Παρθενώνας

Bob and acropolis.png

Ο Μπομπ ο Μάστορας φωτογραφίζεται με φόντο τον Παρθενώνα στα εγκαίνια του κτιρίου.

Ο Παρθενώνας είναι αρχαίο κτίσμα που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τον Μπομπ τον Μάστορα. Στο δύσκολο αυτό έργο του τον βοήθησαν:

[επεξεργασία] Τοποθεσία

Αρχικά ο Παρθενώνας είχε κατασκευαστεί κάπου αλλού. Αργότερα όμως, αποφασίστηκε ότι έπρεπε να μετακινηθεί διότι απο εκεί θα περνούσε η Εγνατία Οδός. Την τηλεμεταφόρα ανέλαβαν η Ελ οι οποίοι τότε παραθέριζαν στον Σείριο, γι'αυτό και ο Παρθενώνας βρίσκεται σε απόλυτη ευθυγράμιση με τον Σείριο.

[επεξεργασία] Συνωμοσιολογία

Ο Παρθενώνας αποτελούσε μυστικό σχέδιο,της gay (Φούστηδες) άρχουσας τάξης των Αθηνών (βλέπε Πλάτωνας, Ξενοφών και άλλες ). Σκοπός του ήταν η δημιουργία ενός ναού-φυλακής, όπου θα παγιδεύονταν όλες οι παρθένες γυναίκες της Αθήνας (εξού -ου -ου -ου -ου , Λίζααα, μπανάνααα, και το όνομα), αλλά και οι μη παρθένες...

Σύμφωνα με το σχέδιο, θα προκαλούνταν έτσι τεχνητή στέρηση του σεξ στους εναπομείναντες, ελάχιστους ακόμη, άνδρες Αθηναίους. Και μια νύχτα με σκοτάδι, οι gay (Φούστηδες) θα ντυνόντουσαν γυναίκες και θα ξεχύνονταν, από τον Παρθενώνα τάχαμου, στα σκοτεινά σοκάκια της Αθήνας. Τότε οι « πεινασμένοι » εναπομείναντες, ελάχιστοι ακόμη άντρες, μη βλέποντας και καλά, θα πράττανε το αποτρόπαιο.
Σύμφωνα με το σχέδιο, πάντα...

Acropolis wideweb 430x303.jpg

Ο Παρθενώνας μετά το ταρακούνημα..

Βέβαια, οι gay (Φούστηδες), ηθελημένα αγνοούσαν, (βλέπε: αυταπάτες) τον όρκο που είχαν δώσει οι Εναπομείναντες:
« καλύτερα να τους ξεραθεί και να τους πέσει,
παρά να « απ' αυτώσουν» πούστη ».

Το σχέδιο ναυάγησε, όταν, οι Σπαρτιάτες, μαθαίνοντας για τις τόσες μαντρωμένες παρθένες, με ορμή, κάνανε γιουρούσι στην Αθήνα, και στον Παρθενώνα. Και γλύτωσαν, έτσι, την Ελλάδα, από την αιώνια ξεφτίλα. Όσο για το τι έγινε μέσα στο ναό, περιττό να το περιγράψουμε. Τότε ήταν που αποκολλήθηκαν και τα αγάλματα της ζωοφόρου... από το ταρακούνημα.

Μάλιστα, μετά τη νίκη τους, οι Λακεδαιμόνιοι αποφάσισαν να γκρεμιστούν όλα τα τείχη της Αθήνας, για να είναι, από εδώ και στο εξής, οι παρθένες διαθέσιμες και στους μη Αθηναίους. Οι πρώην παρθένες, επικροτώντας αυτή την απόφαση, έψαλλαν ύμνους και έπαιξαν τα όργανα στους εργάτες, κατά το γκρέμισμα των τειχών.

Από τότε, λοιπόν, έμεινε ο Παρθενώνας, έτσι μισογκρεμισμένος, σαν ένα σύμβολο της παρακμής, και της ματαιοδοξίας του ανθρώπου...

Άλλες γλώσσες