Πανοραμίξ

Miraculix1a

O μέγας μάγειρας στην κουζίνα του.

Ο Πανοραμίξ ή αλλιώς Μέγας Μάγιστρος της Μασσαλίας (ένα κωλοχώρι στη Μεσοποταμία) ανακάλυψε την πενικιλλίνη.

Μεγάλωσε σ' ένα ξεχασμένο και απομακρυσμένο νησί στο Πανόραμα με τη γιαγιά και το θείο του. Από μικρός έδειξε τάσεις αλχημιστή, λέγεται μάλιστα ότι σε ηλικία μόλις 4 χρονών τετραγώνισε τον κύκλο και μπήκε μέσα του. Μετά από πολλά χρόνια γνώρισε τον Μέρλιν που τον μύησε στη μυστική τέχνη της ραπτικής. Αργότερα εμφανίζεται κατά το 700 μ.Χ. στην Κολομβία όπου και διδάσκει παρέα με τον Κολόμβο το νόημα της ζωης στους πρώτους Λαμπαδηδρόμους. Έχοντας κατακτήσει την σοφία όλου του κόσμου φτιάχνει την πρώτη μηχανή του χρόνου και πηγαίνει στο μέλλον. Εκεί συναντά τον Όζζυ Όσμπορν και μαζί ανακαλύπτουν την Παν-κόκα του Οζ.

Χάνονται τα ίχνη του..

Χάνονται τα ίχνη του..
Χάνονται τα ίχνη του..
Χάνονται τα ίχνη του..
Χάνονται τα ίχνη του..
....

και τα βρίσκουμε πάλι στη Γαλατία στο γνωστό κόμικ μπουκ Αστερίξ. Εκεί ανοίγει ένα καφενείο με τη βοήθεια της Άννα Βίσση. Ο Σούπερ Μάριο βλέπει το ταλέντο του και του χαρίζει το χάρισμα της τηλεμεταγοράς. Με αυτό και τη βοήθεια του Όντιν καταφέρνει να πείσει τους Γαλάτες ότι τα ναρκωτικά του είναι καλύτερα από το φαϊ του Σουβλατζή Οβελίξ. Οι Γαλάτες τον πιστεύουν με αποτελέσμα να χάσουν πολλά κιλά και να γραμμώσουν υπερβολικά (παρενέργεια της Παν-κόκας).

Ο Αστερίξ γίνεται ο καλύτερος μαχητής και κατατροπώνει όλους τους Ρωμαίους με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ άνεση συγκριτικά με το ύψος του. Το 1992 ο Πανοραμίξ γίνεται Μέγας αυτοκράτωρ της τότε Γαλλίας.

Ο Αστερίξ πεθαίνει από υπερβολική δόση.

Ο Πανοραμίξ πεθαίνει λίγες μέρες αργότερα από κατάθλιψη.

Ο Οβελίξ ανοίγει σουβλατζίδικα σε όλη την Ελλάδα στη μνήμη των φίλων του.

Άλλες γλώσσες