Πατ

StrangeAnimal

Τρομαγμένο Πατ στα χέρια επιστήμονα.

Οι κυριότεροι εχθροί των Βριλ. Είναι και αυτοί πλάσματα που ζουν στο εσωτερικό της γης. Φήμες θέλουν να είναι από τα πρώτα είδη που κατοίκησε μέσα στη Γη. Η εχθρότητά τους με τα Βριλ και τους συμμάχους τους ξεκινάει πριν 9.000 χρόνια για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους. Έχουν τη έξοδό τους στα Πατήσια.

[επεξεργασία] Εμφάνιση

Τα Πατ είναι μικροκαμωμένα και γλοιώδη πλάσματα και γι' αυτό είναι δύσκολο να πιαστούν, ώστε να μελετηθούν. Έχουν διάφορα χρώματα: γκρι, καφέ, κίτρινα, μπλε ηλεκτρί και φούξια. Έχουν μεγάλα μάτια και είναι ιδιαιτέρως τριχωτά. Αυτό που τα διακρίνει είναι τα τεραστίων διαστάσεων αυτιά τους. Ωστόσο είναι σχεδόν κουφά (Μέγας είσαι Κύριε !). Τέλος έχουν μια κοντή φουντωτή ουρά.

[επεξεργασία] Ιστορική αναδρομή & εξέλιξη

Jk holewalk

Τρύπα-έξοδος των Πατ στην επιφάνεια της Γης.

Τα Πατ προέρχονται από ένα μακρινό και ανεπτυγμένο πλανήτη, τον Πατόνιουμ, που απέχει 666 έτη φωτός από τον πλανήτη Κρύπτον. Ο πολιτισμός του Πατόνιουμ είναι μέχρι και σήμερα πολύ υψηλός. Τα Πατ τα οποία ζουν στη Γη είναι οι απόγονοι μια ερευνητικής αποστολής, που είχε σταλεί πριν από 10.000 χρόνια για να μελετήσει τη Γη. Εξαιτίας όμως βλαβών στην τουαλέτα του διαστημόπλοιου, η αποστολή αναγκάστηκε να μείνει εδώ μέχρι να διορθωθεί το πρόβλημα. Μάλιστα, επειδή το εσωτερικό του πλανήτη μας, έχει παρόμοιες συνθήκες με τον πλανήτη Πατόνιουμ, δημιούργησαν εκεί τη βάση τους, το Φρούριο Πατήσσιον. Από το όνομα του φρουρίου τους μετονομάστηκε αργότερα η περιοχή σε Πατήσια.

Κάπου εκεί ξεκίνησαν και τα προβλήματα με τους Βριλ. Δυστυχώς τίποτα δεν είναι γνωστό γι' αυτά τα χρόνια, αφού τα χειρόγραφα των Σοφών Πατ καταστράφηκαν σε κάποια πυρκαγιά.

Οι Πατ ζούσαν πλέον μόνιμα στο εσωτερικό της Γης, αφού η τουαλέτα δεν μπορούσε να επισκευαστεί με τα υπάρχοντα υλικά. Έτσι ίδρυσαν την πρωτεύουσά τους, το Νέο Πατόνιουμ. Η επαφή όμως με τους ανθρώπους, οι οποίοι ήταν εκείνη την περίοδο χαμένα κορμιά, οδήγησε σε πολιτιστική και τεχνολογική πτώση των Πατ. Τα ποντίκια αντικατέστησαν τα αυτόματα μηχανήματα κυκλοφορίας. Τα ρόπαλα και οι πέτρες αντικατέστησαν τα όπλα νετρονίου. Η μουσική της Θώδη αντικατέστησε αυτή του Μπετόβεν. Όσο περνούσε ο καιρός τόσο κατρακυλούσαν και γινόντουσαν όλο και πιο ηλίθιοι. Οι Πατ σήμερα είναι πιο βλάκες και από ότι ήταν ο άνθρωπος πριν γνωρίσει την πίστη του Κθούλου.

[επεξεργασία] Γνωστοί Πατ

  • Πατ Καλάθης
  • Λίτσα Πατέρα
  • Πάτρικ Σουέιζ
  • Αλεσσάντρο Πάτο
  • Πάτρικ (αρραβωνιαστικός του Μπομπ )
  • Πάτερ Μάξιμος
  • Νικόλαος Πατέρας

[επεξεργασία] Δείτε επίσης