Πειρατεία της μουσικής

14px star
Jolly-roger

Το σήμα της μουσικής και όχι μόνο πειρατείας.

“Η πειρατεία της σώζει την τσέπη μας”

- sn00by για τη μουσική

“Η πειρατεία σώζει την μουσική.”

- Καρλ Μαρξ για το μουσικό κεφάλαιο

Η πειρατεία της μουσικής είναι τεραστίου μεγέθους οργάνωση εξωγήινης προέλευσης με σκοπούς:

  1. την καταστροφή της ελληνικής κυρίως μουσικής και δευτερευόντως της παγκόσμιας μουσικής καθώς και των δισκογραφικών εταιριών και
  2. την πληγή του θεάρεστου έργου διάσωσης της παγκόσμιας μουσικής κληρονομιάς που επιτελούν οι δισκογραφικές εταιρείες.

Οι δισκογραφικές εταιρίες και ο άνισος αγώνας τους για την τέχνη

Πειρατής της Μουσικής

Μουσικός πειρατής τραγουδά πειρατικά σε σημείο όπου απαγορεύεται.

Οι δισκογραφικές εταιρίες είναι μη κερδοσκοπικές οργανώσεις με σκοπό την διάσωση και διάδοση της μουσικής καθώς και την προσφορά βήματος για την δημοσίευση μουσικής όλων των νέων ποιοτικών καλλιτεχνών. Ως γνωστόν κάθε νέος καλλιτέχνης μπορεί εύκολα σήμερα να κυκλοφορήσει σε δίσκο τα πνευματικά του δημιουργήματα χάρη στην αμέριστη συμπαράσταση των φιλόμουσων αυτών εταιριών χωρίς να χρεώνεται για αυτό και μάλιστα μοιραζόμενος δίκαια τα κέρδη από τις πωλήσεις. Τα πνευματικά δικαιώματα τα κρατάνε στο ακέραιο οι καλλιτέχνες. Οι δισκογραφικές έτσι διασφαλίζουν τον αγαθό θεσμό των πνευματικών δικαιωμάτων.

Κτίριο Δισκογραφικής

Κτίριο δισκογραφικής εταιρίας από το οποίο έχει αφαιρεθεί ψηφιακά το σήμα του δολαρίου. Ο λόγος για το μικρούλικο κάτω γωνία.

Η πώληση δίσκων είναι ως γνωστόν η βασική πηγή εισοδήματος των καλλιτεχνών. Κάποιοι των οποίων το πνεύμα κατελήφθη από τους εξωγήινους εισβολείς εντούτοις, υπολογίζουν ότι στην πραγματικότητα οι λίγες χιλιάδες πωλήσεις δίσκων σε μια εγχώρια αγορά δεν αποτελεί το πραγματικό εισόδημα των καλλιτεχνών αλλά αυτό προέρχεται από τις ζωντανές εμφανίσεις τους και ότι η μουσική κατάφερε να επιβιώσει και σε εποχές που δεν υπήρχε κανενός είδους δυνατότητα καταγραφής ήχων. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι τότε πρόσβαση στην μουσική είχαν μόνο οι πολύ πλούσιοι. Οι δισκογραφικές εταιρίες αγωνίζονται ώστε η ποιοτική μουσική να είναι κτήμα του περισσότερου κόσμου. Καθώς μάλιστα ως γνωστόν η μουσική εξημερώνει τα ήθη, φροντίζουν και για την προβολή των ποιοτικότερων μουσικών κομματιών.

Κάποιοι άλλοι αφήνουν κακοήθη υπονοούμενα για την συσσώρευση πλούτου όπως είναι δυνατή από την διακίνηση της μουσικής που απευθύνεται στην παγκόσμια αγορά. Οι καλλιτέχνες αυτοί όμως επιτελούν θεάρεστο και φιλανθρωπικό έργο. Επιπλέον, η σπουδαιότητα του έργου τους και η προσφορά τους στην τέχνη είναι τεράστια και πρέπει να έχουν ανάλογη αμοιβή. Επίσης, δίνουν παράδειγμα ζωής και αγώνα στους νέους ανθρώπους, αξίες τεράστιας σημασίας για τον σύγχρονο πολιτισμό.

Η πειρατική διακίνηση

Το συνηθέστερο μέσο καταγραφής και διακίνησης της μουσικής είναι οι σύμπακτοι δίσκοι, πανάκριβα μέσα αποθήκευσης που παρόλη την παγκόσμια μαζική παραγωγή την τελευταία δεκαετία δεν έγινε ακόμα δυνατό με την υπάρχουσα γήινη τεχνολογία να ελαττωθεί το κόστος παραγωγής τους. Αυτό εξάλλου γίνεται φανερό από το γεγονός ότι οι δισκογραφικές εταιρίες, παρόλη την θέλησή τους για το αντίθετο, δεν κατόρθωσαν να ρίξουν ούτε δεκάρα τις τιμές των δίσκων. Η εξωγήινη όμως πειρατική τεχνολογία δυστυχώς είναι πολύ μπροστά και καταφέρνει να παράγει τους δίσκους αυτούς σε ακατανόητο και ύποπτα χαμηλό κόστος. Στην συνέχεια πουλάει περίπου στη δεκαπλάσια τιμή σε σχέση με το (εξωγήινο) κόστος παραγωγής, η οποία όμως καταφέρνει πάλι να είναι ως και δέκα φορές μικρότερη της τιμής που με αγώνα καταφέρνει η γήινη τεχνολογία να φτάσει περιορίζοντας μετά κόπων και βασάνων το κοστολόγιό της. Αυτή η πρακτική φέρνει σε απόγνωση τις αγαθές δισκογραφικές εταιρίες.

Η διακίνηση γίνεται συνήθως από εξωγήινους του πλανήτη Νιγούρα οι οποίοι χαρακτηρίζονται από ένα ιδιαίτερο μελανό χρώμα. Στρατιές γήινων κάνουν ότι μπορούν για να πολεμήσουν τους εισβολείς αλλά αυτοί συνεχίζουν να ξεφυτρώνουν σε κάθε γωνία και να εξαφανίζονται με τρόπους που δεν έχουν ακόμα κατανοηθεί. Σαν να μην έφτανε αυτό, οι εξωγήινοι έχουν αποκτήσει την ικανότητα να καταλαμβάνουν το πνεύμα των γήινων και να τους εξαναγκάζουν να διακινούν οι ίδιοι δίσκους και μάλιστα χωρίς χρηματικό κέρδος. Ο μοναδικός σκοπός αυτών των εισβολών είναι ακόμα δυνατότερα χτυπήματα στις δισκογραφικές εταιρίες.

Άλλοι τρόποι πειρατικής διακίνησης της μουσικής που βλάπτει τις δισκογραφικές είναι:

  • Το διαδίκτυο
  • Το ραδιόφωνο: πειρατές διακινούν ραδιοφωνικά μουσική χωρίς να πληρώνουν τα δικαιώματα
  • Το ραδιόφωνο ("η επιστροφή του φονικού ραδιοφώνου"): χιλιάδες άτομα ακούνε την μουσική ραδιοφωνικών σταθμών (που συνήθως πληρώνουν πνευματικά δικαιώματα) χωρίς οι ίδιοι όμως να πληρώνουν για την ψυχαγωγία που απολαμβάνουν. Ο γήινος στρατός κάνει ό,τι μπορεί για να καταπολεμήσει το φαινόμενο εισβάλλοντας στα ψιλικατζίδικα και απαιτώντας την συμμόρφωση στους νόμους.
  • Τα νηπιαγωγεία: είναι πραγματικοί ναοί της παραβίασης των πνευματικών δικαιωμάτων. Για κάθε τραγούδι που τραγουδάνε τα μικρά σκασμένα οι φτωχές δισκογραφικές δεν παίρνουν ούτε μισό ευρόπουλο. Γιατί; Πώς θα μάθει το παιδί να σέβεται το αίμα των ανιδιοτελών αυτών ιδρυμάτων, των δισκογραφικών, εάν δεν το μάθουμε να πλερώνει τα φλουριά του από μικρό; Ο μόνος λόγος που δεν έχει σταλεί ακόμη ο Τσακ Νόρις είναι ότι θέλει να αφοσιωθεί στις πολεμικές τέχνες αυτή την περίοδο. Α ναι, κι ο Ηρώδης είναι επίσης απασχολημένος.
  • Οι ναοί, είναι πραγματικά νηπιαγωγεία της παραβίασης των πνευματικών δικαιωμάτων. Και επειδή και τα νηπιαγωγεία είναι πραγματικοί ναοί της παραβίασης των πνευματικών δικαιωμάτων, άρα οι ναοί είναι πραγματικά πραγματικοί ναοί της παραβίασης των πνευματικών δικαιωμάτων. Ειδικά σε πιασάρικες περιόδους όπως Πάσχα, Χαιρετισμοί, Χριστούγεννα, Δεκαπενταύγουστος, οι απώλειες για τις δισκογραφικές είναι τεράστιες. Πάλι καλά που υπάρχει κι ο Γαϊτάνος, αλλά και το πιο πρόσφατο ψαλτικό ταλέντο, ο μικρός Σαλπιγκάι και βλέπουν κανά φράγκο αυτές οι Αγίες της μουσικής,οι δισκογραφικές. Άντε μη στείλουμε τον Τσακ Νόρις να στριφογυριστο-κλωτσήσει καμιά γριά. Καταβολή των δικαιωμάτων δημόσιας εκτέλεσης (αναδρομικά) από την εποχή του Κουκουζέλη εδώ και τώρα.
  • Τα χέρια: όσοι αγοράζουν πειρατικά δωδ και CD χρησιμοποιούν τα χέρια τους. Οι δισκογραφικές εταιρίες έχουν προτείνει πολλές φορές τον ακρωτηριασμό ως το πλέον κατάλληλο μέσο για την πάταξη της πειρατείας (που σκοτώνει τη μουσική) αλλά η σχετική Κοινοτική Οδηγία ακόμη εκκρεμεί προς ψήφιση. Εναλλακτικές λύσεις όπως ο ανασκολοπισμός επίσης εξετάζονται.

    To μεγαλύτερο θύμα της πειρατείας, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, είναι το συγκρότημα Lamb of God. Πληροφορίες που λένε πως ο τραγουδιστής του συγκροτήματος μένει σε μια καλύβα στην Γουαδελούπη και ο κιθαρίστας τρώει αποκλειστικά και μόνο σε συσσίτια της κοντινότερης εκκλησίας θεωρούνται το λιγότερο ανακριβείς.

Επεξεργασία: Σας μιλάει ο Φρεντερίκος Λεφτίδης, ο άρχων της C.D.V.D. δισκογραφικής εταιρίας. Η Φρικηπαίδεια έκανε αναφορά με ειρωνικό τόνο στον τρόπο με τον οποίο εμείς οι ταλαίπωροι με όλες μας τις δυνάμεις προσπαθούμε να καταπολεμήσουμε την κακιά πειρατεία και να ακουμπήσουμε λίγο ψωμάκι στο στοματάκι μας. Λόγω της αχαλίνωτης ανόδου της πειρατείας δια CD και ΠιΤουΠι προγράμματα, η λιμουζίνα κόντυνε κατά 3 εκατοστά. Η πισίνα έχασε 30 χιλιοστά διάμετρο. Απολύσαμε 2 υπηρέτες, και οι εναπομείναντες 58 θέλουν πολλά λεφτά. Ο γιος μου θα παίρνει δώρο ένα λιγότερο ποδήλατο! Η βίλα στο Tokyo δεν θα αγοραστεί γιατί προσφέρεται 3% λιγότερος χώρος! Καταλαβαίνετε πως η κατάσταση είναι άκρως τραγική. Αφού φύγω από το Net Cafe δεν θα ξέρω πού θα πάω, πού να ζήσω, τι να φάω, τι να πιω. Θα μείνω στο Hilton, μακριά από το φτωχικό μου. Θα σκεφτώ το μέλλον μου. Θα πετάξω τα L'Acoste μπλουζάκια και θα παίρνω Armani. Θα πουλήσω την Lamborghini. Πειρατεία sux0rz b|g t|m3!

Ιστορικές ρίζες του φαινομένου

Σε μία από τις πειρατικές επιδρομές του, ο γνωστός πειρατής Μπαρμπαρόσσα, συνέλαβε τον Μότσαρτ, τον Μπετόβεν και τον Καρβέλα και τους οδήγησε στο καράβι του για να τους χρησιμοποιήσει για μούτσους.

Όταν ζήτησε από τον Μότσαρτ να σφουγγαρίσει το κατάστρωμα, ο μουσικός απάντησε υψώνοντας το ανάστημα του: "ΕΓΩ, ο μεγάλος Μότσαρτ, να καθαρίζω καταστρώματα; ΠΟΤΕ!"

Ο Μπαρμπαρόσσας ύψωσε απλώς το σπαθί του, και το κομμένο κεφάλι του Μότσαρτ κύλησε στο λαμινέ κατάστρωμα, λερώνοντας το ακόμα περισσότερο.

Ύστερα, ο πειρατής ζήτησε από τον Μπετόβεν να τυλίξει τους κάβους. Ομοιοτρόπως, ο Μπετόβεν αρνήθηκε: "Ξέρεις, άθλιε πειρατή, από ΠΟΙΟΝ ζητάς να εκτελέσει τέτοια χαμερπή εργασία;".

Και το κεφάλι του Μπετόβεν άφησε ένα ευχάριστο παφλασμό σε κλίμακα ρε μινόρε πέφτοντας στη θάλασσα.

Τότε, ο πειρατής ζήτησε από τον Καρβέλα να ξεφλουδίσει πατάτες για το δείπνο. Ο Καρβέλας έκανε την καρδιά του σίδερο και δέχτηκε.

Ηθικόν δίδαγμα: Η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική.

Ηθικόν δίδαγμα για όσους γνωρίζουν την ιστορία σε άλλη παραλλαγή : Τη ΜΟΥΣΙΚΗ, είπαμε.

Σημείωση : Έγκυρες αλλά ανεπιβεβαίωτες ιστορικές πηγές αναφέρουν ότι ήταν πολύ πιθανόν στο ιστορικό αυτό επεισόδιο να συμμετείχε και ο Γιώργος Νταλάρας.

Τσακ Νόρις και ο θάνατος της μουσικής

Υπάρχει η φήμη ότι ο Τσακ Νόρις κι όχι η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική. Αυτό είναι μεγάλο ψέμα. Εάν ο Τσακ είχε αποφασίσει να σκοτώσει τη μουσική τώρα θα ήταν ήδη νεκρή (με στριφογυριστή κλωτσιά). Εξάλλου ο Τσακ Νόρις δεν ακούει μουσική. Η μουσική ακούει τον Τσακ (για να μη φάει στριφογυριστή κλωτσιά).

Η Πειρατεία σώζει το περιβάλλον

Δισκογραφική

Ρύπανση της ατμόσφαιρας από εργοστάσιο παραγωγής cd γνωστής δισκογραφικής

Η νεοσυσταθείσα διεθνής οργάνωση με όνομα "Πειρατές κατά του φαινομένου του θερμοκηπίου" υποστηρίζει ότι η εξάπλωση της πειρατείας της μουσικής είναι μία αποφασιστική λύση στα αυξανόμενα περιβαλλοντικά προβλήματα του πλανήτη μας. Αντί να οδηγούμε μέχρι το δισκοπωλείο γεμίζοντας την πόλη με ρυπογόνες ουσίες και αγοράζοντας τόνους μη-βιοδιασπώμενων πλαστικών δισκακίων, το να κατεβάζουμε αρχεία από προγράμματα ΠιΤουΠι εξοικονομεί τεράστιες ποσότητες ενέργειας παγκοσμίως, πόσο μάλλον αν συμπεριλάβουμε την πειρατεία software και ταινιών δωδ. Σύμφωνα με το γραφείο τύπου της μη-κερδοσκοπικής οργάνωσης, στόχος τους είναι να καταφέρουν να κηρύξουν παράνομη την πώληση ψδ και δωδ και την πειρατεία υποχρεωτική μέχρι το 2015. Οι πειρατές αντιμετωπίζουν με θεαματικά αποτελέσματα το φαινόμενο του θερμοκηπίου σύμφωνα με εμπεριστατωμένες έρευνες.

Δείτε επίσης