Περιοχή 51

Jedi Karate KY1c
Επίδοξοι Jedi μάστορες διδάσκονται την τέχνη του Flagsaber.

Η πρώτη πρώτη πρώτη πρώτη περιοχή στη οποία εμφανίστηκαν οι Ελ στο Σείριο. Εκεί βρίσκεται Ανώτατο Αρχηγείο και Εκπαιδευτήριο τους. Η Περιοχή 51 είναι ιερή και μόνο οι απόγονοι των Ελ μπορούν να μπουν σ' αυτή. Στην πραγματικότητα η Περιοχή 51 αποτελεί το κέντρο του Σύμπαντος.

[επεξεργασία] Εγκαταστάσεις

3-26-08-3d-mavericks
Ελ κάτοικοι του Inferno σε στιγμές χαλάρωσης σε 3D Κινηματογράφο παρακολουθούν αγώνα μπάσκετ.
Σήμερα η Περιοχή 51 έχει εξελιχθεί σε πολυχώρο με πολλαπλές επιλογές για γυμναστική, ψυχαγωγία και μόρφωση. Στο Inferno, το κέντρο της περιοχής, υπάρχουν Dojo για την εκπαίδευση των νέων Jedi μαστόρων, βιβλιοθήκες με χιλιάδες βιβλία, 3D κινηματογράφοι και σουβλατζίδικα.

[επεξεργασία] Κατάληψη της περιοχής 51 από ούφο

Το 2003 κατά την διάρκεια του προγράμματος "Καταστροφή της Γης" το οποίο διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Αμερική, εξωγήινοι κατέλαβαν το κέντρο διασκέδασης των Ελ για να δημιουργήσουν μια μικρή πόλη - αντιπροσωπία της Ουφολάνδης στην Γη. Εκεί υπάρχουν διάφορα πράγματα για την εξυπηρέτηση των εξωγήινων στην Γη όπως ,επισκευές ιπτάμενων δίσκων "ο Μπάμπης", πρεσβεία της Ουφολάνδης. Επίσης στην περιοχή 51 έπαιρναν μέρος πολλά συνέδρια με διάφορα θέματα, αγαπητά στους εξωγήινους όπως "Χειρουργικές επεμβάσεις σε ανθρώπους με λέιζερ νέας τεχνολογίας" "Πως θα επηρεάζει την δίαιτα μου το να φάω άνθρωπο" καθώς και "Οδηγίες για σωστό κύκλο σε χωράφι με καλαμπόκια."

Adia-alien
Στην ανανεωμένη περιοχή 51 εκδίδονται ΚΑΙ άδειες οδήγησης ιπτάμενου δίσκου.