Πεομαγνητικό Πεδίο

Το πεομαγνητικό πεδίο ειναι η αιτία μαζικής ανδροσυρροής σε συγκεκριμένες τοποθεσίες.Ηταν ενα ανεξήγητο φαινόμενο απο την εποχή των πεοτόνων μεχρι το ετος 2123,4 όταν και ο δόκτωρ ΒΛάνγκτων αποκάλυψε στην ανθρωπότητα το ιερό δισκοπότηρο των Μαρτύρων Του Αυνάν.

[επεξεργασία] Ιστορια

Επι χρόνια επιστήμονες,σουβλατζήδες αλλα και κοινοί άνθρωποι αναρωτιόνταν για την αιτία της μεγάλης αναλογίας ανδρών/γυναικών σε πόλεις οπως τα Χανιά.Εδώ ως απο μηχανής θείοι εμφανίστηκαν τα δαιμόνια του ΕΜΠ για να ξεκαθαρίσουν το φαινόμενο.Επιστρατεύοντας Μετασχηματισμό Λαπλάς και προχωρημένες υπολογιστικες μεθοδους(εχμ.. χάρακα) έφτασαν σε συμπεράσματα που άλλαξαν την αντίληψη του κόσμου για την αγαμία και έβαλαν τα θεμέλια για το τέλος του σκοταδισμού στην κοινότητα των κάγκουρων.

[επεξεργασία] Τυπος

Η επιτροπη επιστημόνων βρίλ,μετα απο μια συνεδρία φραπέ, κατέληξε σε μαθηματικό τύπο. Η πεομαγνητική δύναμη που δέχεται ενας πέτσακας σε απόσταση r απο το επίκεντρο δίνεται απο τη σχέση:

{F} =
 \Pi {\psi_1 \ \Psi \over {\mathbf{r}}^2}

Οπου ψ1 το μέτρο καγκουριάς του θύματος

Ψ η ένταση της πηγής

Π η πεοκεντρική σταθερά

[επεξεργασία] Χ.Α.Ν.Ι.Α.

MnhmeioAYNAN

Θεότητα της πόλης Χ.Α.Ν.Ι.Α. όπου τα μέλη της ΛΑΧ μαζεύονται και θυσιάζουν σπερματοζωάρια

Στα Χ.α.ν.ι.ά(Χειρωνακτικό Ανδρικό Νότιο Ινστιτούτο Αγαμίας) το φαινόμενο παρατηρείται σε ακραία ένταση.Διάφοροι αφελείς το αποδίδουν αυτό στην παρουσία συγκεκριμένων χώρων εστίασης(πχ ΠολυΤεκνείο Κρήτης, Menso, Dick Kave, Ανδρέλλοι,Πεοσέλλα, Ούτε 5, Απραξία bar, κ.ά),όμως συνωμοσιακοί κύκλοι μιλούν για δραστηριότητα της ΛΑΧ((Λέσχη Αγαμίας Χανίων) στην παλιά πόλη.Φημολογείται πως στα άδυτα της ΛΑΧ τα μέλη εκπαιδεύονται στο δόγμα των μαρτύρων του αυνάν,σε οδήγηση δικύκλων με συναγωνιστή στο πισω κάθισμα,και σε πολεμικές τέχνες προκειμένου να προστατευθούν απο θηλυκές νίντζα ερχόμενες απο το προπύργιό τους,Ρέθυμνο, με στόχο να διαλύσουν το δόγμα.

[επεξεργασία] Δρώμενα

Για να γιορτάσουν το φαινόμενο οι κάγκουρες της περιοχής επιδίδονται κάθε χρόνο στις Ψωλομαχίες με μηχανάκια,με προέλευση από τις κονταρομαχίες. Ε βέβαια,τί να τα κάνεις τα κοντάρια??

[επεξεργασία] "Κυριολεκτώντας"

Οι τάκηδες της εξουσίας αποφάσισαν κάποτε να μαζέψουν όλες τις σχολές μηχανικών,ναυτικές βάσεις,αεροπορικές βάσεις,ναυτικές σχολές κτλ σε μία πόλη. Αυτή η πόλη είναι τα Χανιά. Σε αυτό το ανθρώπινο πείραμα η αναλογία ανδρών/γυναικών φτάνει τα 20dΒ. Αποτέλεσμα μία Άννα για κάθε τάγμα Γιώργηδες...