πετυχημένους καουμπόηδες της σύγχρονης ιστορίας: τον Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος με την πιστόλα που έχωσε στον Μητσοτάκη και τη ΝΔ γενικότερα καταξιώθηκε ως ο Νο 1 μπιστολάς. Λίγο πιο πριν, αξιομνημόνευτη είναι η συνεργασία ΝΔ και αριστερών με σκοπό τον ακροβολισμό του Ανδρέα Παπανδρέου. Όπως έδειξε η ιστορία η σφαίρα πέρασε ξυστά, καθώς 3 χρόνια αργότερα ο Ανδρέας ήταν και πάλι πρωθυπουργός. (Καλή πιστόλα έριξε και αυτός στην Μάργκαρετ για τη Λιάνη). Τέλος φτάνουμε στην πλέον επίκαιρη πιστόλα, αυτή που έριξε ο Καραμανλίκος στους FYROMίτες οι οποίοι νόμιζαν ότι φορούν αμερικάνικα αλεξίσφαιρα.

Όπως καταδεικνύεται από τα παραπάνω παραδείγματα όλη η ελληνική (σίγουρα και η παγκόσμια) ιστορία είναι μια ιστορία πιστόλας, ένα ατέρμονο γαϊτανάκι αγωνίας για το ποιος θα πατήσει πρώτος τη σκανδάλη...

[επεξεργασία] Πιστολιές

Suicidegun

Πιστόλα αυτοπιστολιάς

Ατάκες επικουρικές της πιστόλας:

  • Ρίχνω πιστόλα,
  • Τρώω πιστόλα,
  • Με πιστόλιασε,
  • Τους πιστόλιασε,
  • Μυρίζω μπαρούτι (επέρχεται μπιστόλα)

[επεξεργασία] Οπλίστε επίσης

Άλλες γλώσσες