Πετρούλα Κωστίδου

Petroula Kostidou.jpg

Ξανθιά weather woman με μίνι φούστα (πιο μίνι δεν γίνεται). Παρουσιάζεται συνήθως σε διάφορους ρόλους: καθηγήτρια (χασάπη γράμματα), γατούλα, χαζογκόμενα (ουπς) και αποτελούσε αναπόσπαστο τμήμα του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star channel. Συμβάλλει επίσης στις διεθνείς σχέσεις με το γνωστό, και μη εξαιρεταίο, ειδύλιο με τον Πούτιν (Βλ. Λιακόπουλος, Ελ, Νεφελίμ, Ελοχίμ Παπαρίμ, Το χασμουρητό του κόκκινου παπαγάλου, Πήρε τοστ το σαββατόβραδο κτλ.)

Το show της διαρκεί κατά μέσο όρο 2-3 λεπτά (όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε). Χρησιμοποιεί φράσεις όπως "Είμαι η Πετρούλα και μόλις τελείωσα", "Αγαπημένη μου Αττική συννεφιασμένη σε βλέπω απόψε", "Συννεφιασμένη Κυριακή μοιάζεις με την καρδιά μου", "Κούλα άσε τον Γιάννη" κτλ. όπου, και εκεί αφού έχει προηγηθεί το καθ'όλα σεβαστό και σοβαρό δελτίο ειδήσεων του σταρ, μας αποτελειώνει με έναν ψευδοοργασμό. Βέβαια αφού τελειώσει και μας αποτελειώσει, τα αφήνει όλα βρεγμένα και κανείς δεν έρχεται να σφουγγαρίσει. Το 2010 έβγαλε ένα DVD με στάσεις του Κάμα Σούτρα.

[επεξεργασία] Ποιά ήταν η Πετρούλα

Η χαμένη αδελφή του Λιακόπουλου και νυν ερωμένη του Πούτιν, πράγμα το οποίο φαίνεται ξεκάθαρα στο έργο του πρώτου ο Καιρός Γαρ Εγγύς, καθώς και στα παρήγορα λόγια των καλογεράδων. Φέρεται ωστόσο να διατηρεί κρυφή σχέση με τον Μόλντερ, προκειμένου να μάθει τα μυστικά του, και να απαγάγει την αδελφή του με την βοήθεια των Ελ (να πως ξέρει τι καιρό θα κάνει στην Αττική), σύμφωνα και με την προφητεία Νο345421/556/1000 (π.χ) του Εφραίμ. Το έτος γέννησής της παραμένει μυστήριο, που είναι ακόμα εκεί έξω. Μία σχετική αναφορά γίνεται στα αλουμινένια βιβλία καθώς, και στα οπίσθια της μασκότ της Μισελέν, ενώ μετά το δελτίο κυκλοφορεί με Ferrari.

[επεξεργασία] Έργο

  • 1. Η πρώτη μου φορά Νο43
  • 2. Η δεύτερή μου φορα Νο 34
  • 3. Μόdελινγκ
  • 4. ΧΕΝΑ
  • 5. Ο αδελφός μου ο αρκούδος
  • 6. Playboy & Playgirl
  • 7. Gameboy & Gamegirl
  • 8. Τρία λεπτά, εφτά ζωές
  • 9. Καιρός στο δελτίο ειδήσεων του Σταρ σεζόν 2008-2009
  • 10. Μόλις τελείωσε
  • 11. Τσόντα σε συνεργασία με Τζούλια

[επεξεργασία] Ποια είναι η Πετρούλα

Θεοσεβούμενη μοναχή, που ξοδεύει την ελάχιστη περιουσία που διαθέτει σε φιλανθρωπίες και αγαθοεργίες. Εργαζόταν ως μετεωρολόγος -φυσικά χωρίς πληρωμή- με στόχο την ενημέρωση και προστασία των άστεγων κατοίκων της Ελλάδας από τα ακραία καιρικά φαινόμενα. Καθημερινά στο δελτίο ειδήσεων (πλην Σαβ/Κύριακου, το Σάββατο νηστεύει και την Κυριακή βάζει χρυσό δοντάκι), του Σταρ περί την ενάτην βραδυνήν -το είπε και ο γέροντας.

[επεξεργασία] Ποια θα είναι η Πετρούλα

Σύμφωνα πάντα με τα αλουμινένια βιβλία Αβουλσύστεμ (μια ευγενική προσφορά του Παπαστρούμφ), καθώς και τα παρήγορα λόγια του οσιομάρτυρα οσίου Ρουσόπουλου θα συνεχίσει να λέει το δελτίο καιρού του Σταρ, για 2-3 χρόνια ακόμα. Εν συνεχεία, προβλέπεται σύμφωνα με το εθνικό αστεροσκοπείο, να αναλάβει παρουσιάστρια στο δελτίο ειδήσεων του σταρ. Σύμφωνα και με την ΕΜΥ, πιθανόν να αντικαταστήσει τον Χατζηνικολάου, αφού εκπαιδευτεί στα ανώτερα εκπαιδευτήρια των ΕΛ, να μιλάει πιο σιγά από τον τελευταίο. Εθεάθη από τους κάμερα-μεν του Μάκη στην ταινία Επιστροφή στο Μέλλον 3, να συνάπτει παράλληλη κρυφή σχέση με τον Αφροαμερικάνο πρόεδρο των Η.Π.Α του οποίου το όνομα ξεκινάει από Ο και τελειώνει σε Α. Αυτή ίσως να είναι και η αφορμή για αυτό που θα μείνει στην ιστορία ως Η Τελική Μάχη.

[επεξεργασία] Γνωστές ρήσεις της Πετρούλας

Petroula Kai Sultan Radio Arvila03:07

Petroula Kai Sultan Radio Arvila

η μεγαλύτερη επιτυχία της Πετρούλας ως δημοσιογράφος

  • Είμαι η μετεωρολόγος (χαρτορίχτρα, νοσοκόμα, δασκάλα, χορεύτρια, καθαρίστρια, σερβιτόρα, (θα μπορούσα να συνεχίσω για πολύ ακόμα)) Πετρούλα και μόλις ΤΕΛΕΙΩΣΑ...
  • Φιλάκια Ρουφηχτά!!
  • Ρουφηχτά Φιλάκια!!
  • Οοοοοοοοοο Σουλτάν....
  • Οοοοοοοοοοοοοοοοο Σουλτάν.....
  • ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ Σουλτάν... (συνοδεύεται με χοροπήδημα στη καρέκλα, στο κρεβάτι, όπου είναι τέσπα).
  • Black People, Blaaack Poooower!

[επεξεργασία] Και... μόλις τελείωσε

Αμήν..

[επεξεργασία] Μάκειος Σχολή

Η Πετρούλα είναι από το 2009 μέλος του staff στη Μάκειο Σχολή.