Περικλής

Ο Περικλής, ήταν μεγάλος ταβλαδόρος στην Αρχαία Ελλάδα. Σύχναζε στα καφενεία της Αθήνας, όπου και συμμετείχε σε φιλοσοφικές συζητήσεις για τις ιπποδρομίες και για το έπταθλο.

Διάβαζε φανατικά Φίλαθλο και ενασχολήθηκε με διοικητικά θέματα ομάδων της εποχής όπως ο Ηρακλής, ο Άρης και ο Απόλλωνας Αθηνών. Αυτές οι ενασχολήσεις του τον έκαναν ιδιαίτερα αγαπητό στον λαό της Αθήνας, γεγονός που μαζί με τα ρουσφέτια που έταξε οδήγησε στην εκλογή του ως Προέδρου της Δημοκρατίας. Αυτόν τον τίτλο πρότεινε εκείνος να τον λάβει προσθέτοντας τον όρο Δημοκρατία. Οι άλλοι θέλανε να τον αποκαλούν σκέτο πρόεδρο, εκείνος όμως επέμεινε λέγοντας ότι θα προβεί σε αναθεωρήσεις σχετικά με το πολίτευμα και τα του κράτους.

Έτσι στην Αρχαία Αθήνα ήρθε η "χρυσή εποχή του Περικλή", όπου όλοι οι πολίτες της Αθήνας κάνανε ό,τι γουστάρανε και είχανε ό,τι ελευθερίες θέλανε. Εγκαινιάστηκαν gay bar, launch cafe, starbucks, village center, McDonald's και άλλα πολλά. Κάποιος όμως έπρεπε να δουλεύει για να φιλοσοφούν οι υπόλοιποι, γι' αυτό άνοιξε τα σύνορα να μπουν οι Αλβανοί στην πόλη-κράτος της Αθήνας. Οι Αλβανοί για ένα πιάτο μέλανα ζωμό την ημέρα παρήγαγαν έργο και ανέδειξαν την Αθήνα καθώς ήταν μεγάλοι μάστορες. Μεγαλύτερες και πιο τρανές κατασκευές τους υπήρξαν η Ακρόπολη και ο Παρθενώνας. Η Ακρόπολη παραδοσιακή ταβέρνα με φρέσκο ψάρι και ο Παρθενώνας σουβλατζίδικο πρώτης κατηγορίας.

Ο Περικλής, παρότι πρόεδρος, σύχναζε ακόμα στα καφενεία, όπου συζητούσε με τους αργόσχολους φιλόσοφους της εποχής, σχετικά με τη κατασκευή του γηπέδου του ΠΑΟ, ζήτημα που απασχολεί και την σύγχρονη Ελλάδα. Στη διάρκεια της πολιτικής του καριέρας έστηνε ιπποδρομίες και τα λεφτά που έβγαζε τα έστελνε στην Ελβετία. Αυτά τα λεφτά χάθηκαν και ακόμα διεκδικούνται απ' το ελληνικό κράτος. Ο τρόπος ζωής του και η φιλοσοφία του επηρέασαν και νεώτερους Έλληνες που ακολούθησαν τα βήματα του (Κοσκωτάς, Κόκκαλης, Μητρόπουλος).

Άλλες γλώσσες