Πανεπιστήμιο Άστον

“Άστο”

- Μέλος του Α.Σ.Τ.Ο. για το πανεπιστήμιο Άστον

Το πανεπιστήμιο του Άστον (το οποίο είναι υπαρκτό πανεπιστήμιο τελικά) ιδρύθηκε το 1895 ως Δημοτική Τεχνική Σχολή του Μπέρμινχαμ κατά πολλούς Μπίρμινχαμ και είναι το δεύτερο σημαντικότερο πανεπιστήμιο της πόλης. Είναι τοποθετημένο στο κέντρο της πανέμορφης αυτής πόλης σε απόσταση μόλις 15 λεπτών από το εμπορικό της κέντρο Bull Ring (Ταυροδακτύλιος) και μόλις 5 λεπτά μακρυά από τα εκτροφεία ταχυεδεσματοπωλειακού (Fast Food) τύπου Chicken Hut (Η καλύβα του κοτόπουλου) John's Fish Bar (Ψαρομπάρα του Γιάννη).
Το πανεπιστήμιο περιέχει σχολές κυρίως πολυτεχνειακού και επιχειρηματικού τύπου, αλλά και ανύπαρκτες σχολές αγνώστου προελεύσεως και ταυτότητας οι οποίες χρησιμοποιούνται κυρίως για την ανύψωση του στις κατατάξεις των Times.

[επεξεργασία] Φοιτητές

Το πανεπιστήμιο κατακλύζεται από φοιτητές κυρίως Βρετανικής προελεύσεως, των οποίων οι πρόγονοι μολύνθηκαν από άγνωστο μέχρι στιγμής ιό στον πόλεμο της Ινδίας, με αποτέλεσμα την σκουρόχρωμη δερματική απόχρωση. Παρόλ' αυτά θεωρούνται καθαρόαιμοι βρετανοί και κατά βάση αντιπροσωπεύουν το Ηνωμένο Βασίλειο σε όλων των ειδών τις εκδηλώσεις (κατά βάσην αθλητικές) με πιο πρόσφατο παράδειγμα τον πιλότο της F1 Lewis Hamilton. Οι αγράμματοι και βάρβαροι λαοί της Ευρώπης και κατά βάση της Μεσογείου τους αποκαλούν με την κωδική ονομασία Σουηδοί προς αποφυγήν παρεξηγήσεων.

Εκτός των προαναφερθέντων καθαρόαιμων Βρετανών, αρκετές άλλες οντότητες απαρτίζουν το σύνολο των φοιτητών του πανεπιστημίου με κυρίαρχη αυτή των Κινέζων, Βιετναμέζων (όσοι επέζησαν από τον Rambo) οι οποίοι δίνουν ένα επιπλέον άρωμα στην ατμόσφαιρα και σπάνε τον κατά τα άλλα Ευρωπαϊκό χαρακτήρα του πανεπιστημίου.