Παπουτσωμένος γάτος

Ο Παπουτσωμένος Γάτος είναι αρχηγός των γατιών. Ανήκει στην φυλή των ομιλούντων γατιών. Οι γονείς του μας είναι άγνωστοι, φημολογείται όμως ότι πατέρας του είναι ο ανώτατος άρχοντας των Ελ ο Βλαδίμηρος Πούτιν και μητέρα του μια νεαρή Ελοχίμ.

[επεξεργασία] Τα ψέματα που μας λένε για τον Παπουτσωμένο γάτο

  • Μας λένε ότι ανήκε στον γιο κάποιου μυλωνά. Μέγα ψέμα, ο παπουτσωμένος γάτος ήταν, είναι, και θα είναι, ανεξάρτητος.
  • Μας λένε ότι φορούσε μπότες. Ψέμα, φορούσε μαύρα σκαρπίνια στις επισκέψεις του, στο σπίτι φορούσε παντόφλες ενώ όταν έφαγε τον γίγαντα μάγο Τζέιμς Πότερ και την γυναίκα του γίγαντα μάγου την Λίλη Πότερ (τους γονείς του Χάρι Πότερ) φορούσε αθλητικά.

[επεξεργασία] Γάμος

Ο Παπουτσωμένος Γάτος παντρεύτηκε την Ψιψινέλ τη γάτα του Μητσοτάκη που ήταν ηθοποιός. Έκαναν δύο γατιά, τον Μιάουθ ο οποίος όταν μεγάλωσε έγινε ηθοποιός και τώρα παίζει στα Πόκεμον και τον Σιλβέστερ πού έγινε και αυτός ηθοποιός και παίζει στα Λούνεϊ Τιούνς.

[επεξεργασία] Εχθροί

  • Χάρι Πότερ. Μια φορά που μαλώνανε, ο Χάρι με μια σπαθιά του έκοψε το "πα" κι έτσι ο παπουτσωμένος γάτος έμεινε κουτσουρεμένος γάτος.

[επεξεργασία] Φίλοι