Παπαστρούμφ

Papasmurf2.jpeg

Ο θείος του Στρουμφοχωριού

Κομμουνιστής ηγέτης του Στρουμφοχωριού είχε ως πρότυπο τον Κόκκαλη, τον Στάλιν και τον Παπαδιαμάντη. Ύστερα από ιδεολογικές διαφορές με τον Σπιρτούλη τον έστειλε εξόριστο στη Καζαμπλάνκα όπου αργότερα εγχειρίστηκε και σήμερα ονομάζεται Αλέκα Παπαρήγα.

Ο παπαστρούμφ ή αλλιώς και μπαρμπαστρούμφ ως συνήθιζε να τον φωνάζουν για να μπερδεύει τους αντιπάλους του, ίδρυσε μια παράνομη αναρχοκουμουνιστική κοινότητα πάνω στα βουνά της Μυκόνου με απώτερο σκοπό την εκπαίδευση νέων μελών στον ανταρτοπόλεμο και στο αντάρτικο πόλεως.

[επεξεργασία] Νεανικά Χρόνια

Ο Μπαρμπαστρούμφ είχε αδερφό τον γνωστό ρυζοκαλιεργητή Μπάρμπα Μπεν ο οποίος είναι και ο κύριος χορηγός στης κοινότητας. Ο Μπαρμπαστρούμφ θα γεννιόταν και αυτός μαύρος αλλά πάνω στην γέννα σκάλωσε το μούσι στη κάτω γωνιά με αποτέλεσμα να βγει μελανιασμένος. Το σημερινό μπλε ηλεκτρίκ χρώμα άλλοι λένε ότι οφείλεται από τα ρέιβ πάρτυ που συνήθιζε να πηγαίνει όταν ήταν νέος και άλλοι επειδή κοίταξε στραβά τον Τσακ Νόρις σε ένα κωλόμπαρο.

Gargamel.jpg

Ο Δρακουμέλ διαβάζει τα απομνημονεύματα του Γαλάτη

[επεξεργασία] Κεφάλαιο Δρακουμέλ

Ο Μπαρμπαστρούμφ πάνω στους νεανικούς πειραματισμούς του έκανε σχέση με τον Δρακουμέλ. Όταν του πέρασε ο έρωτας είδε ότι η σωματική διαφορά τους ήταν τεράστια και αναρωτιόταν τι παιδιά θα εβγάζαν οπότε αποφάσισε να τον χωρίσει. Ο Δρακουμέλ μαράζωσε και κλείστηκε στο Μοναστήρι της Παναγίας της Παραπορτιανής στην Μύκονο. Ο Γιάννης Γαλάτης έγραψε στα απομνημονεύματά του ότι τον θυμάται να βγαίνει από την παραπόρτα του μοναστηριού πάντα ντυμένος με μαύρη ρόμπα και να ταΐζει τις γάτες. Τελευταία φέρεται να διαμένει στην Κρήτη παντρεμένος με μια μικρών διαστάσεων γυναίκα την κυρία Μαρίκα και να έχουν αποκτήσει και παιδιά.

[επεξεργασία] Η ομάδα

Ένα πρωινό τα στρουμφάκια ιδρύουν την Στρουμφ Γκρατζ (ΦΥ.ΣΗ.) με έδρα την παραλια του Super Paradise. Κάθε χρόνο παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην πρώτη κατηγορία του πρωταθλήματος της Μυκόνου με χρώμα φανέλας το μπλέ το γκεουλί. Μέχρι στιγμής η Στρούμφ Γκράτζ κέρδισε 5 φορές το πρωτάθλημα Μυκόνου έχοντας σαν πρόεδρο τον Αχιλλέα Μπέο και προπονητή τον Νίκο Αλέφαντος με τον τελευταίο να δηλώνει ότι η ενέργεια σε αυτήν την ομάδα προέρχεται από τον γρασίδι που όταν είναι αρκετά ψηλό τους γαργαλάει τα κάκαλα.

[επεξεργασία] Οι πιο γνωστοί Στρουμφοσυμορήτες

Σπιρτούλης: πριν την αλλαγή φύλλου θεωρήθηκε ως η μούσα του σπασίκλα. Ήταν ο αυτοαποκαλούμενος διάδοχος της γ.γ. του Σ.ΛΑ.Κ (Στρουμφακικού Λαικού Κόμματος). Ειδικός στα συγγράμματα και στις εφευρέσεις. Μετά την αλλαγή φύλλου έγραψε το γνωστό μανιφέστο της ξεμαλλιασμένης παρθένας.

Γκρινιάρης: αιώνια δυστροπος, είχε δυσκοίλιοτητα από μικρός, συνέθετε τραγούδια με την ρυθμική κλανιά του, η κατάσταση του χειροτέρεψε όταν πήρε μέρος στο "Ελλάδα έχεις ταλέντο" και τον έκοψε η Μανωλίδου. Ειδικός στις ειδικές δυνάμεις(έχει εκπαιδευτεί από τον ειδικό).

Χαχανούλης: Αποφοίτησε με επιτυχία από την μεγάλη του γέλιου σχολή, στην συνέχεια έκανε μεταπτυχιακό στο πανεπιστήμιο της 17Ν με ειδικότητα στις πακετοβόμβες. Πρότυπα του ο Ταμτάκος, η Βίκυ Χατζηβασιλείου και ο Μάρκελος Νύχτας. Γνωστός για τις αποστολές παγιδευμένων πακέτων με κόκκινο φιόγκο.

[επεξεργασία] Σχετικά

Άλλες γλώσσες