Πανούσης

O Τζίμης Πανούσης (πραγματικό όνομα: Δημήτρης Νταράλας) είναι πλάσμα της φαντασίας του ίδιου (και άλλων πολλών). Γεννήθηκε στο κάπου, κάποια παράδοξη στιγμή, όταν όλα τα βυζιά των μπαγλαμάδων ευθυγραμμίστηκαν με το γεννητικό μόριο του ετεροθαλή πατέρα του και πατέρα του Γιώργου (Νταράλα - Νταλάρα). Σύμφωνα με έγκυρες εγκυρότατες πληροφορίες ένα βράδυ που τα ψιλόπινε με τον Νταλάρα είπε ότι το πιο τρελό του όνειρο είναι να βγει στο χαζοκούτι στο ίδιο panel (μετ: Πάνελ) με τον Άνθιμο. Κατά άλλες επίσης έγκυρες πληροφορίες αυτό το όνειρο του Πανούση είναι ένας διακαής πόθος και του άλλου μεγάλου μακεδόνα που είναι σίγουρος ότι ο μέγας πατέρας θα τον βάλει στην θέση του μια για πάντα για όλα όσα ο άθλιος Πανούσης λέει κατά καιρούς για την εκκλησία και τους άλλους Οίκους του θεού.

[επεξεργασία] Προέλευση του οριζμού

Folder.jpg

Το όνομά του το οφείλει ακόμα στην τράπεζα απ΄ όπου πήρε το δάνειο για να το αγοράσει,
αν και οι τραπεζοϋπάλληλοι τον φώναζαν Τζίμη Πανούκλα για ευνόητους λόγους (ήταν κάτοχος μολυσματικών ομολόγων). Λέγετε ότι κόστισε το αστρονομικό ποσό των 2€ euros, όταν ακόμα η Ευρώπη ήταν μια μικρή «οπή» και δεν είχε χαρακτηριστεί ούτε καν το «εύρος» της με αυτό το «ω».
Το αστρονομικό αυτό ποσό είναι άλλωστε και ο λόγος διαμάχης του με τον αδελφό του - από ετεροθαλή πατέρα - Γιώργο.
Ο Τζίμης φρόντισε να υπογράψει την σύμβαση με την τράπεζα που τον δάνεισε, ως Δημήτρης Νταράλας και όταν άλλαξε το όνομά του, αποποιήθηκε το χρέος, που βαραίνει πια τον αδελφό του - από ετεροθαλή πατέρα - Γιώργο.

Αυτή ήταν και η πρώτη του εμφάνιση στον χώρο της απάτης, ένα χώρο που υπηρετεί πιστά ακόμα και σήμερα, χωρίς να τον κουράζει το καθημερινό σκούπισμα ή το τίναγμα των χαλιών κάτω από τα πόδια. Φραγκοπαναγιάς

[επεξεργασία] Παραπέρα εξέλιξη της όρισης του οριζμού

Σε ηλικία μόλις τριών τετάρτων ¾, ανακάλυψε την μουσική, σκονισμένη, κρυμμένη και κακοποιημένη, κάτω από τα παλιά παπούτσια του αδελφού του - από ετεροθαλή πατέρα – Γιώργου.
Στην συνέχεια ανακάλυψε και άλλα πράγματα όπως: τον τρόπο να τρως αυγόφετες από τα χέρια των άλλων δίχως να σου δημιουργούνται τύψεις, το πώς μπορείς να έχεις σεξουαλικές επαφές με νέες όμορφες και ηθικές κοπέλες χωρίς να το μάθει ο πατέρας τους… και άλλα πολλά.

Σε ηλικία τεσσάρων τετάρτων¿ μετακόμισε από το κάπου εκεί στο κάπου αλλού και από τότε δεν ξαναγύρισε.
Εκεί γνωρίστηκε με τον Slash και τον συνόδευσε για αρκετά χρόνια – πριν αυτός φύγει στην Αμερική – παίζοντας μπαζούκιo.

Η ηλικία των πέντε τετάρτων 1 +¼ τον βρίσκει στην Αθήνα και τα θραύσματα από μια μολότοφ στο τζιν του και του ανοίγουν μικρές μα πάρα πολλές τρύπες.
Από τότε φοράει μόνο κολάν.

[επεξεργασία] Ακόμα πιο Παραπέρα εξέλιξη της όρισης του οριζμού

"Φυσικώτατον γὰρ τῶν ἔργων τοῖς ζῶσιν,
ὅσα τέλεια καὶ μὴ πηρώματα ἢ τὴν γένεσιν αὐτομάτην ἔχει,
τὸ ποιῆσαι ἕτερον οἷον αὐτό,
ζῷον μὲν ζῷον,
φυτὸν δὲ φυτόν..." Αρτιστροτρέλης©

[επεξεργασία] Λινκζ ἔξωθεν