Πηδόφραχτα

Pdfrkt

Τα πηδόφραχτα είναι ξεχασμένα αθλήματα τα οποία προσπαθεί να αναβιώσει το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη σε συνεργασία με το υπουργείο Αθλητισμού.

Στα πλαίσια εξάπλωσης του προγράμματος "Γυμναστείτε, κάνει καλό" του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ο υπεύθυνος υπουργός Χρήστος Παπουτσής δήλωσε πως η κυβέρνηση του Γιωργάκη σχεδιάζει την κατασκευή πηδόφραχτων στον Έβρο, ώστε να διευρυνθούν οι αθλητικές δραστηριότητες των μεταναστών.
Στο πρόγραμμα θα παραμείνει το άθλημα της πεζοπορίας εντός ναρκοπεδίου ενώ καταργείται η μεταφορά μεταναστών με βάρκες καθώς μειώνει δραματικά τις επιδόσεις των αθλούμενων μεταναστών.

[επεξεργασία] Προγραμματικές δηλώσεις

Ο κ. Υπουργός μετά από κατανάλωση μερικών Red Bull και ευρισκόμενος σε κατάσταση ελεύθερης πτήσης δήλωσε πως το κράτος των Ελληνίκιων έχει ξεπεράσει τα όρια υποδοχής αγύμναστων μεταναστών και ξεκαθάρισε πως στη χώρα μας θα παραμείνουν μόνο εκείνοι που έχουν απoδείξει την αξία τους στο αγώνισμα του "δρόμου μετ' εμποδίων". Πιστεύει επίσης πως η κατασκευή των πηδόφραχτων θα οδηγήσει σε σταδιακή μείωση των διαδηλώσεων των πολιτών στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις, με αίτημα την εκδίωξη των πλαδαρών μεταναστών που οδήγησαν τη χώρα μας στη χρεοκοπία. Μακροπρόθεσμος στόχος παραμένει η εξάπλωση των πηδόφραχτων σε όλο το μήκος των συνόρων έτσι ώστε να γίνει η χώρα μας ένα πηδοφραγμένο γυμναστήριο.

Αποδεικνύοντας τη σταθερότητά της στο πρόγραμμα ανάπτυξης της λιτότητας που της υπέδειξε το ΔΝΤ και η Ευρωπαϊκή Ένωση, η κυβέρνηση θα κατασκευάσει τα πηδόφραχτα από απλό αγκαθωτό σύρμα δεμένο σε οικολογικούς πασάλους. Για να αποφευχθούν ατυχήματα Ελλήνων που συμμετέχουν στα προγράμματα άθλησης μεταναστών μέσω μετακινήσεων, θα τοποθετηθούν σε όλο το μήκος του ειδικοί μηχανισμοί που θα αναγνωρίζουν το μοναδικό γονιδίωμα των Ελ. Το έργο είναι ενταγμένο στο πρόγραμμα πράσινης ανάπτυξης καθώς σέβεται τον Έλληνα πολίτη και το περιβάλλον που του ανήκει.

[επεξεργασία] Γλωσσολογική προσέγγιση

Επίθετο
  • Πηδοφράχτης, ο: αυτός που πηδάει εντός ορίων
συνώνυμα: σαλταπήδας, κωλοτούμπας
  • Πηδοφράχτα, η: δηλαδή αυτή που πηδάει Φράχτες
  • Πηδοφράχτο, το: ξεχασμένο άθλημα που τονίζεται λάθος και ασκείται κατά μόνας
Ρήμα:
  • Πηδοφράζω: Πηδάω και φράζω ταυτόχρονα