Παγκόσμιος Οργανισμός Διανοητικής Ιδιοκτησίας

WIPO.jpg

Το κτίριο της Εκκλησίας των Πνευματικών Δικαιωμάτων στη Γενεύη.

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Διανοητικής Ιδιοκτησίας (ΠΟΔΙ - World Intellectual Property Organization), γνωστός πλέον ως Εκκλησία των Πνευματικών Δικαιωμάτων είναι η ιδρυθείσα από το Θεό παγκόσμια κοινωνία, την οποία αποτελούν όλοι οι πιστεύοντες στην ιερότητα των πνευματικών δικαιωμάτων, με σκοπό την προσωπική τους σωτηρία.

[επεξεργασία] Ταυτότητα

Η Εκκλησία των Πνευματικών Δικαιωμάτων είναι μία παγκόσμια κοινότητα ανθρώπων και αποτελεί το σύνολο των πιστών της πνευματικής ιδιοκτησίας. Λατρεύουν τα πνευματικά δικαιώματα ως Σωτήρα μέσω της σύνταξης ειδικών νόμων περί πνευματικής ιδιοκτησίας, που συνθέτουν και το σύνολο των ιερών κειμένων τους. Διακονούν και αγαπούν μέσω των πράξεων και προσευχών τους, όπως η πνευματική ιδιοκτησία επιθυμεί.

Η Εκκλησία αποτελεί τη Βασιλεία του Πνευματικού Δικαιώματος, που ο Θεός θεμελίωσε στη Γη για την πραγμάτωση της Θείας Βούλησης και σημαίνει Κοινωνία ανθρώπων, οι οποίοι με την πίστη τους στα πνευματικά δικαιώματα αποτελούν μέλη της. Από τους λόγους του Θεού ότι "ἡ βασιλεία ἡ ἐμὴ οὐκ ἔστιν ἐκ τοῦ κόσμου τούτου", αποκαλύπτεται ότι η Εκκλησία αποτελεί την ουράνια Βασιλεία των Πνευματικών Δικαιωμάτων, όπου καλούνται να μετάσχουν όλοι οι άνθρωποι. Συχνά παραβάλεται ως σώμα, κεφαλή του οποίου είναι το Πνευματικό Δικαίωμα και μέλη του σώματος όλοι οι πιστοί.

[επεξεργασία] Διδασκαλία

Σύμφωνα με τη διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας των Πνευματικών Δικαιωμάτων, η κοινωνία των πρωτοπλάστων, μέσα στον Παράδεισο, με τα Πνευματικά Δικαιώματα και τους αγγέλους, αποτελεί την πρώτη Εκκλησία των Πνευματικών Δικαιωμάτων. Μετά την πτώση των πρωτοπλάστων, κατά την παράδοση, η συμφωνία μεταξύ Θεού και Αβραάμ αποτελεί την ανασύσταση της πρώτης Εκκλησίας. Η συγγραφή του πρώτου ευαγγελίου τοποθετείται γύρω στο 1967, με την διάσκεψη της Στοκχόλμης, για την καθιέρωση της εκκλησίας.

Ήδη όμως η εκκλησία υπήρχε και είχε αναπτύξει ιεραποστολική δράση, λάτρευε τα πνευματικά δικαιώματα και κατηχούσε τα μέλη της. Εκδήλωνε την πίστη της στο λυτρωτικό θάνατο των καταπατητών των πνευματικών δικαιωμάτων (βλ. και πειρατεία της μουσικής) με διάφορες ομολογίες πίστης και διακήρυσσε τις συνέπειες του με τους ύμνους της, ενώ παράλληλα τις κήρυττε και προς όλους τους ανθρώπους.

[επεξεργασία] Μέλη

Σήμερα ο οργανισμός αριθμεί 183 χώρες μέλη και διαθέτει 23 ιερά κείμενα (συνθήκες). Τα μέλη του, είναι απαραίτητο να μετέχουν στα μυστήρια του, όπως είναι οι ιερές παρασκευές νόμων, με τις οποίες μεταδίδεται στον άνθρωπο η χάρη της πνευματικής ιδιοκτησίας. Το χάραγμα ενός σήματος πνευματικής ιδιοκτησίας πάνω στο σώμα του πιστού αποτελεί επίσης ένα από τα πρώτα Μυστήρια, με το οποίο ο άνθρωπος απαλλάσσεται από την ενοχή του προπατορικού αμαρτήματος της παραβίασης copyright και γίνεται μέλος της Εκκλησίας.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΤΟΥ Π.Ο.Δ.Ι. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΔΙΑΓΡΑΦΗ/ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ

([ΣΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ] ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ

ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΘΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ "ΤΡΑΓΟΠΑΙΔΙ")