Παλιάνθρωπος των Πετραλώνων

Πρώτος ξάδερφος του Αρχάνθρωπου των Πετραλώνων και πρόγονος των Βριλ. Η απεικόνιση του βρίσκεται σε ψηφιακές κασσέτες των ενδόξων Ελοχίμ και προσομοιάζει μια μίξη του Πιγκουίνου του Βελζεβούλ και του Ζαχόπουλου.

[επεξεργασία] Το έργο του

Σε αντίθεση με τον ξάδερφο του που ήταν Ελ, αλλά δεν είχαν καμμιά συγγένεια, ο Παλιάνθρωπος των Πετραλώνων ήταν ένας μοχθηρός Βριλ που έμενε στα Βριλλήσια αλλά ζήλευε παθολογικά τους σπουδαίους Πετραλωνιώτες. Γι' αυτό έκανε τα αδύνατα δυνατά για να περνίεται για Ελ. Ευτυχώς ο Αρχάνθρωπος τον κατάλαβε από τη επιστημονική μέθοδο της μέτρησης των λοβών των ώτων. Αλλά επειδή τον λυπήθηκε τον πολιτογράφησε ως δημότη Πετραλώνων.

[επεξεργασία] Το τέλος του

Οι Πετραλωνιώτες αντέδρασαν και έκαναν επανάσταση λέγοντας ότι ένας Βριλ δεν φέρνει την άνοιξη. Παράλληλα ο Παλιάνθρωπος των (πλέον) Πετραλώνων σκότωσε τον Αρχάνθρωπο ο οποίος πέφτοντας είπε την φοβερή πρόταση "και εσύ τέκνο Βρουουουουουλ-αχχχχχχχ"/?

[επεξεργασία] Σύνδεσμοι

Κανένας δεν θέλει να αναφέρεται σε αυτό τον άνθρωπο γιατί ήταν Παλιάνθρωπος. Με Π και Α και Λ και Ι και Ά και Ν και Θ και Ρ και Ω και Π και Ο και ς (κεφαλαίο).

[επεξεργασία] Εκδόσεις σχετικές

  • Την Προδοσία πολλοί αγάπησαν τον Παλιάνθρωπο ουδείς (εκδόσεις Λιακό)
  • Τι Βριλλήσια τι Πατήσια (εκδόσεις Λιακό)
  • Η μεθοδολογία της μέτρησης λοβών (εκδόσεις Κεραμύδας στο κεφάλι των Βριλ)
  • Μολών Λοβέ! (ανέκδοτο)