Πίτσες Μπλε

“Μου αρέσουν οι π*τσες!”

- Ο χρήστης:The official Takis για αυτό το άρθρο
Blepitsa.gif

Καλή μας όρεξη!

Πρόκειται για γενετικά τροποποιημένες πίτσες, οι οποίες ήρθαν στη Γη ύστερα από λάθος κατεύθυνση ενός διανομέα (pizza boy) μιας εταιρείας delivery των Ελ. Το ανεξήγητο είναι το πώς ένα τόσο αξιαγάπητο δημοφιλές γεύμα να παραλληλεπιπεδίζεται με υβριστικό υπονοούμενο που αφορά ένα εντελώς διαφορετικό φαγητό, τα κεφτεδάκια με λουκάνικο.

[επεξεργασία] Καινοτομία

Οι μπλε πίτσες δεν είναι δημιούργημα κάποιου γνωστού εφευρέτη, σίγουρα όμως είναι γνωστή η επιστήμη η οποία μελετήθηκε για τη δημιουργία τους, η ενδομοριοβιολογία. Σύμφωνα με ειδικούς, οι μπλε πίτσες περιέχουν μια χρωστική ουσία που κάνει την ίριδα των ματιών να παίρνει γαλαζωπό χρώμα, ίδιο με το χρώμα των στρουμαφακίων. Στην πραγματικότητα, η πρώτη μπλε πίτσα περιείχε ένα στρουμφ, ένα ούφ(ο) και ένα από τα μάτια ενός άτυχου μονόφθαλμου βατράχου-πειραματόζωου.

Monsters.jpg

Μπλιάξ, ο πρώτος βάτραχος που στάλθηκε στη Γη με δορυφόρο των Ελ. Η μη-άποψή του για τον κόσμο θεωρείται πρωτοποριακή και λανσάρεται ως η νέα τάση μόδας για τους ανοιχτομάτηδες

Η χρωστική με το όνομα ultramarine, που σημαίνει Πειραιάς (από το ultra + τη μαρίνα,δηλ το λιμάνι), καθώς προφανώς αναφέρεται στο μεγάλο λιμάνι της Ελλάδας, είναι η ουσία που ανακάλυψαν φυσικά οι Ελ (ποιος άλλος) και πρωτοχρησιμοποιήθηκε από τον Μπομπ τον Μάστορα, όσο ήταν ακόμη ελαιοχρωματιστής, για τη γαλάζια βαφή στις πισίνες των Ελ. Οι Ναρχ πρότειναν στους Ελ να συνεργαστούν για τη δημιουργία προϊόντων χρωστικής ουλτραμαρίνας,για να σταματήσουν το μονωπώλιο του μπορδοκοκκινοπορτοκαλοβυσσινοροδί. Έτσι, οργανώθηκε η επιχείρηση "ΜιαΤρύπαΣτοΝερό,όπου γεννήθηκε η επιστήμη της ενδομοριοβιολογίας. Από την μίξη των μορίων του άνθρακα, του υδατάνθρακα, της ουλτραμαρίνας και της Μπλε Οθόνης του Θανάτου προέκυψε η σύνθεση της μπλε πίτσας.

[επεξεργασία] Άλλα επιτεύγματα

Χάρη στην επιστήμη της ενδομοριοβιολογίας, οι επιστήμονες έδωσαν στο φως τα εξής:

  • Παιπαεριές πράσινες
  • Παιπαεριές-μάντολες

κλπ