Πελοπόννησος

Ουπς! Μπας και εννοούσατε Το νησί Μούντζα;
Moytza pelop

Χάρτης της Πελοποννήσου

“Γιάτρα σακάτου ρε ψωλοβρόντη! Φτούνοι φτου οι αρούκατοι ανακαντήρηδες, εχτές πιλαλάγανε δώθε κείθε, τανιόσαντε κι αρουλιώσαντε, αρβαλιάζοντας τίλογα. Μετά ανοίξανε το τσιφί και λουμώσανε στο κατώι μου. Τσιγκλάγανε τα πράματα, σγαρλάγανε ολούθε κι εκεί που τριτσινάγανε σπάσανε τη σκουτέλα, ρίξανε το σύχλο χάμου και γεμίσανε τον τόπο σαρίδια, να 'ούμε. Τέρμη ζούρλια, μπίτι ζούδια! Είμαι ανεβάσταγος να τους πιάσω, να τσακώσω μία λούρα και θα χέσουνε μαλλί από λύκο! Τέρμο στυλιάρι έχει να πέσει!”

- Καθημερινές φράσεις ενός Πελοποννήσιου με υψηλό λεξιλόγιο

Η Πελοπόννησος είναι το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδος και βρίσκεται κάτου απ' τ' αυλάκι. Μπορεί να είναι τεχνητό νησί, αλλά δεν παύει να είναι νησί. Και άσε τους άλλους να φωνάζουν. Οι υπόλοιποι Έλληνες τους αγαπάνε τόσο πολύ, που τους αποκαλούν χαϊδευτικά, "χαμουτζήδες" που σημαίνει "και γαμώ τα παιδιά". Για να καταλάβετε πόσο και γαμώ τα παιδιά είναι, φανταστείτε ότι από εκεί κρατάει η σκούφια όλων των ηγετών αυτής της χώρας, από τον Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη ως τον Γεώργιο Παπαδόπουλο. Για να μη μιλήσουμε για τον αξεπέραστο Ανδρέα...

[επεξεργασία] Πληθυσμός

Ο πληθυσμός της Πελοποννήσου ανέρχεται γύρω στα 8 εκατομμύρια. Από αυτούς τα 5 εκατομμύρια είναι Ελληνίκιοι, και οι υπόλοιποι είναι Αλβανοί, Βούλγαροι, Γύφτοι και Γερμανοί. Όλοι τους ανεξαιρέτως είναι λαμόγια ("la" λόγω της άπταιστης "γαλλικής" που γνωρίζουν, "μο" ο Μέσος Όρος, λόγω της ικανότητάς τους στα ανώτερα Μαθηματικά, "γειά" λόγω της απαράμιλλης αβρότητας που τους διακρίνει).

[επεξεργασία] Ιστορία

44223

Ιθαγενής του νησιού

Η Ιστορία της Πελλοπονήσου χάνεται στα βάθη των αιώνων. Ο πρώτος Ελ Πέλοπας, αφού απέτυχε στις πανελλήνιες και δεν μπόρεσε να πραγματοποιήσει το μεγάλο του όνειρο που ήταν να μπει στο ΕΜΠ, έπρεπε κάτι να κάνει για μπορέσει να θρέψει την οικογένεια του. Φυσικά, απέρριψε το να Σπουδάζει μπίζνες αντμινιστρέσιον στην Αγγλία, γιατί του την έσπαγαν οι Αγγλίδες. Αφού πήρε το ΚΤΕΛ και πήγε στον Πύργο, αποφάσισε να φυτέψει παντού χασίσα. Έτσι, έθεσε σε εφαρμογή το μεγαλόπνοο σχέδιό του: να γεμίσει την Πελοπόννησο με μπάφο ΑΑ ποιότητας, να τον εξάγει και να τα κονομήσει. Για να μη τόνε πιάσουνε οι μπάτσοι, απέκοψε την περιοχή του από τον υπόλοιπο γνωστό κόσμο, σκάβοντας τον Ισθμό και κάνοντας την Πελοπόννησο νησί.

[επεξεργασία] Οικονομία

Η Οικονομία της Πελοποννήσου στηρίζεται 97% στις φυτείες χασισιού, 1% σε καλλιέργειες ελιών και καλαμποκιών (για να κρύβουν εκεί μέσα τα χασισόδεντρα), 1% στα αμπέλια (για να πίνουν κρασί) και 1% στους Ζωνιανούς φοιτητές που ήρθαν για μεταπτυχιακό.

[επεξεργασία] Πολιτισμός

Η όλη επικράτεια της Πελοποννήσου βρίθει πολιτιστικών εκδηλώσεν 365 μέρες το χρόνο. Από μουσικές εκδηλώσεις (Metallica, Έφη Θώδη, Κονιτοπουλαίοι κτλ), μέχρι γιορτές ντομάτας, γιορτές καρπουζιού, γιορτες γουρουνοπούλας κτλ. Αναλογούν 66,6 καφενεία και 69 ταβέρνες ανά κάτοικο. Επίσης, υπάρχουν γύρω στα 2.452.653 συνεργεία παπακίων σε κάθε νομό. Κορυφαία εκδήλωση και απόλυτο παραδοσιακό trend της επικρατείας η κατανάλωση σουβλιστής γουρουνοπούλας στη λαδόκολλα (βλέπε παράπλευρη φώτο), στα καφενεία: η γουρουνοπούλα καταφτάνει πάνω σε ένα Datsun και πωλείται στους θαμώνες με το κιλό. Μετά, το Datsun μεταβαίνει στο επόμενο χωριό κ.ο.κ.

Frapedoumpa

Νέκταρ

Ανώτατη μορφή πελοποννησιακού πολιτισμού οι καθ'όλα έντιμες οικονομικές συναλλαγές με "αργούς" Βορειοελλαδίτες. (Ποτέ, μα ποτέ δεν πρόκειται να σας εξαπατήσουν)

[επεξεργασία] Λαϊκή Πελοποννησιακή ποίηση

"Μπέκα μέσα στο ντατσούν / πάμε για γουρουνοπούλ'"
(αυτό εκλάπη και διασκευάσθη στο γνωστό "μπες μες στο καμπριολέ / πάμε για κανά καφέ")

"Πήγα στον ηλεκτρικό να πάρω τραίνο για Μοσχάτο,
μα απ' την αγάπη μου για σένα βρέθηκα στο Κιάτο.
Τραίνο το ένα, τρένο το άλλο, μοιάζαν κι οι γραμμές,
κι απ' την αγάπη μου για σένα μπέρδεψα τις διαδρομές."

"Σαν πας στην Καλαμάτα και 'ρθεις με το καλό,
φέρε 'να τόνο μπάφο για να μαστουρωθώ"

Στου τραγόπαπα τον τάφο μυροβλύζει ένα μπάφο,
νά 'χα 'γω το μυρομπάφο ξαπλωμένος μέσ' τον τάφο"

"Μπάφο -μπάφο τον καημό μου, τον φουμάρω και πετώ/
είναι το διαστημοπλοιό μου -πότε Σείριε θα σε δω;"

[επεξεργασία] Άνθρωποι

Οι κάτοικοι της Πελοποννήσου είναι κατ' αρχάς φωνακλάδες (βλέπε Διονύση Παπαγιαννόπουλο). Κατά τα άλλα όμως, είναι πολύ καλοί, φιλικοί και φιλόξενοι άνθρωποι. Αν έρθετε, σε 1-2 ώρες το πολύ, θα βρεθείτε κλεμμένος ή/και βιασμένος -εκτός εάν έρθετε στις αρχές Νοέμβρη, οπότε θα σας προσλάβουν εργάτη στις ελιές και θα σας κλέψουν τέλη Γενάρη. Η μεγαλοκαρδία και το μεγαλείο των ιθαγενών του πανέμορφου αυτού νησιού, περικλείεται στον ακόλουθο ούρμπαν λέτζεντ: "Είναι ένας Πατρινός, ένας Καλαματιανός κι ένας Πυργιώτης μέσα σε ένα αμάξι. Ποιος οδηγάει; Ο μπάτσος" (μάλλον Μανιάτης). Επίσης, τα θηλυκά όντα του νησιού, φημισμένα για τους λεπτεπίλεπτους τρόπους τους, θα αγαπήσουν τον επισκέπτη τόσο πολύ που σε 9 μήνες από τότε, θα γίνει μπαμπάς. Ένα λαμπρό παραδειγμα αποτελεί το ανθρωποειδές του νησιού που ακούει στο όνομα Δήμητρα Κυρίου.

[επεξεργασία] Πώς να έρθετε

Μπορείτε να έρθετε με λεωφορείο, με αμάξι (ώστε να απολαύσετε τους υπερσύγχρονους αυτοκινητόδρομους), με τραίνο (με ταχύτητες που αγγίζουν τα 38,7 χιλιόμετρα την ώρα), περπατώντας (απολαμβάνοντας τα μαγευτικά καμμένα τοπία), ή κολυμπώντας (προσοχή τους καρχαρίες και τα πλοκάμια τους). Συνιστάται να έχετε κάνει ασφάλεια αυτοκινήτου και ζωής , την διαθήκη σας, πριν πάρετε την μοιραία αυτή απόφαση. Επίσης μπορείτε να πάρετε κι αεροπλάνο οποιουδήποτε δρομολογίου περνά από την Πελοπόννησο και να πέσετε με αλεξίπτωτο όπου θέλετε. Οι ελληνικές αερογραμμές προσφέρουν αυτή την δυνατότητα στους κατοίκους της νήσου, δηλαδή όπου θέλεις να κατέβεις κτυπάς το κουδουνάκι κι το προσωπικό εκτινάσσει το κάθισμα!!

[επεξεργασία] Προς παναυλακιώτες: Η αλήθεια για το νησί μας

Το μόνο που γνωρίζετε προσωπικά για αυτήν την περιοχή είναι τα στρατόπεδα Κ.Ε.ΠΖ. Ουκ ολίγοι από εσάς έχετε φάει τη φρίκη της ζωής σας μεταβαινόμενοι προς κατάταξιν στη Σπάρτη. Κάποιοι λιγότερο άτυχοι έφτασαν μόνο μέχρι την Κόρινθο. Μιλάτε για "Αθηναίους". Δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ κόμμα που να ονομάζεται έτσι. Υπάρχει το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, και αυτά τα δύο κυβερνάνε, (με Πελοποννήσιους στην ηγεσία) και με τη δική σας στήριξη φυσικά. Πάνω όμως, και έξω από αυτό το κατεστημένο υπάρχει μία άλλη ομάδα ανθρώπων, οι πραγματικοί κυρίαρχοι αυτής της χώρας. Οι Πελοποννήσιοι. Η ίδια η Πελοπόννησος μοιάζει να βρίσκεται 10.000 χρόνια πίσω: βουκολική και αγνή. Έτσι τη θέλουν οι κάτοικοί της. Δε γουστάρουν μολυντικές βιομηχανίες, κοπάδια τουριστών, "ανάπτυξη" και άλλα μοντέρνα. Αυτά τα σπρώχνουν στην αποικία - χαβούζα τους, που λέγεται Αθήνα. Και εισπράττουν το χρήμα. Πώς; Πολύ απλά, δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ Πελοποννήσιος δίχως πέντε-έξι/ εξήντα συγγενείς στην Αθήνα. Και το αλισβερίσι, σε αγαθά -χρήμα -υπηρεσίες που γίνεται μεταξύ Μητρόπολης και αποικίας είναι μακράν το μεγαλύτερο στον πλανήτη.

[επεξεργασία] Επιφανείς Πελοποννήσιοι

Gourounopoula

Αμβροσία

Οικογένειες Μαυρομιχάλη, Ζαΐμη, Κανελλόπουλου, Γούναρη, Στεφανόπουλου, Παπανδρέου, καταλάβατε...

[επεξεργασία] Βιβλιογραφία

[επεξεργασία] Δείτε επίσης

Άλλες γλώσσες