Πευκάκια

Τα Πευκάκια αποτελούν ένα ανεξάρτητο κρατίδιο που παρεμβάλλεται στο ελληνικό κράτος (κάτι σαν το Αγ. Όρος) και τοποθετείται κοντά στην περιοχή της Νέας Ιωνίας (Αθήνα). Το κρατίδιο αυτό πήρε το όνομα του από το ιερό δέντρο Πεύκο (λεπτομέρειες παρακάτω) και είναι η αρχαιότερη (άσχετα αν στα βιβλία διαβάζουμε άλλα) οργανωμένη ανθρώπινη κοινότητα στην Ιστορία.

[επεξεργασία] Πολιτισμός

  • Η γλώσσα που ομιλείται στα Πευκάκια πλέον είναι η Κοινή Ελληνική. Η καθαρή, μητρική γλώσσα των Πευκακιωτών είναι τα Κουκουναρίστικα, τα οποία σταδιακά έγιναν (όπως και τα Λατινικά) μία ψόφια, εμ, νεκρή γλώσσα. Μόνο οι ιερείς του Κουκουναρισμού (βλέπε Θρησκεία) γνωρίζουν αυτήν την πανάρχαια και ιερή διάλεκτο.
  • Όσον αφορά την αρχιτεκτονική, τα σπίτα των Πευκακιωτών δεν διαφέρουν από αυτά των υπόλοιπων Ελλήνων. Αρχικά ζούσαν σε πευκόσπιτα, αλλά λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου κατέβηκαν και χτίσανε κανονικά σπίτια.
  • Τα Πευκάκια έχουν αναδείξει κορυφαίους επιστήμονες, κυρίως βοτανολόγους, όπως τον Doctor Κωνσταντίνο Πευκοβελόνα, καθώς και καλλιτέχνες, όπως το θρυλικό συγκρότημα Άρες Μάρες Κουκουνάρες.
  • Όπως οι Έλληνες έχουν ως εθνικό τους πιάτο την φασολάδα, έτσι οι Πευκακιώτες έχουν ως εθνικό τους πιάτο το Κοτόπουλο με σταφίδες και κουκουνάρια.

[επεξεργασία] Θρησκεία

Όπως προαναφέρθηκε, η επίσημη θρησκεία των Πευκακίων είναι ο Κουκουναρισμός. Οι Κουκουναριστές λατρεύουν το Ιερό Πεύκο, το οποίο εντελλώς τυχαία συναντάται σε κάθε γωνία του κρατιδίου τους. Μάλιστα, όπως οι Ινδουιστές, οι οποίοι έχουν την Αγελάδα ως κάτι το ιερό, τουτέστι δεν τρώνε μοσχαρίσιο κρέας, έτσι και οι οπαδοί του Κουκουναρισμού δεν τρώνε Πεύκα. Οι ιερείς τελούν τις Λειτουργίες στον αρχαίο ναό της Κουκουναριάς, όπου, όπως και οι Χριστιανοί ιερείς ψάλλουν σε γλώσσα που ο απλός λαός δεν καταλαβαίνει (αρχαία ελληνικά), ψάλλουν μόνο στα Κουκουναρίστικα. Έτσι, η αλήθεια για την Πίστη τους διαδίδεται ανεμπόδιστη και αναλλοίωτη.

[επεξεργασία] Πολίτευμα

Το πολίτευμα που επικρατεί στο κρατίδιο των Πευκακίων είναι η Αβασίλευτη Βασιλεία. Παρόλο, όμως, που είναι ανεξάρτητο κρατίδιο, επηρεάζεται απόλυτα από την "Ελληνική" "Δημοκρατία". Συνομοσιολάτρες ισχυρίζονται πως οι πολιτικοί αρχηγοί (και τα τσιράκια τους) των Πευκακίων είναι Μασώνοι ή απλά διορισμένοι από Μασώνους.

[επεξεργασία] Στρατός - Αστυνομία

Η στρατιωτική δύναμη των Πευκακίων αποτελείται από τους Πούσι (Στρατός Ξηράς) και τους Ιπτάμενους Σκίουρους (Αεροπορία). Η αστυνομική δύναμη των Πευκακίων (πέρα από τους απλούς και ταπεινούς Αστυφύλακες) είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο, και δεν πρόκειται για κάτι άλλο από το CSI: Pefkakia.

[επεξεργασία] Εθνικός Ύμνος

Ο Εθνικός Ύμνος των Πευκακίων είναι το "Ω Πεύκο" , το οποίο έχει συνθέσει το πλοκάμι του καρχαρία. Γράφτηκε μετά τον Μεγάλο Φυτικό Πόλεμο, όπου τα Πευκάκια (μαζί με τους συμμάχους τους, όπως την Πεύκη) νίκησαν κατά κράτος την Ελατική Συμμαχία και έμεινε ίδιο και απαράλλαχτο για να θυμίζει τόσο στους κατοίκους του κρατιδίου όσο και στον υπόλοιπο κόσμο which tree is the boss.